Redefinirea drepturilor se face pentru putere si distrugerea drepturilor actuale

Nu inteleg cum liberalii pot sustine ca avem dreptul la asistenta medicala cind in aceasta lege scrie ca nu am dreptul de a-mi refuza dreptul.

Am dreptul la libera exprimare, in special in politica. Cu toate astea, multi americani aleg sa nu isi exercite acest drept. Vedem insa ca nici un agent de IRS nu este angajat sa-i caute pe americanii care nu sint interesati in politica ci in American Idol, si nici nu le da amenda sau sa-i arunce in inchisoare.

Avem dreptul sa purtam arme. De fapt, parintii fondatori au vazut asta ca pe o responsabilitate in scopul protejarii libertatilor oferite oamenilor din Statele Unite. Chiar daca asta este o responsabilitate serioasa a cetatenilor, oamenii aleg sa nu practice acest drept. Cu toate astea, nici un agent IRS nu vine sa bata la usa pentru a-i amenda.

Acum ni se spune ca asistenta medicala e un drept. Spre deosebire de celelalte drepturi, nu am libertatea de a nu-mi exercita acest drept. Daca aleg sa nu o fac, un agent IRS imi va bate la usa si-mi va confisca orice mai am dupa ce m-a taxat Barry Soetoro, eventual ma poate baga si in inchisoare.

Aceia care sustin ca ingrijirea medicala este un drept nu sint destul de inteligenti pentru a vedea ca supunerea fortata nu este pentru ca guvernul vrea sa mentina drepturile si libertatea. Cu dependenta vine controlul, cu controlul vine absenta drepturilor. Vor fi oameni care nu vor pune la indoiala puterea guvernului si tirania. Un drept se va numi ceea ce guvernul vrea sa se numeasca, comparat cu definitia fondatorilor acestei tari, ca drepturile au fost date pentru a face pe oameni independenti de guvern, pentru ca fiecare om sa aiba controlul asupra vietii lui.

Lasă un răspuns

