Cele 10 Porunci – comparatie

Cele 10 Porunci din Biblie comparate cu cele din Coran:

Porunca 1: Eu sint Domnul, Dumnezeul tau, care re-a scos din tara Egiptului, din casa robiei. Sa nu ai alti dumnezei afara de Mine.

Doua mii de ani dupa ce Dumnezeu si-a dezvaluit numele lui Moise, (YHWH) Mohamed a spus: „Mi s-a poruncit sa ma lupt cu acesti oameni pina cind vor zice ca nu este alt Dumnezeu decit Allah…atunci cind fac asta, singele si proprietatile lor vor fi in siguranta.”

Porunca 2: Sa nu-ti faci chip cioplit, nici vreo infatisare a lucrurilor care sint sus in ceruri, sau jos pe pamint, sau in apele mai de jos de cit pamintul. Sa nu te inchini inaintea lor, sa nu le slujesti.

Cel mai mare act de inchinare in islam este porunca ca cel putin odata in viata sa se faca pelerinaj la Mecca. Punctul suprem al ceremoniei este la altarul religios Ka’aba. Musulmanii trebuie sa fuga imprejurul cladirii de sapte ori, de fiecare data oprindu-se sa sarute piatra care „a cazut din rai”! E total impotriva poruncii care spune sa nu te inchini unui lucru creat.

Porunca 3: Sa nu iei in desert Nuumele Domnului, Dumnezeului tau.

In anii dinaintea islamului, citiva dintre idoli erau Allah si cele trei fiice ale lui, al-Uzza, al-Lat si Al-Manat. (Herodot). Tribul din care s-a tras Mohammed, quraish, a pavat calea pentru monoteism inchinindu-se la Allah ca dumnezeu. Allah este zeul-luna, de aici semnul lunii pe steag. Dumnezeul Bibliei nu este zeul-luna, El este Creatorul lunii! Referinta la un zeu pagin ca fiind Dumnezeu este incalcarea poruncilor 1, 2 si 3.

Porunca 4: Adu-ti aminte de ziua de odihna, ca s-o sfintesti.

Evreii tin simbata, crestinii tin dumnica iar musulmanii tin vinerea.

Porunca 5: Cinsteste pe tatal tau si pe mama ta.

In Coran se spune ca „Barbatii sint superiori femeilor” (Sura 4:38), si asta da permisiune barbatilor sa-si bata nevestele. Invatatura este impotriva Bibliei care spune ca femeile sa fie cinstite si ca sint egale in ochii lui Dumnezeu.

Porunca 6: Sa nu ucizi.

In Coran sint 123 versete care cheama la uciderea tuturor celor care nu cred ca nu este alt dumnezeu decit Allah si Mohammed profetul lui. Crestinii si evreii sint numiti „infideli”. Sura 5:37 spune: „…infidelii ar trebui sa fie ucisi sau crucificati, ori sa le fie taiate miinile si picioarele”, In 47:3-9 spune ca un musulman care taie capul unui „necredincios” are promisiunea raiului!

Porunca 7: Sa nu preacurvesti.

Sura 4:2 da voie musulmanilor sa aiba pina la 4 neveste. Un barbat poate oricind sa-si vinda una dintre ele in prostitutie sau sa o violeze oricind doreste.

Porunca 8: Sa nu furi.

In Coran 24:29 spune ca poti intra intr-o casa sa furi atita timp cit locuitorii nu sint acasa.

Porunca 9: Sa nu minti.

Sura 5:91 spune ca dumnezeu nu te va pedepsi daca marturisesti strimb, dar te va pedepri daca iei marturisirea in serios.

Porunca 10: Sa nu poftesti … ce este al aproapelui tau.

… Povestea Israelului spune totul…

Anunțuri

162 de gânduri despre „Cele 10 Porunci – comparatie

  1. Porunca 4: Adu-ti aminte de ziua de odihna, ca s-o sfintesti.

    Evreii tin simbata, crestinii tin dumnica iar musulmanii tin vinerea.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––

    Crestini il au pe Isus,musulmani il au pe Mahomed,In india exista o multime de demnezeii falsi,dar totusi dintre toti acestia unul sigur este Dumnezeul Adevarat.

    Tot asa este si cu Sabatul(odihna),evreii tin sambata,musulmani vinerea si crestini dumnineca(uni crestini),dar dintre toate acestea doar o singura zi este Binecuvantata si sfintita de Dumnezeu(cea ce binecuvanta ramane binecuvantat,si binecuvantarea lui Imbogateste).

    Musulmani tin vinerea caci in a sasea zi Dumnezeu a creat pe om

    Cestini tin duminica pt caci:

    -calca pe urmele lui Constantin,si nu pe a lui Pavel
    -asculta de porunca omeneasca,si nu de porunca lui Dumnezeu
    -ei nu cer Domnului sa le descopere adevarul,ci tin la doctrina lor,care nu mantuieste pe nimeni,san unele care duc pe oameni n ratacire
    -motivul pe care ei il spun caci tin duminica in cinstea invierii este unul fals,acest motiv este un acoperamant a lucrului caci ei asculta de Constantin.
    -Dupa invierea Domnului,crestini nu au tinut duminica,ea a inceput sa se impuna crestinismului dupa 352 dh,si ia fost pus numele „Ziua Domnului” ,un mare fals al istoriei,caci este numita ziua Domnului de Constantin,si nu de Dumnezeu.

  2. Aly, ar fi bine sa aduci si versete din Scriptura cind afirmi ca doar o singura zi este binecuvintata. La mine in Scriptura scrie;

    „Unul socoteste o zi mai pe sus decit alta; pentru altul, toate zilele sint la fel. Fiecare sa fie deplin incredintat in mintea lui. Cine face deosebire intre zile, pentru Domnul o face. Cine nu face deosebire pentru Domnul n-o face.” – Romani 14:5

    Sint multe versete in Scriptura unde arata ca crestinii si apostolii se intilneau in prima zi a saptaminii:

    – Ioan 20:19 – ucenicii erau impreuna cind s-a aratat Isus
    – Ioan 20:26 – dupa o saptamina, li s-a aratat din nou
    – Fapte 2:1 – la Rusalii (Levitic 23:16) – S-a pogorit Duhul Sfint cit timp erau adunati, si au fost adaugati 3000 de crestini la numarul total. Erau adunati cel putin 3000 de oameni in acea intii zi. (Fapte 2:41)
    – Fapte 20:7 – ucenicii erau adunati in prima zi a saptaminii, si fringeau piinea impreuna

    Am adus citeva versete unde se vede ca primii crestini se stringeau impreuna in ziua intii a saptaminii. Le astept pe ale tale.

  3. in biblie este numita ziua a saptea ca find ziua de odihna inchinata domnului.in celelalte zile poti face ce vrei dar in ziua a saptea trebui sa o inchini domnului.in biblie se numeste SABAT ce tradusa inseamna sambata.in romania singurii care respecta sabatul sunt adventistii de ziua a saptea.

  4. Dumnezeu sa ne de-a Lumina sa intelegem in toate voia Lui,sant atatea contraziceri si da-m de-o parte ce este mai inportant pentru sufletul nostru,atata ratacire atatea invataturi care duce Biserica Adevarata a Lui Hristos ,zice cuvantul „”chiar si pe cei Alesi”” deci sa staruim in rugaciune in fapte bune si mai mult ca orice in Dragoste,religiile nu mantuieste nici parerile unora,avem Sfanta Scriptura sa invatam de la Domnul ce avem de facut,nu va rezumati la lucrurile mici care au fost si la inceputul Bisericii de ex:””nu lua,nu gusta,nu atinge”” trebuie sa ne lasam de tot ce ni se pare rau este foarte adevarat dar…trebuie si sa ne POCAIM cu ADEVARAT sa ne ajute Domnul la aceasta PACE SFANTA LA TOTI CE-I CE-L IUBESC PE DOMNUL

  5. Rugaciunea, faptele bune si dragostea au locul lor. Dar daca credem intr-un Dumnezeu fals, ce folos au toate acestea??

    Musulmanii cred intr-un dumnezeu fals…Doar prin Isus si numai prin Isus este posibila mintuirea, ceea ce musulmanii nu cred.

    Amin! Pacea Lui sa ne umple inimile!

    • e fals ! musulmani il recunosc pe ISUS ca mesager al DOMNULUIl!! stiu cine e si ce a facut pt.noi!! si sa spui ca musulmanii cred intr-un DUMNEZEU FALS ,e o dovada de ipocrizie si ignoranta !! IN ZIUA cand crestinii vor reusii sa-l accepte pe MOHAMED,mesagerul DOMNULUI dupa ISUS,atunci PACEA DOMNULUI NA VA UMPLE INIMILE! Dupa tine, atunci si evreii cred intr-un D-ZEU fals ???caci salvatorul lor a fost MOISE!!! CONCLUZIE: sa fim mai toleranti si sa ne acceptam aproapele de oricare religie ar fi el!! caci toti ne rugam aceluiasi DUMNEZEU! MESAGERII DOMNULUI,MOISE,ISUS SI MOHAMED, AU FOST TRIMISI PT.A NE SALVA!!

      • Musulmanii nu cred in acelasi DUmnezeu in care cred crestinii. Asta este o pacaleala spusa de oameni ca sa duca oamenii in eroare.

        Musulmanii cred ca Isus a fost doar un om, profet. Crestinii cred ca a fost si este Dumnezeu. Mohamed a fost doar un simplu om, care atunci cind a murit a ramas mort. Isus insa, a inviat a 3-a zi.

        Nu, evreii cred in Dumnezeu, Dumnezeu i-a salvat, nu Moise. Moise nu putea face nimic fara Dumnezeu.

        Nu, Moise si Mohamed nu ne pot salva, pentru ca au fost doar niste oameni. Sintem salvati doar prin Isus Hristos.

      • Crestinii cred ca Dumnezeu este format din 3 persoane, care de fapt sint una: Tatal, care s-a implicat in viata poporului evreu, Isus, pe care il asteapta si azi multi evrei, si Duhul Sfint. Deci Dumnezeul Israelului este Isus, El a fost acolo la intemeierea lumii. Deci nu este nici o contradictie.

    • Auzi, Cristina pot sa îți spun ca ești bătută in cap!! Nu vb de lucruri care nu știi!! Dacă ești crestina ortodoxa sau catolica, tineti religia si mai vb de alții fără sa cunosti!! Atât am sa îți spun: Dumnezeul este doar unul pt toată lumea si pt orice religie!!

    • Toate comentariile tale sunt ipocrite si rautacioase la adresa unei religii pe care ,cum se vede nici macar nu o cunosti.Pune manuta si citeste tu bine Biblia si Coran-ul ,cele doua carti sfinte si vezi unde scrie ca in religia islamica se crede in alt cineva decat in Alah??’ sau in cultura ta generala, Alah nu e Dumnezeu? Nu ma lungesc sa dau explicatii la toate celelalte comentarii ale tale ,pentru ca sunt fara semnificat si pline de ignoranta. Apropo, mai pune manuta si pe gramatica romana intre timp.

      • Unde am scris ca musulmanii cred in altceva decit in Allah? Allah este un zeu fals, nu Dumnezeul cel adevarat. Apropo, atunci cind nu exista argumente valide se aduce intotdeauna in discutie ori gramatica, ori nefolosirea diacriticilor. Treci peste aceste greseli si argumenteaza subiectul articolului.

  6. eu am spus k MOISE a fost trim. de DUMNEZEU sa salveze poporul evreu! asa cum si ISUS-crestinii si MOHAMED -musulmanii! DUMNEZEU a lasat pe pamant 3 religii fiecare cu SCRIPTURA sa : EVREII-THORA; CRESTINII-BIBLIA; MUSULMANII-CORANUL in fine,ca musulmanii il numesc ALLAH,nu inseamna ca DUMNEZEUL lor e fals! cum si evreii il numesc IAHVEH, nu DUMNEZEU,deci e fals????????

    • Moise a salvat poporul evreu din Egipt, nu ca sa-l mintuie. Isus ne salveaza de la moartea vesnica, ne mintuie. Doua lucruri diferite.

      Nu, gresit. Dumnezeu nu a lasat 3 religii pe pamint. Nu exista absolut nici o dovada in acest sens. Dumnezeu a lasat o singura religie: credinta in El.

      Allah poate inseamna Dumnezeu in limba araba. Asa cum Yahveh in limba evreilor, sau God in engleza. Diferenta este ca cel pe care musulmanii il numesc Allah nu este Dumnezeul cel adevarat, ci unul fals. Eu pot sa spun unei cepe ca este Dumnezeu, asta nu face din ceapa un Dumnezeu, ci este un dumnezeu fals. Dumnezeu este unul singur si este aratat in Biblie.

      Yahveh al evreilor este acelasi cu cel al crestinilor, dar este unul total diferit de cel al musulmanilor. Musulmanii se inchina unui zeu fals.

      • Islamul este o ideologie si o miscare POLITICA cu scopul de a domina lumea si care este deghizata sub forma de religie. Oamenii care accepta islamul sint mintiti si au nevoie de DUmnezeu.

      • Auzi, da in Biblia ta nu spune ca omul nu are dreptul de a judeca?? Citește prima Coranul, apoi dacă ai curaj mai comentează! Eu am fost catolica dar acum sunt musulmana! Stiu Biblia si stiu si Coranul! Te sfatuiesc sa nu mai judeci pe ceilalți! Totul o sa fie scris in cartea ta, apoi va trebui sa plătești mult pt cea ce vb!

      • Biblia mea spune ca omul trebuie sa judece intre ce e bine si rau. Islamul este o religie falsa inventata de Mohamed ca sa prinda putere.Nu stiu ce te-a determintat ca sa-ti schimbi religia dar numai in Isus este mintuire.

      • Ma determinat sa schimb religia pt ca am văzut cât business se face in religia catolica si religia ortodoxa! Apoi nu exista ca un părinte sa își sacrifice copilul pt altcineva ! Deci nu cred ca Isus este fiul lui Dumnezeu, pt ca toții suntem fii lui Adam! Este foarte greșit sa judeci persoanele, mai ales când nu ești informata!! As putea spune ca si religia catolica este inventata de Isus, dar nu e corect sa judeci! Totuși Mohamed are doar o religie, nu ca Isus ca are mai multe; catolica , ortodoxa , baptist, adventisti!!

      • Deci business-ul bisericii catolice si ortodoxe te-a deranjat, dar omorurile facute de musulmani in numele religiei nu te deranjeaza?

        Spui ca nu exista parinte sa isi sacrifice copilul….omeneste, are sens. Dar Dumnezeu gindeste altfel decit noi, El vede ceea ce noi nu vedem.

        Eu critic religia, nu persoanele. Sau persoanele care nu gindesc si trec la o „religie” care se vede de la o posta ca este falsa.

        Isus nu are nici o religie, daca ai spus ca ai citit Biblia, unde spune ca Isus a fost catolic, ortodox sau baptist? Da, Mohamed are doar o religie: a puterii si a singelui.

      • Eu nu am spus ca Isus are toate aceste religi, vezi ca nu înțelegi sensul cuvintelor!! Eu am spus ca toate aceste religii in care exista cuv Isus, se folosesc pt a face business !! Tu nu trăiești in tara lor , ca sa știi de ce ii determina sa facă cea ce fac!! Dacă cineva vine si îți omoara toată familia in fata ochilor tai, tu ce ai face dupaia?? Eu cred ca ai face cea ce fac ei!!! Totuși abia aștept sa te întâlnesc in viața de apoi ,ca sa vad cum ai sa putrezesti in infern pt cea ce vb !! Dumnezeu te va pedepsi foarte mult ca desconsideri profeti trimiși de El, si pt toate jignirile împotriva profitului Mohamed!

      • Pai si in islam exista cuvintul Isus, deci si islamul se folosesc de acest cuvint ca sa faca business.

        Nici nu trebuie sa traiesc in tara lor ca sa-mi dau seama ca ce fac este gresit. Exista mii de crestini care sint arsi, torturati pentru credinta lor. Sa nu-mi spui mie ca acei crestini au omorit familiile musulmanilor. Atentatele teroriste din SUA, Spania, Anglia…nu au fost facute ca cineva le-a omorit familia lor. Altfel nu strigau „allahu-akbar”. Au facut-o in numele religiei, pentru ca islamul spune sa omori crestinii si evreii oriunde ii intilnesti.

        Eu te sfatuiesc sa iti reconsideri pozitia si sa realizezi ca islamul este o religie falsa. Cauta-l pe Dumnezeu cel Adevarat. Numai in El gasesti mintuire.

      • Evreii si crestinii NU au acelasi Dumnezeu, pentru ca, crestinii cred in Sfanta Treime, iar evreii si musulmanii cred intr-un singur Dumnezeu.
        Evreii nu cred in Iisus, ci DOAR in Dumnezeu, dar crestinii….???

      • Crestinii cred in Dumnezeul care a facut minuni pentru poporul evreu, descrise in Vechiul Testament. Astazi exista evrei care cred in Isus ca fiind Dumnezeu si cel care a murit pe cruce pentru a ne mintui.

        Musulmanii insa sint pacaliti sa creada intr-un zeu fals, dar de fapt elita musulmana se folosesc de oameni pentru a-si atinge scopul de a domina lumea.

    • Dumnezeu are cate un nume pentru fiecare limba …..dar Iudaismul si crestinismul si islamul sunt religii Avramice …Avram a fost evreu…vorbea ebraica!! dumnezeu are un nume sacru in limba ebraica ce nu se pronuntza numa in rugaciuniile iudaice ,acel e adevaratul lui nume celelalte nume sunt doar inlocuitori acestuia!

  7. ISUS te-ar fii salvat daca traiai in timpul lui!!a fost inviat a 3-a zi ,corect, apoi s-a inaltat in ceruri!!! tu ce crezi a redevenit DUMNEZEU sau e acolo FIUL langa TATAL? eu ma rog si ascult poruncile TATALUI!

    • Isus salveaza pe toti cei care accepta jertfa Lui. Chiar si azi, chiar si miine daca cineva il accepta, pacatele ii vor fi iertate si va fi mintuit. Ceva ce Allah nu poate sa faca.

      Isus a fost si este Dumnezeu din totdeauna, nu are cum sa „redevina”. Daca esti musulmana, nu asculti poruncile tatalui, ci ale lui Mohamed.

      • tot nu ai inteles k ALLAH e DUMNEZEUL musulmanilor? tu stii ca prin ceea ce spui,( k musulmanii cred intr-un D-ZEU fals),incalci a 9-a porunca din SCRIPTURA? sau crezi k ei sunt extraterestrii? si sunt o crestina ce-L iubeste pe DUMNEZEU ( ALLAH,YAHVEH) e acelasi pt toti! cu ce drept judeci ca musulmanii re soaga unui D-zeu fals? cele 10 porunci sunt aceleasi in toate cele 3 carti( THORA,BIBLIA SI CORANUL!)

      • Stiu ca Allah este dumnezeul musulmanilor. Dar nu este Dumnezeul cel Adevarat, este unul fals, inventat de Mohamed. Aceasta nu este o minciuna, deci nu incalc nici o porunca.

        Nu, cele 10 porunci nu sint aceleasi pentru musulmani ca si pentru crestini. Am aratat mai sus acest lucru. Coranul contrazice ce spune Biblia sau Torah despre Dumnezeu, deci una din carti minte. Si sint sigura ca nu Biblia.

      • Mai lasatil pe Isus in pace ca se intoarece in Mormant…dumnezeu este unul singur ..nu 2 nu 3 …crestinismul nu este o religie Monoteista …ci una politeista se inchina la mai multi dumnezeii…Isus e unul si dumnezeu e altul
        daca Isus si dumnezeu e una si acelas de ce ii spune-ti la Isus (isus) si la dumnezeu (dumnezeu) tatal si fiul…dc nu are un singur nume ? doar evreii se inchina numa lui dumnezeu….crestini au tot felu de idoli…pe langa Isus inca 10 mii.

  8. in fine,vad ca ca e o cauza pierduta!!!!! numai ca,fanatici,extremisti ,care interpreteza in sens negativ poruncile lui D-ZEU,sunt in toate religiile! e dreptul tau dai crezare sau nu! asa cum am mai sp.sunt crestina si cred in D-ZEU si ma rog LUI direct,fara intermediari!! atat incerci sa ma convingi ca Allah e falsul D-ZEU al musulmanilor, incat sunt convinsa in sufletul tau crezi ca musulmanii sunt niste pacatosi,condamnati,diferiti de noi crestinii!!!! ceea ce nu e adevarat!! noi crestinii mergem pe la biserici,manastiri sa ne inchinam si sa pupam icoane sau sa ne spovedim unui preot ca si cum el ar avea puterea sa ne ierte pacatele! sau ne ingramadim pe la raclele nu stiu carui sfant(creat de om) ,cica ne-ar vindeca sau ne-ar merge mai bine! unde e diferenta intre noi si musulmani???? eu doar am sugerat de la bun inceput k atunci cand ne vom accepta si iubii aproapele,fara a-l judeca dupa cum auzim,indiferent de ce religie este,atunci pacea lui D-zeu ne v-a umple inimile!! din pacate pt.crestin, a fii musulman = terorist,!!!! mare pacat!!! nu cred ca ai studiat CORANUL ! eu da! poruncile lui D-ZEU( ALLAH,YAHVEH ) SUNT ACELEASI!

    • Toti sintem pacatosi si avem nevoie de jertfa lui Isus ca sa ne spele de pacate. Asta o spune Dumnezeu, nu eu. Dumnezeu ne da porunca ca sa nu ne inchinam zeilor falsi, iar Allah este un zeu fals. Daca ai citit Coranul inseamna ca nu ai citit Biblia pentru ca altfel ai vedea ca se contrazic, poruncile date de Dumnezeu si cele de Allah sint total opuse.

      • Eu cred ca doamna Carmen n-a citit nici una ,nici alta si nici ce ai scris tu mai sus….ca altfel nu face sens ceea ce scrie dinsa pe tema asta.

      • Cine tia spus ca Biblia e aia adevarata?? Dacă este falsa?? De unde știi ca cuvintele din Biblie sunt ale lui Dumnezeu?? Biblia adevarata este ascunsa in Vatican!! Întreabă orice preot unde este Biblia adevarata!!

      • Biblia adevarata nu este ascunsa niciunde. Exista destule cercetari care sa dovedeasca ca Biblia este Cuvintul lui Dumnezeu. Ar fi foarte bine daca ai citi-o, acolo vei gasi Adevarul.

    • Brava Carmen!! Îmi place cum gandesti!! Vreau sa spun ca un musulman nu poate fii un adevărat musulman dacă nu crede in toți profeti trimiși de Dumnezeu, inclus profeta Isus!! Pt ca el este un profet, nimic mai mult!!

  9. Daca exista imperiul binelui in timpul destrabalatului talhar Mahomed,impostorul pedofil arab,intemeietorul terorismului islamic ar fi avut soarta lui Bin Laden…scutind asfel omenirea de atata nebunie,crime si suferinte de-a lungul secolelor pana-n zilele noastre,generate a de aceasta ideologie criminala,extremista,acest adevarat cancer al creierului uman numit islam,care a facut atat de mult rau civilizatiei umane.Anticristul terorist arab,exact cum a prorocit Biblia,a stopat raspandirea crestinismului in orientul mijlociu,dupa ce-a inventat versetele satanice[quranus] in care se da drept urmas al tuturor prorocilor,regilor si-a celorlalti conducatori din Biblia iudeo-crestina,care erau cu totiii evrei,dar pe care impostorul pedofil arab ii declara,inclusiv pe Iisus Cristos[culmea blasfemiei!]….musulmani?de fapt,dementul pedofil arab a instituit printr-o groaznica teroare[violuri,crime,talharii] primul stat islamic[satanic!] din lume in peninsula inapoiatilor beduini arabi.

  10. Ia sa ma bag si eu in seama,ca tot am studiat treburile astea la istoria culturilor si a religiilor. Concluzia la care am ajuns este ca Dumnezue ( God, Iahve) nu e tot una cu Allah. Si as crede asta si daca n-as fi crestina, pentru ca este alb pe negru.( da pt asta trebe sa pui putin mina sa citesti si sa studiezi ) Si sa dau citeva exemple.
    Coranul e o contradictie in sine…Allah zice una pentru ca apoi sa retracteze ce a zis.:
    None of Our revelations do We abrogate or cause to be forgotten but We substitute something better or similar- Knowest thou not that Allah has power over all things? (S. 2:106 )
    sau:
    When We substitute one revelation for another- and Allah knowest best what He reveals (in stages)- They say, „Thou art but a forger”; But most of them understand not.( S. 16:101)
    Asta ce inseamna? ca este un dumnezeu inconsistent, instabil, care-si schimba scopurile revelatiilor. Si daca e asa, ma intreb, cum poti tu ca simplu om si pacatos sa fii sigur ca promisiunea de viata eterna e adevarata? Asa cum se razgindeste in privinta revelatiilor/poruncilor lui,asa se poate rezgindi in privinta sufletului nostru, nu?
    Lucru care este total diferit fata d eDumnezeul din Biblie care e neschimbat:
    Căci Eu sunt Domnul, Eu nu Mă schimb; de aceea, voi, copii ai lui Iacov, n-aţi fost nimiciţi. ( maleahi 3:6)
    Dacă suntem necredincioşi, totuşi El rămâne credincios, căci nu Se poate tăgădui singur. ( 2 timotei 2:13)
    Isus Hristos este acelaşi ieri şi azi şi în veci! ( evrei 13:8)

    Alt aspect, Coranul contine erori istorice, care implica (virgula) ca Allah nu este o fiinta atotputernica si omniprezenta pentru ca daca ar fi asa, nu ar exista aceste erori. Exemplu : ni se spune( in S. 17:1) ca Mohamed a fost dus la ce amai indepartata moschee, Masjid al-Aqsa. Problema e ca moscheea Aqsa s-a construit in anul 691 iar nici despre templul din Ierusalim nu poate fi vorba ( cum vor unii sa faca analogia) pentru ca a fost distrus de armatele romane ale lui Titus in anul 70.
    Sau se spune ca ( in S. 18:9-26) niste oameni si ciinele lor au dormit pentru 309 ani si s-au trezit in perfecta conditie.
    Sau in S. 18:83-98 spune ca Alexandru Macedon era musulman
    Sau in S. 4:157 scrie ca evreii ( cei ortodocsi de astazi) se laudau ca l-au omorit pe isus mesia )”We killed the Messiah Jesus the son of Mary, the apostle of Allah.”). Problema cu afirmatia asta este ca evreii ortodocsi NU cred ca Isus este Mesia si nu au afirmat niciodata ca el e mesia….si daca ar fi crezut treaba asta atunci nu l-au fi omorit.

    Alta chestie este ca paradisul descris in Coran e total diferit de cel din Biblie. In paradisul lui Allah gasim placeri sexuale, carnale de care credinciosii se pot bucura pt o eternitate. ( S. 2:25…S. 4:57 …S. 56:35-38 )
    Paradisul din Biblie nu are placeri carnale, este plin doar de dragostea infinita a lui Dumnezeu. ( Luca 20:34-36 , Romani 14:17 )

    Si ca sa inchei, ca ma pot intind emult si bine pe tema asta, Coranul pretinde sa fie scris in araba pura. Ei bine, nu este asa. In Coran ( si nu spun eu asta ci lingvistii) sunt cuvinte din lb persana,ebraica, siriana. In afara de asta lingvistii arabi spun ca exista o sumedenie de erori gramaticale in Coran.

    The Qor’an contains sentences which are incomplete and not fully intelligible without the aid of commentaries; foreign words, unfamiliar Arabic words, and words used with other than the normal meaning, adjectives and verbs inflected without observance of the concords of gender and number- illogically and ungrammatically applied pronouns which sometimes have no referent- and predicates which in rhymed passages are often remote from the subjects … To sum up, more than one hundred Qor’anic aberrations from the normal rules and structures have been noted… ( Ali Dashti, 23 Years: A Study of the Prophetic Career of Muhammad [Costa Mesa, Ca. 1994; Mazda Publishers], pp. 48, 50)

    Daca Allah este Dumnezu atotputernic, de ce n-a lasat Coranul sa fie scris in pura araba si mai ales, corect,asa cum pretinde?

    • Nu numai ca contine erori istorice, contine si erori de anatomie. Islamul spune ca musulmanii au doar un stomac, ne-musulmanii au 7. Tu te-ai dus la doctor sa te verifice? 😉 Poate de aia mincam asa de bine, ca avem 7 stomacuri 😉 LOL!

      Islamul nu a fost infiintat ca religie, ci a political party. Mohamed asta a vrut sa cucereasca zona si numai asa a putut…sa-i prosteasca pe aia…

    • Citește pana la capăt sura din Coran , pt ca înțelegi greșit! In (S – 4:157) spune destul de clar ca așa le pare la lume ca a fost ucis , dar de fapt nu e adevărat! A fost trimis la Dumnezeu( Allah) . Mai spui ca ai si învățat religie! Ai învățat pe dracu! A judeca un om este un păcat mare! Continuati sa judecati, ca apoi au de câștigat cei judecati!!

      • Aici nu vorbim despre traduceri, ci despre sensul cuvintelor. Cine este Dumnezeu este diferit de cine este Allah. Coranul mentioneaza ca allah inseamna dumnezeu, dar nu vorbeste despre Dumnezeul cel Adevarat, ci despre un dumnezeu inventat de Mahomed.

      • Allah nu este Dumnezeul inventat de Mohamed, apoi Coranul sunt cuvintele lui Dumnezeu nu a lui Mohamed!! Mohamed a urcat la Dumnezeu , este unicul care la văzut , cât era viu!! In schimb Isus sa ridicat la cer dar dupa ce a murit! De fapt, sufletul lui sa ridicat la cer!! El nu a murit pe cruce, Dumnezeu a luat sufletul lui Iuda si la pus in corpul lui Isus! Deci de fapt, pe cruce a murit Iuda , si sufletul lui ISus sa inaltat la cer!! Deci unicul care la văzut pe Dumnezeu e Mohamed!!

      • Nu, coranul sint cuvintele lui Mohamed. Dumnezeu nu scrie asa de incoerent. De unde stii ca Mahomed e singurul care l-a vazut pe Dumnezeu? Ca asa a spus el?

        Ai vreo dovada de ceea ce spui? Ca Dumenzeu i-a luat sufletul lui Iuda si l-a pus in Isus? Cu prostii din astea va pacalesc musulmanii?

      • Da tu ce dovada ai?? Dami o dovada si am sa spun ca ai dreptate!! De ce nu vreți sa il acceptati pe profetul Mohamed?? Ce ai împotriva musulmanilor?? Nici evrei nu il recunosc pe Isus!! Pt ei ultimul profet este Moise!!

      • Înainte sa îmi schimb religia , mai mulți preoți au confirmat ca adevarata Biblie este ascunsa in Vatican!! Eu sunt Italia si aici preoți spun același lucru!! Deci eu ii cred pe ei, nu pe tine!! O data ce Biblia adevarata nu este pe piața , de ce ar trebui sa ma incred in ceva fals??

      • Alea sint prostii care pacalesc pe cei care nu cunosc adevarul. De ce ar fi ascunsa? Dimpotriva, daca ar spune ceva diferit de ce scrie in Biblie, astia abia ar astepta sa dea pe fata si sa distruga crestinismul. Sa stii ca nu tot ce zboara se maninca.

      • Deci cum am spus, religia voastra este un business! Deci dacă ascund Biblia , înseamnă ca este in favoarea lor sa nu descopere!! Se spune ca peste mulți ani va fii un război din cauza descoperiri Bibliei ,in care va da dreptate musulmanilor !! Aici in Italia sunt foarte mulți musulmani, si asta multumita a Vaticanului!! De ce ar permite Vaticanul accesul la aceste persoane dacă sunt așa cum spui tu?? De ce lumea cât e de mare , nu fac un război contra musulmanilor, contra religiei??

      • Deci da, este asa pentru ca asa spui tu. Mda. Ce ar putea fi in Biblia aia ascunsa? Sa fim seriosi, crezi toate povestile care circula pe acolo? Crestinii nu sint ca musulmanii, nu forteaza pe nimeni sa creada ca ei or vor fi omoriti.

      • Ce fel de dovezi ai nevoie?

        Cum adica sa-l aceptam pe Mohamed? Nimeni nu spune ca nu a existat, ci ca a fost un om josnic care a vrut putere. Ce am impotriva musulamnilor este ca se iau dupa un ratacit ca Mahomed si vor sa omoare oamenii care nu vor sa creada ca ei.

        Dai dovada ca nu ai citit Biblia, altfel nu ai fi spus prostia cu Moise. Deci, sotul tau musulman te-a dus de nas pentru ca tu nu ti-ai cunoscut propria religie.

      • Ești proasta tare!! Am spus ca evreii nu il recunosc pe Isus, pt ei ultimul profet este Moise!! Amândoi suntem musulmani, si ma mandresc ca sunt si din cât vezi ca nu sunt moarta!! Nu ma omorât !! Ce prostii îți caca in cap!! Nu te mai lua dupa știrile de la televizor

    • Coranul este scris în pura araba , cea ce ai scris tu acolo este doar un mic sens a cuvintelor din coran … sunt oameni studiați diferiti de rasa si limba , care au incercat sa modifice Coranul și nu au reușit.. în schimb biblia a fost modificați de foarte multe ori!! Nu vb lucruri fără sa știți !!

      • Auzi Cristina nu te mai baga în seama …eu nu țiam scris ție așa ca lasama în pace !!! Împușcate , aruncate în gol, dispari de pe lumea ăsta pt ca nu ai nici o valoare în viața asta!!! Ești proasta sau ești plătită sa spui prostiile astea , dar da search pe Google și vezi ca Coranul nu se poate modifica și ai sa vezi și cei mai marI profesori ca nu au putut sa modifice! !!

      • E blogul meu, deci trebuie sa ma bag in seama 😉 Da, nu am nici o valoare in ochii musulmanilor, care nu stiu altceva decit sa omoare, dar am valoare in fata singurului Dumnezeu adevarat. Daca nu-ti place ce scriu, nu mai citi. Este foarte simplu.

      • Dacă stiam ca e blogul tău nici nu scriam ….. adios și dumnezeu sa te ilumineze pt ca ești o mare păcătoasă! !

      • Da, asta este diferenta dintre crestini si musulmani. Musulmanii rid cind vad un om cu capul taiat, impuscat si arzind. Crestinii doresc ca toti oamenii sa vina si sa-l cunoasca pe Dumnezeul cel adevarat. Inca o dovada ca islamul nu este o religie a pacii.

      • Vezi ca nu înțelegi românește. …. Am zis ca am sa rad când vei fii în iad !! Deci când ai sa fii în iad , nu va fii nimeni sa Îți taie capul sau altceva , pt ca ești deja moarta dar o sa arzi în iad !! Așa ca Îți dau de înțeles că religia musulmana este o religie de pace și care va ajunge în rai!!! Iar voi crestini mai ales una ca tine va ajunge în iad !!

  11. Cata liniste si pace ar fi fost in lumea noastra nebuna…daca exista imperiul binelui in timpul dementului talhar Mahomed,impostorul pedofil arab plagiatorul Bibliei iudeo-crestine,care ar fi avut soarta lui Bin Laden…scutind asfel omenirea de atata nebunie,crime si suferinte de-a lungul secolelor pana-n zilele noastre,generate de acea ideologie extremista,criminala numita islam,inventia diabolica a perversului criminal arab,anticristul prorocit de Biblie,care dupa ce-a inventat versetele satanice[quranus]decreteaza razboiul „sfant” contra „necredinciosilor”…stopand raspandirea crestinismului in orientul mijlociu si instituind totoodata,printr-o groaznica teroare[violuri,crime,talharii]primul stat islamic[satanic!]din lume in peninsula inapoiatilor beduini arabi.

  12. Nu stiu care ai acrid porincile alia fara nici un sens musulmani isi respecta femeia sau femeile daca are 4 asta nu inseamna ca si lea luat sasi bata joc de ele si asta cu musulmani isi pun nevestele la prostituat asta o fac crestini si evreii daca crestini sunt Asa cinstiti de ce in Romania prostitutia este legala

      • Da romanii nu bat femeile?? Sunt primi din lumea asta care maltrateaza femeile! Eu am sot arab, si nu este adevărat in cea ce spuneti! De unde ați scos prostia asta ca își prostitueaza femeia?? Ați văzut prostituata cu fular in cap??? Cred ca aveți vreo problema la cap voi!! Dumnezeu o sa va pedepseasca pt cea ce vorbiti

      • Noi aici vorbim despre religii, nu despre nationalitati. Exista oameni arabi care sint crestini. Nu aici este problema. Biblia nu spune sa-ti bati nevasta, Coranul o spune.

      • Pai eu am răspuns la cea ce ați scris voi!! Ați spus ca arabi bat femeile si le prostitueaza!! Eu am răspuns doar la prostiile care le spuneti!!

      • Se vede cât ești bătută in cap !! Nu stiu îmi ce limba ai citit sura asta, dar nu înțelegi deloc!! Îți spun doar ca o sa ne întâlnim in viața de dupa , si ai sa regretul mult cea ce spui!! Dumnezeu sa îți ilumineze mintea , pt ca ești foarte pacatoare!!

      • Bărbaţii sunt mai presus decât femeile, fiindcă Dumnezeu le-a dat întâietate asupra lor şi fiindcă ei cheltuiesc din averi pentru ele. Femeile cinstite sunt pioase, păstrând în taină ceea ce Dumnezeu păstrează. Dojeniţi-le pe cele de a căror neascultare vă este teamă! Părăsiţi-le în aşternuturi! Loviţi-le! Nu le căutaţi însă gâlceavă, dacă vă dau apoi ascultare. Dumnezeu este Înalt, Mare.

        In Biblie spune ca nimeni nu este mai presus decit altul, in coran spune ca barbatul este mai presus decit femeia. In Biblie spune ca barbatul sa-si dea viata pentru nevasta lui, in coran scrie sa le loveasca si sa nu se mai culce cu ele. Plus, ca coranul permite barbatilor sa ia femei ca pe sclave sexuale in afara casatoriei. De ce o femeie vrea sa treaca la islam nu este de inteles.

      • scze k am intrat asa din senin in conversatia voastra,mi sa parut interesanta,si vreau sa o contrazic pe alina k exista o religie crestina,care nu face afacere,si aceasta este cea adventista…

  13. Musulmani nu neau omorat dumnezeul nostru isus dar evreii ni lau omorat pe dumnezeul nostru isus de ce sa ii acceptam pe evreii cand nea omorat dumnezeul de ce sa ii suportam

    • Nu evreii l-au omorit pe Isus. Isus a venit pe pamint cu acest scop. Islamul este o miscare politica care vrea stapinirea lumii si sa omoare pe cei care nu sint musulmani. De aia nu sint suportati.

      • Sint crestina, Alina. Ma rog ca eu si familia mea sa stam tari in credinta si sa nu ne lasam intimidati nici de musulmani, nici de cei care vor sa ne atace credinta.

        Multi musulmani habar nu au ce scrie in coranul lor, nu stiu ce porunci a dat Mahomedul lor. Este vina crestinilor ca exista persoane care renunta la Dumnezeul cel Adevarat si se duc dupa un vorbele unui pedofil setos de singe.

      • Pot sa stiu cine este pedofil? Eu am întrebat ce religie ai, nu dacă ești crestina! Măcar sa stiu dacă mai are rost sa pierd timpul cu tine sau nu!!

      • Mahomed a fost pedofil. Multi musulmani sint pedofili. Chiar si coranul incurajeaza pedofilia. Crestinismul este o religie, deci am raspuns la intrebare. Ca nu vrei sa-ti pierzi timpul cu mine ramine la latitudinea ta.

  14. La care dumnezeu Cristina la un om pe care il credeti voi dumnezeu care de duce la toaleta ala e dumnezeu care sia lastat fiul sa moara pe cruce ala e dumnezeul tau sia cinuit fiul pentru ce pentru ca daca voia sa ierte omenirea putea si fara sa isi omoare propiul si singurul fiu cum spuneti voi daca e adevaratul dumnezeu

    • Dumnezeu este sfint si drept. In fata Lui nu poate exista pacat. A fost nevoie de sacrificiu de singe pentru curatirea pacatelor. Pina atunci, evreii aduceau jertfe de animale. Isus a devenit jertfa o data pentru totdeauna ca sa nu mai fie nevoie de animale.

  15. ce sar intampla oare mai frate in intreaga tiganime din lumea araba si-a celorlalti primitivi care se ploconesc spre mecac,orasul satanei[allah-zeul lunii]daca si-ar permite cineva sa construiasca vreo biserica crestina,un templu budist sau o sinagoga iudaica…exact in epicentrul terorismului islamic,de unde incearca cu disperare inapoiatii harapo-mahomedani in fiecare an sa-l alunge din barlogul sau pe incornoratul allah,bombardandu-l cu bolovani in scafarlie…asa cum au procedat acei impostori venetici arabi care au construit doua case satanice exact in locul cel mai sfant al religiei iudeo-crestine din capitala israelului ierusalim…

  16. Sunteti niste idioti care nu stiu sa faca alt ceva de cat sa insulte islamul nici macar nu ati citi biblia voastra si va puneti sa vorbiti despre alte religi iar despre mohammed este un sfant ca si isus si ca moise noi credem in totii trimisi lui dumnezeu nu ca voi doar alegem ca voi nici macar nu va intersati de religia voastra cu ajutorul lui Dumnezeu o sa ardetii in iad daca nu va reintoarceti la adevar

    • Bine le spui M&M .. Oricum, sa dea Domnul o sa ajungă in infern, si atunci vor implora iertarea pt a nu ajunge acolo, dar o sa le fie prea târziu! Sunt adventisti, o religie inventata, așa ca nu are rost sa ne batem capul cu ei! Dumnezeu ( Allah ) vede!

    • pun pariu pe barba destrabalatului talhar pedofil mahomed,impostorul criminal anticrestin arab…”profetul” terorismului islamic,ca tu sarmane retardat[a]care esti indignat[a] de adevarurile istorice[preferi propaganda mincinoasa islamista,nu-i asa?] despre ideologia criminala,extremista numita islam…”religia” urii si supunerii,inventia diabolica a perfidului terorist arab…daca nu esti cumva vreo rapandula mioritica cocita cu vreun jegos primitiv harapo-mahomedan aciuiat prin europa[necredincioasa!]sigur esti un puradel corcit de-al lor.

  17. Toate religiile lumii[iudaism,crestinism,budism,etc]sunt pacifiste,cu exceptia ideologiei criminale,extremiste numita islam…”religia” urii si supunerii,inventia diabolica a perversului depravat mahomed,impostorul criminal anticrestin arab,plagiatorul Bibliei iudeo-crestine,care la aproape 700 de ani d.cdupa ce fura cate ceva din Biblie,scrisa in totalitate de evrei[descrie de fapt istoria si religia multimilenara a poporului evreu,fara nicio legatura sau referire la impostorii primitivi arabi!]inventeaza versetele satanice[Quranus]in care se da drept urmas al tuturor regilor,prorocilor si-a celorlalti conducatori descrisi de Biblie,care erau cu totii evrei,dar pe care impostorul terorist arab ii declara…musulmani!?!inclusiv pe Iisus Cristos[culmea blasfemiei!!!inseamna ca toti crestini-s musulmani!?!]dupa care,printr-o groaznica teroare[violuri,crime,talharii descrise de cartile lor!]impreuna cu banda sa de talhari,instituie de fapt primul stat islamic[satanic!]din lume in peninsula inapoiatilor arabi,sabaticii fanatici care au plecat apoi sa cucereasca intreaga lume in numele Satanei[Allah-Zeul Lunii in mitologia primitivilor arabi preislamici!]invadand in numele lui Scaraoschi orientul mijlociu,inclusiv Palestina patria evreilor[Iudeea inainte de cucerirea romana,unde n-a exista niciodata in istorie vreo tara a impostorilor venetici arabi!]si intregul nord al Africii,arabizand[cu infecta limba a teroristuli „profet”!]si islamizand[indobitocind!]popoarele cucerite .Dar,din fericire pentru civilizatia umana,dupa ce-au cucerit Spania si-au trecut Pirineii,salbaticii fanatici arabi au fost respinsi de catre francezi[altfel era un dezastru pentru civilizatie…umblam acum cu totii prin Europa cu salvari si turbane…ploconindu-ne spre Mecac,orasul Satanei!]iar spaniolilor le-au trebuit peste 700 de ani de lupte eroice,pana au reusit sa-i expulzeze definitiv din patria lor pe aceiasi primitivi fanatici arabi.Stiu ca primitivii harapo-mahomedani prefera propaganda islamista,mincinoasa,insa,ceea ce-am relatat eu aici n-o spun eu,ci istoria.

  18. De crezi sau nu in ISLAM in primul rand e pacat sa jignesti CREDINTA unui om fie ea Adevarata Sau Nu! Toata lumea are Dreptul sa aleaga in ceea ce vrea sa creada! De aceea ALLAH ne’a dat noua Oameniilor puterea de a gandi si nu Animalelor! In legatura ca in ISLAM scrie sa omori ce nu e MUSULMAN e gresita! Daca ar scrie asa ceva ar insemna ca este o porunca si daca este o porunca cred ca nu ar fi Evitat vreoun MUSULMAN sa i’a VIATA celui ce nu crede in ISLAM! Iar de partea TERORISTA,totul e politica de Americani,Evrei,Vatican e.t.c Ne numesc teroristi si insceneaza atatea atentate numai pentru asta,ca sa difuzeze Mass’Media si lumea sa vada si sa se fereasca de ISLAM desi multi nu ne cunoasteti RELIGIA din interior o Criticati pentru ca vedeti doar exteriorul! In fine daca chiar crezi in ISUS si in Biblie si nu negi Biblia ca fiind Cartea Sfanta si crezi in DUMNEZEU! Ar trebui sa crezi in ISLAM pentru ca tot de DUMNEZEUL tau e trimisa Si spune ca e ultima Carte si Ne cere sa credem in toate Cartile trimise de el si toti Profetii! Si sunt unele asemanari intre KORAN si BIBLIE pentru ca BIBLIA a fost si trebuia sa fie cum este KORANUL dar Oamenii l’au schimbat in favoarea lor ca sa controleze lumea! Si uite asa dupa peste 600 de Ani a fost trimis KORANUL pentru ca BIBLIA au schimbato Oamenii! 1 la mana pana si din gura preotilor am auzit ca e pacat sa fi ingropat in Sicriu cu haine bani sau mai stiu eu ce! Si am intrebat destui de ce se ingroapa asa daca este pacat?! Si toti au spus ca Oamenii au facut asa! Si de la an la an vad ca se baga si Aer Conditionat,Televizor sau mai stiu eu ce! Si de nu eram MUSULMAN ELHAMDURILLAH tot nu credeam in Altceva decat ISLAMUL cum pot crede eu intr’o RELIGIE ce o schimba Oamenii?! Ce religie e aia in care o schimba lumea la cativa ani cum vrea ca na Religia merge dupa MODA! Inadmisibil asa ceva! Nu va critic va respect pentru ca sunteti FRATII NOSTRI,Avem acelasi Creeator! Eu doar vorbesc LOGIC aici! In ISLAM nu s’a schimbat si nu se va schimba nimic! Oricum mai sunt o gramada pe care nu le intelegeti dar e mult de scris! Cercetati si Voi! Chiar daca scrie in BIBLIE:Crede si nu Cerceta!!! Sper Ca ALLAH Sa Va Arate Drumul Cel Bun!!! Sanatate Si Bucurii Si Tot Ce Va Doriti La Toata Lumea!!!

    • O credinta care cere ca oamenii care nu cred la fel sa fie omoriti are tot dreptul sa fie jignita. Cred ca trebui sa cititi Coranul mai atent/a pentru ca are peste 123 versete care instiga la violenta. Nu avem acelasi Creator. Creatorul este unul singur si acela nu e Allah. In Biblie nu scrie „crede si nu cerceta”, aia scrie in Coran. Nu va lasati prost/a de musulmani, nu e chiar asa cum credeti.

  19. Cristina Ok cum crezi tu eu ti’am spus fiecare sa creada in ceea ce vrea! Nimeni nu e obligat sa creada in ce nu vrea! Asa ca citeste te rog frumos Biblia si ai sa vezi ce scrie! Oricum nu stau sa vorbesc mult cu tinr,citeste si Koranul si atunci Ai Tot Dreptul Sa Te Pronunti! Nu te ma pronunta asa de pe net si din Auzite! In primul rand de erai asa Credincioasa ne respectai Religia ada cum e ea Adevarata Sau Falsa! Nu cred eu ca In Biblie spune sa insulti Credinta unui Om ori care ar fi aia asa ca mai scuteste’ma cu atatea teorii ca ai si uitat cum e sa ajuti un om sau nici macar nu sti cum e sa n’ai ce manca in fine! Cerceteaza! Sanatate numai Bine!

    • Ok, presupune ca nu am citit Biblia.

      Presupune ca nu am citit Coranul.

      Presupune ca ceea ce stiu despre islam e numai din auzite.

      Presupune ca nu stiu cum e sa ajut un om.

      Presupune ca nu stiu cum e sa nu am ce minca.

      Presupune.

      Tot asa as putea face presupuneri despre tine.

      Presupun ca habar nu ai ce zice Biblia, ci crezi doar din auzite.

      Presupun ca habar nu ai ce zice Coranul pentru ca nu l-ai citit, ci crezi doar ce-ti spun altii.

      Presupun ca cineva te-a indoctrinat sa crezi ca islamul este o religie a pacii.

      Presupun ca crezi ca ceea ce face ISIS este un lucru bun.

      Presupun ca viata ta este la fel de mizerabila pe cit il arata acest comentariu.

      Si? Ce am rezolvat cu asta? Tu presupui ca eu nu stiu nimic, iar eu presupun ca tu esti indoctrinata cu o religie care cere moartea oamenilor, care promoveaza violul, homosexualitatea si pedofilia.

      Dar nu acesta este motivul comentariului tau, nu-i asa? Tu spui cuiva ca nu stie nimic pentru ca sa-l opresti sa vorbeasca impotriva a ceea ce crezi tu. Tu nu accepti ca oamenii sa vada adevarul a ceea ce este islamul. Verifica-ti aroganta cu care spui aceste lucruri pentru ca nu cunosti nimic despre viata mea. Verifica-ti prejudecatile. Uita-te in jurul lumii si vezi cum traieste o femeie in tarile islamice.

      Considera faptul ca cuvintul lor nu au greutate in fata judecatorului.

      Considera faptul ca femeile nu au voie sa conduca o masina.

      Considera faptul ca femeile nu au voie sa iasa in public neinsotite de un barbat.

      Considera faptul ca barbatii au voie sa-si bata femeile.

      Considera faptul femeile pot fi luate ca sclave pentru sex.

      Considera ca femeile sint considerate mai joase decit un barbat.

      Considera ca femeile sint considerate imorale si mai proaste decit un barbat.

      Dar asta nu te intereseaza. Nici nu vrei sa crezi ca este adevarat. Tu vrei sa opresti pe oricine vorbeste rau despre islam, neavind importanta cit de adevarat este. Adevarul nu conteaza. Asa ca, abia dupa ce citesti ce scrie Coranul poti sa vi sa ma intrebi ce scrie in Biblie. De respectat nu voi respecta niciodata o religie care instiga la omor.

  20. Ok ti’am spus eu stiu ce cred si de ce cred! Stiu si despre ce vorbesti dar stiu ca sunt si multe minciuni spuse despre noi dar nu conteaza! Apreciez si vad ca iti dai interesul,dar de la an la an multa lume trece la Islam chiar daca dai search pe google si iti va spune ca defapt trec mai multi la Crestinism sau altceva! Totusi lumea aia nu trece degeaba! Culmea,poate ai auzit dr Iluminati cu faza de la Holywood,Michael Jackson,2pac,Mike Tyson,E.T.C toti sunt in organizatia asta Satanica sa ii spun asa fara Credinta dar ciudat este ca ei au iesit sau au vrut sa iasa si Au Trecut la Islam si au vorbit de Bine Islamu,Au spus Ca e Cea Mai Adevarata Religie E.T.C !!! Acum de curiozitate te intreb! De ce nu au trecut la alta Religie?! Sau pur si simplu nu pomeneau de vreo Religie! Nu cred eu ca nu ai cunostinte de Religie Islamica. Si nu cred ca cineva ti’a facut vreun rau sau sa isi maltrateze familia! Pe Tata nu l’am vazut vreodata sa o jigneasca pe Mama sau sa o Bata sau sa ii vorbeasca de rau Religia sau sa mearga pe strada in fata ei ca na ar fi superior sau mai stiu eu! Probabil ca ai dreptate sunt si se intampla asemenea lucruri in Tarile Arabe dar nu stiu cum sa iti explic,ei sunt foarte fanatici foarte severi foarte stricti ti’am spus nu stiu cum sa iti explic dar stiu ca sunt multi si care exagereaza mai pe scurt!

    • Ma bucur ca tatal tau nu o bate pe mama ta. Sint multi musulmani care nu o fac. Dar asta nu pentru ca nu scrie in Coran. Multi oameni isi spun musulmani dar nu practica tot ce scrie in Coran. Uita-te in Coranul tau si spune-mi ce scrie la versetele astea:

      Sura 4:34, 4:24, 33:50, 2:228, 5:6, 9:5, 9:29, 9:123

  21. Ce prostie ai scris aici !
    Porunca 7: Sa nu preacurvesti.

    Sura 4:2 da voie musulmanilor sa aiba pina la 4 neveste. Un barbat poate oricind sa-si vinda una dintre ele in prostitutie sau sa o violeze oricind doreste.

    In primul rand in Coran scrie , ca daca femeia a preacurvit ..barbatul are posibilitatea ori sa ii dea drumul prin divort ori Daca nu vrea sa divorteze , sa o inchida in casa , sa o ferasca de ochii barbatilor . Are voie sa o bata pentru pacatul facut pana se indreapta , dar nu si fara motiv sau daca s.a indreptat .Pentru asta va fi el pedepsit. Odata ce femeia a preacurvit , el are voie sa se culce cu ea de cate ori isi doreste..nici de cum sa o dea la prostitutie. Daca nu cititi bine Coranul nu mai vorbiti aiurea.

    Si crede.ma ca sunt crestini care dau in cap femeilor si le ucid pentru prea curvie sau gelozie !
    Multe informatii gresite si interpretari aiurea.
    Sunt crestina , dar crede.ma ca cunosc si Coranul . Dar problema lumii e ca vorbeste aiurea.

    • De ce schimbați subiectul?? Eu nu am vorbit aici despre cazul in care o femeie preacurveste, ci despre faptul ca bărbatul preacurveste atunci cind isi ia mai mult de o nevasta. In islam este permis ca bărbatul sa preacurveasca. Nu sint informații gresite.

      • Eu am doar o intrebare pentru tine Cristina: esti cretina din nastere,sau ai devenit in timp ce cresreai, cresrea si ipocrizia la tine, din acest motiv ti s-a redus materia cenusie numit creier?.Am impresia ca nu esti in toate mintile facultative draga fata, citesc de o ora si mai bine in amanuntit tot ce ai scris in acest Blog al tau si ma minunez,cu cat citesc mai mult constat ca esti o biata fiinta care vrea sa-si impuna punctul de vedere cu orice pret.Si mai vorbesti de musulmani. La fiecare dintre replicile tale nu am citit sa fi dat si un raspuns concret inafara de „musulmanii sunt pedofili si criminali”, ” musulmanii cred intr-un Dumnezeu fals”.Fatuca draga, te sfatuiesc sa stergi acest blog ca te faci de cacao cu el ( ca sa nu zic de cacat) Esti proasta gramada si te expui si in public.Stai draga acasa si pune mana pe o carte de limba romana sau de gramatica ca-i mai sanatoasa pentru tine,asculta ce-ti spun si lasa musulmanii in pacea lor ca nu te-a omorat si nu te-a obligat nimeni sa citesti ( presupunand ca ai facut-o) sfantul Koran ca sa deduci din el doar ce vrei tu sa intelegi. Si inca ceva,daca tot m-am apucat sa scriu, unde au vazut ochisorii tai musulmani pedofili, homosexuali draga? Citez :”o religie care cere moartea oamenilor, care promoveaza violul, homosexualitatea si pedofilia.”Cred ca te confunzi cu noi crestinii care avem in sange toate caracteristicile astea si tu in adancul sufletelului tau sti asta dar iti place tie sa vorbesti despre musulmani.Oricum esti saracuta rau de tot,de minte si de duh.

      • Tu te legi de gramatica mea, dar nu vezi cit de nesimtita esti. Vii pe blogul meu personal cu bocanii murdari si iti lasi mizeriile. Daca nu-ti place ce scriu, nu e nevoie sa citesti. Internetul e mare si plin de alte bloguri. Deci, la revedere.

  22. Replica pentru porunca ta 8 ! Si fi atent ca acolo scrie case nelocuite,.insemnand case fara proprietar .!!!

    27. O, voi cei care credeþi! Nu intraþi în alte case afarã de casele voastre, înainte de a cere îngãduinþa ºi a-i saluta pe sãlãºluitorii lor! Aceasta este mai bine pentru voi.(21) Poate cã voi veþi lua aminte!
    28. Iar dacã nu gãsiþi pe nimeni în ele, nu intraþi pânã ce nu vi se îngãduie vouã! Iar dacã vi se spune vouã “Întoarceþi-vã!”, atunci întoarceþi-vã! Aceasta este mai curat pentru voi, iar Allah este Bineºtiutor [‘Alim] a ceea ce faceþi voi.
    29. Nu este nici un pãcat dacã intraþi(22) în case nelocuite,(23) în care se aflã un bine pentru voi.(24) Iar Allah ºtie atât ceea ce faceþi voi pe faþã, cât ºi ceea ce þineþi voi ascuns.(25)

    • Alta traducere spune ca „nu este pacat daca intri in case nelocuite in care se afla ceva ce va aparține.” Intr-o casa părăsită nu exista absolut nimic care sa aparțină altor oameni. Îți aparține ceva atunci cind plătești pentru lucrul respectiv.

      • Mai Cristina, incerc sa fiu mai educata,chiar daca imi e foarte dificil citind raspunsurile tale repetitive si fara sa dai explicatii la ceea ce afirmi. Deci te intreb si te rog sa-mi dai un raspuns concret: De ce musulmanii se inchina la un zeu fals daca si ei ca si noi il recunosc pe Isus Cristos si se roaga lui Allah ca si noi lui Dumnezeu ( fiind aceeas divinitate,doar ca in araba nu-l pot numi Dumnezeu nu??? clar, il numesc Allah asa cum fiecare limba are traducerea sa pentru numele lui Dumnezeu) Scriu asa amanuntit in speranta ca vei intelege.
        Atat Isus cat si Mohamed, au fost profetii alesi de Dumnezeu=Allah ,in Sfantul Koran sunt scrise numele atat a lui Isus cat si a lui Mohamed.( in Biblie insa nu,curios nu? Cine stie de ce? Poate ca cine a scris Biblia a uitat ca si Mohamed a fost alesul Domnului)
        Profanand numele lui Mohamed,profanezi vointa lui Dumnezeu=Allah.
        Koran-ul este cea mai veche carte sfanta, in care Surele sale sunt scrise cu mare atentie si credinta.Traducerea acesteia duce din pacate la interpretari erate.Pentru a cunoaste si intelege Sfantul Koran in adevaratul semnificat al cuvintelor, trebuie citit in limba
        materna,pentru ca orice traducere este interpretativa si nu pot fi intelese cuvintele care “incita la violenta si razboi “ doar substragand pasajele care contin aceste cuvinte ,fara sa intelegi semnificatul intregii Sure.
        Fiecare este liber sa creada si sa interpreteze religia in mod personal,sau mai bine zis cum i-a fost relatata si invatata, dar cand numele lui Mohamed sau a oricarui alt discipol este profanat, permite-mi sa-ti spun ca, tot ceea ce ai scris tu in “acest Blog” pierde din valoare si nu are credibilitate. Eu ma mir si nu inteleg de unde atat ura si cuvinte murdare la adesa unui ales al Domnului, asa te invata pe tine religia ta? sa profanezi un supus al Domnului doar pt ca nu va place ca e musulman? Religia a fost intotdeauna punctul de plecare al razboaielor in lume si asta pentru ca au fost si sunt oameni ca tine care poarta ura in suflet pentru o religie pe care nici macar nu o cunoaste cu adevarat. Daca Biblia e plina de indemnuri la dragoste si pace fata de aproapele tau, cum de tu nu respecti aceste sfinte sfaturi si te pui aici si profanezi numele celui care a fost ales de Domnul pentru o anumita cauza? Daca esti asa de credincioasa pentru religia ta,de ce nu te limitezi sa ne dai sfaturi de cum sa ne iubim religia, sa o respectam si sa acceptam orice alata religie?

      • Bine, sa le iau pe rind:

        Da, in românește se spune Dumnezeu, in araba Allah cum in engleza e God. Eu nu ma leg de sensul cuvintelor, ci de ce reprezinta ele. Adică si mormonii spun ca se roagă la Dumnezeu, dar dumnezeul la care ei se roagă nu este același cu Dumnezeul la care se roagă creștinii. Deitatea la care se referă cuvintul „Dumnezeu” nu este aceeași.

        Creștinii cred ca Isus Hristos este Dumnezeu, musulmanii nu cred asa ceva, deci nu se roagă la același Dumnezeu.

        Coranul nu este cea mai veche carte pentru ca nu a avut cum sa apăra inainte de Mohamed, care a inventat islamul prin anii 600. Evreii au avut Torah cu mult inainte de asta.

        Chestia cu imposibilitatea de a traduce Coranul este păcăleala, ca sa nu-i spun minciuna. Am lucrat cu oameni care cunosc limba araba si au spus ca exista traduceri corecte ale coranului. Iar acele versete care incita la violenta si război suni in Coran. Doar Mohamed a facut același lucru.

        Religia mea ma invata sa nu accept profeți falși si mincinoși. Oricine vine cu o alta învățătura decit ca aceea care se găsește in Scriptura este un profet mincinos. Nu eu o spun, ci Biblia. Dumnezeul cel adevărat spune sa nu respectam si sa nu acceptam alte religii.

        Se pare ca nici tu nu știi prea multe despre crestinism si totuși ma acuzi pe mine ca vorbesc fără sa stiu.

  23. Eu nu acuz pe numeni de nimic Cristina,dar tot ce ai scris pana acum e doar blesfemie si ura gratuita din partea ta.
    Mai scri ca Isus e Dumnezeu??? Cum poti afirma ca Isus este Dumnezeu? Presupunand ca eu sunt a tot nestiutoare in materie de cestinism,nu pot sa cred ca asta e crezul vostru. Atunci semnul crucii care se face:In numele Tatalui si a Fiului si al Sfantului Duh, Amin? Despre care Tata si Fiu e vorba?
    Cand Iosif cu Maria l-au dus pe Isus copilul in Irusalim la templu si Maria l-a gasit predicand i-a spus: “Fiule te-am cautat peste tot” care a fost raspunsul lui Isus? “ De ce m-ai cautat peste tot, nu stiai ca sunt aici,in casa Tatalui Meu? “ si tu vii si-mi spui ca Isus e Dumnezeu? si ca Musulmanii nu cred in “ Isus Dumnezeul“? Dupa cum vad trebuie sa va clarificati voi, crestini ideile apoi sa vorbiti de Musulmani. Dumnezeu a trimis mesagerul sau ca sa vesteasca sosirea Sa pe pamant.Cine a fost mesagerul sau ? Isus,atunci cum poti sa spui ca El e Dumnezeu?
    La cina cea de taina spune: “ …Nu voi mai bea din fructul viei pana in ziua cand voi bea cu voi In Imparatia Tatalui Meu” sau: “ Ma veti gasi la dreapta Tatalui Meu”.
    Daca pentru credinta ta Isus e Dumnezeu, cum putea spune ca-l vei gasi la dreapta Tatalui?
    De ce cand Isus Cristos a fost rasticnit pe cruce a zis „Tata iarta-i ca nu stiu ce fac „,scuza-ma daca gresesc ceva in relatarile mele dar la care Tata se adresa? la El insusi? Ultimile cuvinte ale sale au fost “ Tata, in mainile Tale imi incedintez sufletul”
    Cand una dintre Marii, l-a intalnit dupa ce “a inviat” i-a zis, “ Nu Ma atinge, inca nu m-am ridicat la Tatal”

    Toate aceste referinte le-am scris ca sa intelegi ca ura si nestiinta vorbesc la tine, nu credinta. Daca religia ta zice sa nu accepti profeti falsi si mincinosi, zice bine ca la fel zice si cea Islamica. Dar diferenta este ca cea Islamica nu profaneaza numele niciuniu profet ci din contra ii recunoaste pe toti.

    In ceea ce priveste Biblia draga mea te rog sa-ti faci timp si sa citesti acest Link, dar sa-l citesti cu mare atentie si cu mintea curata,fara ura si prezumtie.

    https://ro.wikipedia.org/wiki/Biblia

    Iti aduc doar cateva relatari scurte, pana ce vei citi tot capitolul:

    “„Dacă e s-o spun pe şleau, motivul pentru care nu există mulţi cercetători de ţinută care cred în «lipsa de greşeli» a Bibliei este deoarece, o spun cu tot respectul, nu este o teză care să poată fi susţinută. Biblia este plină de contradicţii, şi da, de greşeli.[21]”
    —Robin Ngo, Bible Secrets Revealed. Robert Cargill responds to viewers’ questions on the History Channel series”
    Sau:
    Aceste afirmaţii pot fi testate în mod ştiinţific prin studiul transmiterii şi coerenţei logice a Bibliei. Despre copierea Bibliei:
    „Dacă cineva vrea să susţină că Dumnezeu a inspirat fiecare cuvinţel al scripturii, ce rost ar avea asta dacă nu avem cuvintele originare ale scripturii? În anumite locuri, aşa cum vom vedea, pur şi simplu nu putem fi siguri că am reconstruit cu acurateţe textul original. Este cam greu să ştii ce înseamnă cuvintele Bibliei dacă nici măcar nu ştim care sunt cuvintele ei!

    „Prima întrebare era dacă Moise putea fi într-adevăr autorul celor Cinci Cărţi ale lui Moise, din moment ce ultima carte, Deuteronomul, descrie în mod foarte detaliat timpul precis şi împrejurările proprii morţi a lui Moise. Alte incoerenţe au devenit rapid clare: textul biblic era încărcat cu paranteze literare care explicau numele antic al unor locuri şi remarcau în mod frecvent că dovezi ale faimoaselor evenimente biblice erau disponibile « până în ziua de azi ». Aceşti factori i-au convins pe unii cercetători din secolul al XVII-lea că cel puţin primele cinci cărţi ale Bibliei au fost alcătuite, amplificate şi înfrumuseţate de editori ulteriori, anonimi şi de revizori din secolele care au urmat.

    Spre sfârşitul secolului al XVIII-lea şi preponderent în cel de-al XIX-lea mulţi cercetători critici ai Bibliei au început să se îndoiască de faptul că Moise ar fi avut ceva de-a face cu scrierea cărţilor Pentateuhului; ei au ajuns să creadă că Biblia era în mod exclusiv opera unor autori târzii. Aceşti cercetători au arătat ceea ce păreau drept versiuni diferite ale aceloraşi poveşti din cărţile Pentateuhului, sugerând că textul biblic era produsul mai multor scriitori care puteau fi astfel recunoscuţi. O citire atentă a cărţii Genezei, spre exemplu, a demonstrat două versiuni contradictorii ale creaţiei (1:1-2:3 şi 2:4-25), două genealogii foarte diferite ale urmaşilor lui Adam (4:17-26 şi 5:1-28), şi două poveşti separate şi rescrise ale potopului (6:5-9:17). În plus, erau zeci de dublete şi uneori chiar triplete ale aceloraşi evenimente în poveştile călătoriilor patriarhilor, Ieşirii din Egipt şi dării Legii.[25]”

    • Termenul de Trinitate este greu de inteles pentru multi oameni. Dumnezeu este o persoana, formată din 3 persoane: Tatăl, Isus-fiul, Duhul Sfint. Deci da, Isus este parte din Trinitate, din Dumnezeu. El sta la dreapta Tatălui. Nimic din ce ai menționat nu arata ca „ura si neștiința vorbesc de la mine”, ci întărește ceea ce am spus.

      Musulmanii nu recunosc ceea ce a spus Isus. Ei il fac un mincinos. Deci ii profanează numele.

      Cit despre link-ul respectiv, exista multe interpretări ale Bibliei, ca sa satisfacă poftele si dorințele tuturor de a trai intr-o siguranța falsa ca este asa cum isi închipuie ei.

  24. Afirmatia ta „Musulmanii nu recunosc ceea ce a spus Isus. Ei il fac un mincinos. Deci ii profanează numel” e gresita Cristina,in primul rand,cand vorbim de Musulmani,vorbim de un popor,care are ca si religie atat pe cea Islamica cat si pe cea Crestina.Deci cand spuneti „Musulmani” asociati automat acest cuvant la terorism,fara sa tineti cont ca si Musulmanii au religia Crestina si cred si ei in Biblie.Cei care au religia Islamica cred in Koran si aici cred ca te referi tu la ce ai afirmat mai sus, dar e gresit,iar raspunsul tau imi comfirma din nou ca nu esti atenta la ce-ti scriu eu sau nu vrei sa accepti. Islamici,il recunosc pe Isus ca fiind ” Fiul spiritual al lui Allah si nu vei auziti de la nici un adevarat practicant Musulman Islamic sa profaneze numele Sau si nu doar,ci a nici unuia dintre profetii Sai,considerandu-i alesi in vointa lui Allah. Exista „asa zisii crestini ” cum exista si „asa zisii islamici”( sunt cei care apartin unei religii,dar care nu sunt practicanti) ce pot avea pareri diferite, dar daca intrebi orice musulman Islamic practicant si cu frica in Allah, cine e Isus,iti va raspunde ca e profetul lui Allah. Vezi Cristina,o religie, indiferent de cea de care apartii, te invata un singur lucru, care este cel esential si anume: sa respecti pe aproapele tau asa cum tu vrei sa fii respectat si sa te rogi lui Dumnezeu,Allah etc.Noi umanii,interpretam si confruntam religia apartinatoare noua cu altele, incercand sa gasim diferente de crez sau de atitudini tot umane,dar singurul scop in oricare religie este acela de-ai rosti numele Creatorului si El va raspunde crezului nostru ( asa cum se spune,dupa faptele si credinta noastra) in ziua cea de apoi.Am scris asta pentru ca, pot afirma cu claritate ca, atat credinciosii Crestini cat si cei Izlamici cred in acea zi si au frica in Dumnezeul lor. Toate prejudecatile si acuzatiile facute la adresa credintei Izlamice este gresita datorita faptelor” teroriste” a unora dintre ei,dar asta nu depinde de credinta,ci de cultura acestora.Nu toti Musulmanii Izlamici sunt „teroristi”,viata cotidiana a unui Musulman Izlamic nu se rezuma la ceea ce relateaza mass-media. Un practicant islamic se trezeste in fiecare dimineata la ora 5,isi spala corpul si se pune in fata lui Allah curat la trup si suflet si-i „doneaza” credinta si multumirile sale.Si asta o face in fiecare zi de la ora 5 dimineata pana la apusul soarelui de cate ori este scris in Koran, pentru ca ,unui credent Izlamic asa ii „porunceste ” asa il invata Koran-ul sa se roage lui Allah,nu la discipolii sai,acestia din urma fiind considerati alesii Sai pentu a purta numele Sau printre pamanteni.Posibil de aici si concluzia Crestinilor ca, Izlamicii nu cred in Isus. In ceea ce priveste Mohamed, Citez:”Se poate spune că Mahomed a fost un om al timpului şi locului în care s-a născut (de aceea biografia lui şochează atât de mult persoanele trăitoare în secolul 21 şi care nu sunt educate în morala islamică)”, iar unele dintre versetele Coranului acuzate de instigare la violenţă apartin acelor timpuri. In incheiere spun si repet: credinta Islamica nu este cea care se raspandeste in lume datorita celora care o interpreteaza pe baza bunul lor plac,este cea practicata de adevaratii izlamici.

    • Nu este adevărat. Creștinismul este religia care spune ca Isus Hristos este Dumnezeu, iar creștinii sint urmașii lui Hristos. Adică ii urmează invataturile. Musulmanii nu cred ca Isus este Dumnezeu, deci musulmanii nu au religia care il urmează pe Hristos, ci religia inventata de Mohamed. Musulmanii cred ca Isus a fost un om, un profet, un învățător, dar nicidecum Dumnezeu.

      Da, islamul te invata sa respecți pe aproapele tau. Dar cine este numit aproape? Alți musulmani care cred in Mohamed. Restul sint infideli care trebuie omoriti.

      Da, creștinii cred in Dumnezeul lor si musulmanii cred in dumnezeul lor. Dar nu este unul si același.

      Nu, acuzațiile aduse islamului nu sint aduse datorita faptelor unora, ci datorita coranului, care cheamă la fapte teroriste. Nu este o chestie a timpului, este o chestie a ideologiei.

      Islamul nici măcar nu este o religie. Este mascarada ca o religie, se ascunde sub umbrela religiei, dar de fapt este o mișcare politica care vrea sa domine lumea. Cei care respecta versetele coranului sint adevărații islamici, iar jihadul este poruncit in Coran.

      Isus Hristos este Dumnezeu întrupat pentru noi, a venit si a murit pe cruce pentru păcatele noastre, pentru ca noi sa fim mintuiti. Nu poți ajunge in Rai, in prezenta lui Dumnezeu fără sa crezi acest lucru. Dumnezeu este milos si dorește ca fiecare om sa accepte jertfa Lui. Tot ce trebuie sa faci este sa crezi. Vrei sa crezi?

  25. Buna ziua tuturor, o sa intervin si eu! Am stat si am citit aproape tot ce s-a vorbit pe aici!
    Sa ma prezint, ma numesc Diana, am 19 ani si de vreo luna si ceva am devenit musulmana!(Toata lauda lui Allah!). Parintii sunt crestini si la fel intreaga comunitate de unde vin.
    Nu dragilor,sau draga Cristina, nu am probleme mintale, din contra, sunt studenta la facultatea de Matematica, anul 1, cu 10 in Bac la mate si cu nota buna la examen.
    Nu, nici macar nu am sot musulman si nu aveam prieteni/prietene musulmane pana sa ma convertesc:)
    Dar am citit, si m-am bazat pe dovezi exacte in tot ceea ce am ales pentru viata mea! Asa ca daca tu imi zici mie de ce crestinii(ortodoxi, cum sunt majoritatea in Romania), pupa moaste sau icoane si se inchina la icoane, sau ideea de „Sfanta treime”.
    simple?
    Islamul este întradevăr religia păcii, oricât ar încerca alții să ponegrească numele de Islam. Cei care scot din context anumite versete din Coran ca presupuse dovezi că Islamul te îndeamnă la rău și violență, nu vor sta să analizeze obiectiv situația. De asemenea, nici-o variant tradusă a Coranului nu are aceeași valoare fiindcă cuvintele înțelese greșit în română au o semnificație mult mai complexă în arabă. Fiecare verset din Coran a fost lăsat cu un scop și e perfect în felul lui iar semnificațiile reale sunt extreme de greu de înțeles, dar Islamul spune clar “De aceea am prescris Noi pentru fiii lui Israel ca cel care ucide un suflet nevinovat de uciderea altui suflet sau de o alta stricaciune pe pamant, este ca si cand i-ar ucide pe toti oamenii, iar cel care lasa in viata un suflet(cel care ar putea ucide dar nu o face) este ca si cum i-ar lasa in viata pe toti oamenii.” Coran 5:32
    Islamul este religia apărută cel mai târziu, în timpul profetului Mohammed(pacea și binecuvîntarea lui Allah fie asupra sa), cu aproximativ 1400 de ani în urmă și este singura religie acceptată de Dumnezeu(Allah), Coranul fiind cuvântul final al Domnului.

    Explica-mi si mie: În Evanghelia de după Ioan, 8:40, din Biblie, Isus(Pacea fie asupra sa) a spus:” Dar acum căutați să mă omorâți pe mine,un om, care v-am spus adevărul pe care l-am auzit de la Dumnezeu .”
    De asemenea în Matei 4:10, Isus(pacea fie asupra sa) spune :”Domnului Dumnezeului tău să te închini și numai Luis să îi slujești”.

    Am studiat cum Trinitatea s-a transformat într-o doctrină creștină impusă prin Sinoadele Ecumenice de la Niceea, pornind din 325 dupa Hristos, păcălind poporul din motive politice, dar povestea e extreme de lungă.

    Deci, nu are rost sa fim inchisi la minte cand adevarul e in fata noastra.
    O zi buna si binecuvantata!

    • Draga Diana,

      Te rog sa nu ai impresia ca daca ai 10 pe linie la facultate inseamna ca nu poti fi mintita si inselata. Toti sintem supusi greselilor. Important este sa nu fim aroganti, pentru ca asta ne impiedica sa acceptam atunci cind gresim si sa reparam ce avem de reparat.

      Da, ai dreptate, ortodocsii gresesc cind se inchina la icoane si la moaste. Asa ceva nu este biblic, este o inventie a bisericii ca sa faca bani. Dar Biblia nu cere asa ceva, deci nu poti compara cu ceea ce spune Coranul. Cit despre Trinitate, doar cuvintul a fost stabilit mult mai tirziu dupa Hristos. Conceptul de Trinitate este vazut in totata Biblia, dar oamenii nu au stiu cum sa-l numeasca ca sa il explice.

      Este foarte interesant, insa, ca citezi versetul 5:32 din Coran. Acel verset este copiat de Mohamed dintr-un text evreiesc, Mishnah, IV Division 5, care a existat cu mult inainte de Mohamed. Apoi, de ce te-ai oprit la versetul 32, de ce nu ai citat si din 33? De ce ai scos versetul 32 din context? Pentru ca acolo se vede adevarul.

      “Iara rasplata acelora care lupta impotriva lui Allah si a Trimisului sau si cauta sa semene pe pamant stricaciune [se opun lui Allah] este ca ei vor muri omorati sau rastigniti pe cruce sau li se vor taia mainile si picioarele crucis sau vor fi alungati din tara.”(Coran 5:33)

      Sa nu crezi ca Coranul este tradus numai in romaneste. Exista traduceri in englesa care spun acelasi lucru. Exista fosti musulmani care s-au pocait si cred in singurul Dumnezeu adevarat (nicidecum Allah) si care explica violenta care exista in islam. Eu ma rog ca DUmnezeul adevarat sa lucreze la mintea ta si sa iti arate ca esti pe o cale gresita.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s