FYI, sau pentru informatia dumneavostra

Putina activitate pe care o am in blogosfera m-a facut sa vad ca sint anumite presupozitii care nu sint inca clarificate. Prima data am vrut sa vad care este definita blog-ului. Acest cuvint nu l-am gasit in DEX, deci a trebuit sa-l caut in engleza. Acesta este definit astfel:

Main Entry: weblog
Part of Speech: n
Definition: a personal Web site that provides updated headlines and news articles of other sites that are of interest to the user, also may include journal entries, commentaries and recommendations compiled by the user; also written web log, Weblog; also called blog
Usage: computing

De asemenea am fost interesata sa vad care sint regulile blogosferei, cine le decide si cum si cine are decizia finala a ceea ce este adecvat sa se scrie pe un blog. Nu am gasit astfel de informatii. Conform definitiei in engleza, articolele scrise pe blog arata interesul, comentariile si recomandarile celui caruia ii apartine blogul. Nu am gasit niciunde scris ca cineva care are blog nu are dreptul sa scrie ce ii place si cum ii place. Nu am gasit persoana care are autoritatea de a hotari cui i se permite sa scrie xc in loc de orice sau fi in loc de fii.

Titlul blogului meu este Enjoying homeschooling. Pentru cei care nu stiu engleza, enjoy inseamna a savura, a se bucura de.

Daca intentia mea era sa scriu numai despre homeschooling, probabil il numeam Only homeschooling. Dar pentru ca ma bucur de posibilitatea de a face scoala acasa cu copiii mei, nu inseamna ca trebuie sa scriu numai despre homeschool, nu?

Legile pe care le da guvernul afecteaza viata familiei mele, deci si viata de homeschool. Apoi, doar pentru ca fac homeschool asta nu inseamna ca nu mai am dreptul sa fiu interesata si de alte subiecte. Da, homeschooling-ul este pe un loc principal, dar cum nu exista nici o autoritate aleasa a blogosferei care sa ma oblige sa scriu doar despre homeschooling, voi continua sa scriu, asa…incorect gramatical, despre orice voi gasi interesant. Nu scriu un ziar de stiri pentru a oferi cunostinte de cultura politica si economica, ci doar ce gasesc eu interesant.

Multumesc tuturor care au venit sa citeasca, chiar daca au existat greseli, si promit ca si de acum inainte o sa postez ceea ce gasesc interesant.

3 gânduri despre „FYI, sau pentru informatia dumneavostra

  1. Kudos pentru continutul si calitatea acestui weblog! Cu-adevarat stiti sa va faceti „homework”-ul inainte de-a publica ceva.

    .Imi place absolut tot ce scrieti, fiindca e informativ si relevant – mai ales pentru noi cei ce traim in .America.
    Si nu strica nici atoatestiitorilor de peste balta sa-si mai bage nasul aici ca sa mai invete cite ceva, cu toate ca-si dau aere ca ei ar sti mai bine decit noi ce se intimpla in ograda noastra.

  2. Multumesc pentru aprecieri. Stiu ca sint incepatoare in ale scrisului si nu pretind ca am cunostinte superioare, dar prin ce vad si ce citesc incerc sa aduc si alta perspectiva decit cea expusa de media liberala.

Lasă un răspuns

