Ce v-am spus?

Asa cum v-am spus, am presimtit ca v-a veni ziua aceea. Acea zi, cind telefoanele mobile vor fi un drept.

Un drept al celor care nu au bani, sa fure de la cei care au. Care drept ni se va mai lua?

13 gânduri despre „Ce v-am spus?

  1. cica unii crestini au o vorba:
    1.Matei 6
    …19. Nu vă strângeţi comori pe pământ, unde le mănâncă moliile şi rugina, şi unde le sapă şi le fură hoţii; 20. ci strângeţi-vă comori în cer, unde nu le mănâncă moliile şi rugina şi unde hoţii nu le sapă, nici nu le fură. 21. Pentru că…

    o fi adevarat, n-o fi…
    TU ce crezi?

  2. Bine ai venit pe aici, dar nu uita ca crestinii mai au alta vorba:

    “Cine nu vrea sa lucreze, nici sa nu manince”. 2Tesaloniceni 3:10

    De asemenea sint multe versete care discuta si despre pacatul furtului. Chiar porunca a 8-a precum si a 10-a, nu?

    TU ce crezi despre asta?

  3. Matei 19
    21 „Dacă vrei să fii desăvârşit”, i-a zis Isus, „du-te de vinde ce ai, dă la săraci, şi vei avea o comoară în cer! Apoi vino, şi urmează-Mă.”

  4. Facem schimb de versete? Cind Dumnezeu a spus „Cine nu vrea sa lucreze, nici sa nu manince” a spus la toata lumea. In versetul din Matei 19, Isus a vazut ca inima lui era legata de bogatie.

    Isus nu a spus ca nu ai voie sa ai lucruri materiale atita timp cit inima nu ti-e legata de ele. Dumnezeu porunceste sa lucri si sa-ti ingrijesti familia, nu sa astepti de pomana de la altii.

    Daca tu gasesti versetele unde Dumnezeu spune sa nu lucrezi ci sa astepti sa-ti dea altii, de miine nu-l mai las pe sotul meu la lucru si asteptam mura-n gura. Toata ziua vom sta acasa si ne vom uita la tv. Ce poate fi mai usor de atit?

  5. asa i-o fi fi spus si bogatu’ lui Lazar: du-te si munceste! eu nu ma satur de bogatiile ce le am si tu sa te saturi numai cu firimiturile de la masa mea? si ia-ti si asigurare medicala sa nu te mai linga cainii, nu vezi ce bube ai pe tine?

    spor la munca!!! si nu-ti mai bate capu’ cu sarantocii din colibele de noroi si paie; lasa-i in grija ONU…

    am vrut sa vad numai ce zici, adica ce ai pe hard! inca o data spor la munca!!!
    noi, mizerabilii, mai greu gasim de lucru. ai citit mizerabilii lui victor hugo?

  6. Din toate versetele si ideile expuse, ai uitat un lucru: de buna voie.

    Niciunde nu scrie ca Dumnezeu este impotriva oamenilor sa aibe bunuri materiale. Scrie ca inima oamenilor sa nu fie legata de ele, dar nu ca ar pacat sa le ai. Pina una alta, orice lucru bun vine de la El.

    Aici tu amesteci doua conceptii diferite: una, in care Dumnezeu ne spune ca sa dam cu inima larga si sa avem grija de cei saraci. Cealalta conceptie este ca Cezarul trebuie sa fure de la tine, ca sa dea la cei saraci.

    Una este ca sa dau de buna voie si sa ajut pe cei in nevoi, si alta este ca cineva sa ma forteze si sa-mi ia banii ca sa-i dea la cei care nu vor sa lucreze.

    Una este ca sa ajuti oameni in nevoi care nu pot sa lucreze si au nevoie de mincare si medicamente, si alta este sa ti se ia banii si sa fie dati unora care pot munci dar nu vor, si nu ajutor de mincare, ci telefoane celulare. Fara mincare un om nu poate trai, dar fara celulare, da.

    Sint intru totul de acord ca crestinii trebuie sa ajute acei batrini si bolnavi care nu mai pot lucra. Dar sint TOTAL impotriva sa se ia banii oamenilor si sa fie dati unora care refuza sa lucreze, iar dupa ca ce nu lucreaza, nu cer numai bani pentru mincare, ci si celulare. Poti sa-mi arati unde este asta biblic?

    In „Mizerabilii”, Jean Valjean a trait din ajutorul social? Sau si-a facut o fabrica si a ajuns cel mai bogat om din oras? L-a obligat statul sa dea ajutor oamenilor, sau a facut-o de buna voie? L-a obligat cineva sa aiba grija de Cosette, sau a facut-o din inima?

    De ce iti cauti de lucru? Du-te la guvern sa-ti dea ajutor, doar esti de acord ca guvernul sa ia banii oamenilor care lucreaza si sa-i dea celor care nu lucreaza! De ce s-ar mai duce vreun crestin sa-si gaseasca un loc de munca??? Doar e pacat sa muncesti pentru tine! Ori muncesc crestinii pentru altii, ori trebuie sa stea pe ajutorul social, nu?? Dar daca cumva se bucura de rodul muncii lor??? Iadul ii asteapta!! Unde ai citit asta, in Azaria 3:27?

  7. ai scris multe, dar nu ai un sfatuitor prea bun: e unul dintre cei care doar iti gadila in mod placut urechile…
    ma bucur ca ai auzit de costte !

    si nu cred ca se merita sa te pui pentru un celular:
    Daca iti ia cineva haina cu sila, nu-l opri sa-ti ia si camasa. (Luc.6:29)

    iar celularele sunt periculoase; poti fi ascultat si cu el oprit… si poti fi localizat permanent, tot cu el oprit…

    nu am inteles ce vrei sa spui cu Azaria 3:27?

  8. Da-mi tu versetele din Biblie unde scrie sa nu lucrezi si sa astepti de pomana de la guvern. Si pe linga versetele din Scriptura, raspunde-mi si cu privire la Jean valjean, daca ai venit cu exemplul asta…de ce n-a stat pe ajutorul social? De ce a deschis fabrica?

    Celularele sint periculoase pentru cei care isi permit sa le cumpere, dar nu pentru cei care le primesc de la guvern….nu ai stiut?

    PS. Tu iti dai toti banii guvernului? De la ce computer scrii? Ai masina?

    PS 2. Si totusi, cum interpretezi porunca a 6-a: „Sa nu furi”??? Sau a 10-a „Sa nu poftesti ce nu e al tau”???

  9. jean n-o fi stat pe ajutor social ca nu era inventat, nu stiu ce sa-ti raspund si nici n-am cu cine sa ma consult…

    eu ti-am zis SA MUNCESTI si chiar foarte mult; numai sa nu muncesti degeaba: decat sa muncesti degeaba mai bine stai degeaba !!! si daca vrei sa muncesti, afla ca este ENORM DE MULT DE LUCRU – africa, de egzemplu, este un continent in care poti sa-ti pui in aplicare dorinta de lucru, deci poti lucra si 20 de ore pe zi…

    nu stiam ca guvernu da pomana – asta stiam ca are ceva legatura cu inmormantarile, cu mortii – nu stiu exact, trebuie sa ma informez.
    am un prieten care face acum seminarul ortodox si o sa-l rog sa ma ajute, dupa care iti voi furniza toate informatiile legate de pomeni si pomelnice.

    cu banii eu stau cam prost: nu prea am, nu am depasit milionul, nu sunt in randul milionarilor; compiuter am, da si asta e prost adica de proasta calitate: a fost ceva mai bun. dar am rugat un frate sa ma ajute sa-l repar si din greseala!!! a schimbat placa de baza care era pe 64 de biti si mi-a pus una ordinara de 32, mai proasta decat una de pe strada de la bunkarul de gunoi… masini am, da foarte uzate care au costat mai putin decat ma costa acum sa le dau la fiare vechi ! la guvern dau toti banii!! pe care mii cere. cand imi calculeaza impozitele…

    poruncile #6 si #10 poti sa le interpretezi cum vrei, adica asa cum ai interpretat si sfatu’ …vinde tot ce ai!

    problema mai grava e ca aia care te fura sau te poftesc nu cunosc poruncile de loc! probabil si pe ei ar trebui sa-i intrebi cum le interpreteaza, sau sa le explici ca exista aceste porunci si trebuie sa le respecte, daca nu ti-o vor intoarce ca sa le respecte cei care le cunosc, asa ca si cu tanaru bogat care a intrebat si i s-a spus sa vanda tot, iar tu mi-ai axplicat ca asta e valabil numai pentru el, ca doar el a pus intrebarea!!!… noi nici usturoi n-am mancat , …
    eu personal cred ca este valabil si pentru mine, si pentru toti care se cred crestini, chair daca altii cred numai ce le convine.
    cu Azaria 3:27 tot nu am inteles care este problema, da poate o sa inteleg candva…

  10. Deci ai fost in Africa, sa lucrezi? Cite ore ai lucrat acolo pe zi?

    Nu prea ai bani? Si? Da-i pe care ai! Comparat cu cei din Africa ai foarte multi. Si de ce ti-ai luat computer? Cu banii astia nu puteai sa ajuti niste saraci? De ce dai banii pe ceva care il va minca moliile si rugina?

    Masini? De ce ai masini cind sint atitia care mor de foame? De ce nu-ti stringi comori in cer, de ce iti cumperi masini?

    De ce dai doar banii care ti-i cere guvernul? Doar tu ai spus: vinde tot ce ai!

    Cind tu vinzi tot ce ai, cind tu lucrezi 20 de ore in Africa, atunci sa ai pretentia ca si altii sa faca. Pina atunci…..te numesti ipocrit.

  11. am lucrat destule ore
    poate pentru 3 vieti de om
    nu in africa, ca nu sant HAPSAN dupa munca !!!!!!!!!
    retine te rog: nu sunt HAPSAN dupa munca si nici LACOM de bani !!!!!!!!!

    i-am dat cezarului ce-i al cezarului
    DE CE SA-I DAU TOTI ?
    alta inventie de doi centi !
    eu nu tre sa traiesc ? imi intretii tu familia???????????
    si de ce faci comparatie cu africa? ei au niste obligatii, noi altele…
    amesteci marfa cu ambalajuu !!!
    am mai auzit un pastor facand asfel de afirmatii si l-au alungat din biserica cat ai zice peste !!!!! nu cumva de la el ai invatat aberatiile astea?

    comorile mele nu pot fi mancate de molii si rugina

    compiuteru mi l-au furat cresinii lacomi … e plin si din astia ! si tu stii prea bine asta ! si am compiuter fiindaca asta am invatat la scoala si cu asta imi castig egzistenta … crezi c-o fac din placere??? din cauza femeiii !!!
    a lui eva, am vrut sa zic! stii de ce, nu ????????????

    am masini ca tre sa ma deplasez – nu sunt mai elegante decat un magarus !!!!!!!!!!!!!!!!
    tu nu folosesti masina? sunt religii care nu permit folosirea masinii – nu cumva…?
    daca as fi in africa nu mi-ar trebuii masini

    acolo as calatorii cu camila – apropoooo, stii ca acolo o camila e mai valoroasa decat o femeie? n-as vrea sa crezi ca sunt mormon !!!

    sper sa nu ma critici sau sa ma invidiezi ca as calatori si cu camila prin sahara

    la guvern dau si asa prea mult, adica tot ce datorez: ei au stabilit procenturile…

    nu eu am spus vinde tot ce ai ! ALT CINEVA !
    eu ti-am re amintit, ca tu uitasesi… adica n-ai intrebat…

    vrei sa-mi ecsPLICI si mie ce inseamna IPOCRIT
    si de ce folosesti aceasta ecspresie
    o folosesti frecvent?
    in familie?
    in societate?
    de unde ai invatat-o?
    cand?
    ce-i care te-au invatat sa o folosesti, o folosesc si ei frecvent?
    peste tot?
    cu ce scop?
    sunt apreciati pentru asta?
    dar tu?

    nu trebuie sa mai raspunzi ca iti stiu raspunsurile !!!

  12. Hai sa iti egsplik de ce esti IPOCRIT:

    – imi dai cu versetu’ ca sa nu ne stringem comori pe pamint, da si tu ai computer si masini => eu n-am voie sa am comori, numa tu

    – imi dai cu versetu ca sa vind tot ce am, dar tu nu, ca nu ai cu ce trai => eu trebuie sa vind tot, tu nu

    – imi dai cu daca mi se ia cu sila, sa dau si „camasa”, => eu sa dau tot, dar tu nu trebuie

    – ma trimiti pe mine sa lucrez 20 de ore in Africa, ca tu sa stai pe spinarea mea => pina la urma eu pacatuiesc, ca lucrez, nu tu ca esti lenes

    Vina lui Eva??? Ha, ha….nici Adam n-a zis „nu”, asa-i?

    Expresia asta o folosesc cu acei care ii acuza pe altii de ceva ce ei insisi fac la fel. IPOCRITULE!

  13. Mesajul tau a sosit privat…dar am sa-ti raspund public:

    In primul rind, nu se scrie iuesei ci USA. In al 2-lea rind nu ma pling de sarantoci, ci de guvern, ca ia banii celor care lucreaza si ii da la lenesi.

    In al 3-lea rind neam de neamul tau nu stie cit am lucrat eu, asa ca ciocu’ mic.

    Unde scrie ca cei din USA au obligatie fata de cei din Africa, tot in Azaria?? Pe linga ca esti ipocrit, mai esti si comunist.

    Mai un lucru: ipocrizia nu isi are locul in ochi, ci in inima.

Lasă un răspuns

