Raspuns la scrisoare

Am trimis o scrisoare reprezentatului in Congres a districtului unde locuiesc rugindu-l sa voteze impotriva legii pentru asigurarea medicala. Am primit raspuns, asigurindu-ma ca asa va vota. E placut sa vezi ca din cind in cind, oamenii din Congres fac ceea ce trebuie: sa reprezinte oamenii care i-au ales.

4 gânduri despre „Raspuns la scrisoare

  1. Uite, pe chestia asta cu Health Reform n-o cunosc eu despre SUA. Tot citesc asa razlet ca e o mare dezbatere, ca Obama vrea ceva gen: batranii, daca e prea scump sa-i operam, pot sa si moara eventual!, dar nu m-a interesat subiectul, nu e relevant daca nu te lovesti efectiv de el, locuind acolo. Dar, de curiozitate, asa e, sau n-am inteles eu bine? :))

  2. LOL. Nu pot sa cred. O sa citesc si eu de curiozitate, intr-o buna zi :)). E de inteles ca au probleme cu bugetul, ca au ajuns pe la 11.2% din PIB cu deficitul, parca, si cica n-au mai avut asemenea cifre de 60 de ani. Dar totusi … sa ajungi sa nu mai tratezi exact batranii si copiii … e prea de tot.

Lasă un răspuns

