Cind o teorie conspirationista nu mai este o teorie?

Atunci cind cei rai devin conducatori.

Daca mergeti pe site-ul UNESCO, la pagina despre educatie veti afla urmatoarele:

Sustainable development is a vision of development that encompasses populations, animal and plant species, ecosystems, natural resources and that integrates concerns such as the fight against poverty, gender equality, human rights, education for all, health, human security, intercultural dialogue, etc.

Prin programul pe care l-au dezvoltat, ESD, ei vor sa lupte, printre altele, impotriva saraciei si pentru drepturile omului. Suna frumos, asa este? Dar cum intr-o dezbatere regula este „acela care defineste, cistiga”, am incercat sa inteleg ce numeste UNESCO „saracie” si „drepturile omului„.

De pe pagina cu informatii despre programul ESD aflam urmatoarele:

Generally, more highly educated people, who have higher incomes, consume more resources than poorly educated people, who tend to have lower incomes. In this case, more education increases the threat to sustainability.

Parerea lor este ca cu cit cineva este mai educat, cu atita acea persoana consuma mai mult, ceea ce este un pericol pentru planeta noastra. Deci ca sa salvam planeta, trebuie sa fim cit putem de needucati. Daca oamenii nu sint educati, ei nu vor putea avea un loc de munca bine platit, deci vor fi saraci. Din cite am vazut mai sus UNESCO spune ca lupta impotriva saraciei. Intrebarea este: saraciei oamenilor? Ori saraciei membrilor ONU?

Apoi, nu se bate ONU cu pumnul in piept ca ei dau oamenilor dreptul la educatie? Oare ce fel de educatie va fi aceea? ONU educa oamenii ca sa fie needucati. ONU lupta pentru drepturile omului? Sau pentru drepturile lor de a nenoroci/controla vietile oamenilor?

The United Nations Decade of Education for Sustainable Development (2005-2014), for which UNESCO is the lead agency, seeks to integrate the principles, values, and practices of sustainable development into all aspects of education and learning, in order to address the social, economic, cultural and environmental problems we face in the 21st century.

Oare ce valori si principii cauta ONU sa integreze?

Educating females reduces fertility rates and therefore population growth. By reducing fertility rates and the threat of overpopulation a country also facilitates progress toward sustainability.

Rata fertilitatii trebuie redusa daca vrem sa salvam planeta! Ce valori marete!! Ce principii inaltatoare!!! Si ce fel de mijloace vor folosi aceste genii fara de care planeta asta ar fi distrusa?

Every nation will need to reexamine curriculum at all levels (i.e., pre-school to professional education). While it is evident that it is difficult to teach environmental literacy, economics literacy, or civics without basic literacy, it is also evident that simply increasing basic literacy, as it is currently taught in most countries, will not support a sustainable society.

Toate programele scolare, de la gradinita la universitate, trebuie sa fie reexaminate, pentru ca educind populatia nu ajuta la nimic. ONU si organizatiile pe care le controleaza nu au nimic de a face cu drepturile omului sau cu eradicarea saraciei. Sint niste organizatii criminale care vor sa controleze vietile oamenilor. Ce este mai trist este ca unii oameni sint de acord cu ONU si cu ce face aceasta organizatie.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s