Turnament national stimuleaza economic un oras din Missouri

Economia proasta isi spune cuvintul si in orasul Springfield din Missouri. Insa, in cazul asta, stimularea economica nu vine de la guvern, ci de la o varietate de turnee sport pentru cei educati la domiciliu.

Luni incep campionatele de baschet, iar mai tirziu cele de fotbal, volei si alte evenimente.

Le dorim tuturor succes, si atletilor si oamenilor de afaceri!

10 gânduri despre „Turnament national stimuleaza economic un oras din Missouri

  1. Am venit eu sa corectez greselile de matematica de pe blogul dvs? Poate ca sinteti as in filologie si stiti toate cuvintele din dictionar si citi i trebuie la sfirsitul cuvintului dar sa stiti ca mai trebuie sa invatati matematica.

    Sint 6 miliarde de oameni in lume, nu 6 milioane. Miliardele se scriu cu 3 zerouri in plus decit milioanele.

    Apoi, alegerile in America (pentru presedinte) se tin din 4 in 4 ani. Ultima data au fost in 2008. Matematic, 2008 + 4 = 2012. Acum sintem in 2010. Deci mai avem 2 ani pina la alegerile de presedinte. Asa ca in privinta asta, America inca este o tara democratica model, in care se voteaza conform legilor.

    Daca dati link la blogul meu, macar scrieti cum este postul, nu combinati paginile web cu postul meu.

  2. Alin , da-mi voie sa-ti explic eu. Turnament este asa ceva asemanator cu ce faci tu…Mergi pe bloguri si cind vezi vreo litera in plus sau in minus, sau un cuvint care nu-l intelegi,sau nu e scris corect… te comporti ca ala din atrena care vede rosu in fata ochilor; si cum nu poate sa sufere culoarea respectiva…o ia la fuga si se izbeste in toate partile…

    Ala este Turnamentul tau pe bloguri. Ce zici? Acuma stii cum vine Turnamentul? Sau mai vrei si alte explicatii? Ca mie imi plac povestile…deja am inceput sa cint…”Toreador…la,la ,la, la, la…

Lasă un răspuns

