Ciinele meu

Ciinele meu doarme aproximativ 20 de ore pe zi. Mincarea ii este preparata de altii. Poate minca de cite ori vrea 24/7/365. Mesele ii sint oferite fara nici un cost din partea lui. Merge la doctor de cite ori are nevoie, fara sa plateasca nimic. Locuieste intr-un cartier frumos, intr-o casa care este mult mai mare decit are nevoie, dar nu este obligat sa o intretina. Daca face mizerie, altcineva curata. Traieste ca un rege si nu are absolut nici un fel de cheltuieli. Toate costurile lui sint suportate de altii, care au un loc de munca pentru a-si cistiga existenta de fiecare zi.

Apoi mi-am dat seama….ciinele meu este democrat!

4 gânduri despre „Ciinele meu

  1. Pai asta se rezolva. Nu pentru o saptamina, ci poti avea o astfel de vacanta ani de zile. Treci ilegal granita si te prezinti ori la Comitetul democratilor sa te inscrii democrat, ori la biroul de welfare si spui ca esti ilegal in America, apoi vei primi cupoanele necesare si toate informatiile cum sa-ti petreci vacanta. 🙂

    Dar sint sigura ca nu vei gasi satisfactie in vacanta asta….

Lasă un răspuns

