Va iubim pomilor!

Uite cum Satana isi bate joc de oamenii care refuza sa se inchine singurului Dumnezeu:

10 gânduri despre „Va iubim pomilor!

    • Este un grup care face parte din miscarea „Earth First!”.
      Pentru ei Mama Natura e Dumnezeu, deci „Pamantul Intai” (inainte de toate) ar fi traducerea numelui acestei miscari mondiale, infiintata cu vreo treizeci de ani in urma.
      Dumnezeul lor, Pamantul („Earth”) le-a vorbit si le-a zis „sa nu aveti alti dumnezei inaintea mea! Eu sunt Intai! (First)…
      Gugaliti (!) „Earth First” si o sa aflati mai multe. Numai sa nu va lasati convertiti…

  1. Mi s-a pus un nod in git! Sint oi criminalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    Am taiat atitea crengi in primavara asta…si am mai platit pe un mexican sa taie doi salcimi uriasi care-mi umbreau jumatate din gradina!!! Ohhhhhhhhhhhhhh…Ce ma fac? Ce ma fac?

    Unde sint oamenii astia sa imi iau bilet de avion sa ma duc sa stau cu ei sa jeluiesc?

    Numai pentru pomi pling? Ca am mai sapat si o groaza de buruieni…niste urzici, papadie…Sa nu facem cumva discriminare… Am sa pling dupa ciulin!!!
    Oh…da-mi careva o batista ca minecile mi-s toate ude…

  2. Rodica, astia sint rataciti rau de tot. Iti dai seama la ce indoctrinare si spalare de creier au fost supusi? Si cind te gindesti ca unii sint de acord cu ce se petrece azi in scoli….

  3. Cred ca nici imaginatie nu avem cit de departe poate duce prostia. Acum citiva ani clipul asta ar fi parut imposibil…si oamenii ar fi fost adunati si dusi la vreun sanatoriu…

    Cind Biblia spune ca in zilele din urma oamenii nu vor mai sti mina dreapta de stinga si binele de rau…explica exact situatia care incepe sa se desfasoare chiar sub ochii nostrii…Fara sa putem zice ca s-a exagerat ceva. Fara dubii…ci …la fix.

  4. Ana, nu stiu mai multe amanunte de grupul asta…destul sa-i vezi cit sint de bolnavi. Pentru ca Joi a fost ziua pamintului, toate cele 3 posturi la acest subiect au vrut sa arate cum oamenii sint mintiti, cum multi oameni cred lucrurile cele mai timpite.

    Acesti oameni au nevoie de multa rugaciune din partea noastra, altfel nu exista trezire din amorteala mintala.

  5. Deuteronomul 12:2
    Să nimiciţi toate locurile în care slujesc dumnezeilor lor neamurile pe care le veţi izgoni, fie pe munţi înalţi, fie pe dealuri, şi sub orice copac verde.

    Ieremia 3:6
    „Domnul mi-a zis, pe vremea împăratului Iosia: ,Ai văzut ce a făcut necredincioasa Israel? S-a dus pe orice munte înalt şi sub orice copac verde, şi a curvit acolo.

    Referitor la imaginile de mai sus, Hitler obisnuia sa se roage la copacul lui Wotan…
    Oamenii aia sunt manipulati, ei sunt parte a unui vast experiment care in cazul de fata se cheama inchinarea inaintea copacilor – din acest experiment rezulta ca indobitocirea nu se desfasoara intre anumite granite fiindca adeseori ea ii vizeaza tocmai pe acei care se falesc ca sunt intelepti ignorand Adevarul Isus Cristos.

  6. De acord, ma uit si la versetele din Romani 1:22-25

    S-au falit ca sint intelepti, si au inebunit; si au schimbat slava Dumnezeului nemuritor intr-o icoana care seamana cu omul muritor, pasari, dobitoace cu patru picioare si tiritoare. De aceea, Dumnezeu i-a lasat prada necuratiei, sa urmeze poftele inimilor lor; asa ca isi necinstesc singuri trupurile; caci au schimbat in minciuna adevarul lui Dumnezeu, si au slujit si s-au inchinat fapturii in locul Facatorului, care este binecuvintat in veci! Amin.

Lasă un răspuns

