10 Motive de ce NU fac homeschool

NU fac homeschool pentru ca:

– vreau sa-mi petrec tot timpul cu copiii mei

– am rabdare nesfirsita

– cred ca educatia pe care o dau copiilor mei e mai buna decit cea care o primesc copiii tai

– sint calificata

– vreau ca copiii mei sa se uite la televizor toata ziua

– vreau sa-mi izolez copiii de lume

– vreau sa-i controlez in tot ce fac

– sint anti-guvern

– ne place sa stam in pijama toata ziua

– copiii mei sint mai buni decit ai tai

Tu de ce NU faci homeschool? 🙂

 

.

3 gânduri despre „10 Motive de ce NU fac homeschool

  1. Cred ca cele 10 motive nu sunt prea clare. Unora le lipseste ceva (o negatie) altele au nevoie de reformulare. Incerc sa inteleg sensul fiecaruia dar uneori nu sunt sigur ca inteleg corect.

    HAR in toate!

    Daniel

  2. Am fost acuzata ca vreau sa fac homeschool din anumite motive. Decizia mea de a face homeschool nu s-a bazat pe niciunul din motivele de mai sus. Nu o fac pentru vreau sa-mi izolez copiii de lume sau pentru ca sint anti-guvern. O fac pentru ca asa a poruncit Dumnezeu.

    • Cred ca ar trebui sa adaugati acest raspuns la sfarsitul postarii. Altfel nu prea este clara exprimarea. In plus raspunsul este cireasa de pe tort!

      HAR in toate!

      Daniel

Lasă un răspuns

