5 Motive pentru care sint recunoscatoare ca fac homeschool

1. Sint multumitoare ca nu imi este teama si nu ma ingrijorez cu privire la locul unde imi sint copiii, nestiind daca sint batuti, daca incearca tigari sau droguri, daca sint molestati sau violati, deoarece ei sint intotdeauna cu unul din parinti.

2. Sint multumitoare ca zilele sint flexibile si nu ne opreste un clopotel la pauza, un orar rigid sau regulile unui guvern fara Dumnezeu. Asa ca ne putem permite libertatea de a ne programa ziua asa cum vrem si cum credem noi ca e potrivit. Invatam oriunde sintem si nu raspundem nici unei autoritati scolare.

3. Sint recunoscatoare ca pot sa invat cot la cot cu copiii mei si ca desoperim impreuna lucruri noi. Am oportunitatea sa studiez totul din perspectiva Cuvintului lui Dumnezeu si sa-mi invat fetele in frica si invatatura Domnului.

4. Sint recunoscatoare ca eu sint responsabila pentru toate materialele lor de invatamint si pentru ca am autoritatea de a cenzura informatiile necorespunzatoare. Sint recunoscatoare ca putem sa alegem ce subiect vrem sa studiem. Daca fetele mele s-ar fi dus la scoala publica, era o sansa de 88% ca erau spalate pe creier cu umanism secular, absolvind crezind minciunile lor. Homeschoolingul imi da sansa sa-mi indoctrinez copiii cu morala si valori crestine, impreuna cu stiinta adevarata. Copiii vor fi indoctrinati intr-un fel sau altul, asa ca de ce sa nu fie indoctrinati cu Adevar?

5. Cel mai recunoscatoare sint ca ma trezesc de dimineata cu chipurile vesele si luminoase ale fetelor mele. Incepem ziua cu rugaciune si cu imbratisari si sarutari. Cel mai mult ma bucur ca pot sa-mi petrec toata ziua cu ele in loc sa le trimit 8 ore departe de mine.

MULTUMESC DOAMNE PENTRU COPIII MEI SI PENTRU POSIBILITATEA DE A FACE HOMESCHOOL PENTRU A LE PUTEA INVATA IUBIREA TA VESNICA.

 

Strigati de bucurie catre Domnul, toti locuitorii pamintului!
Slujiti Domnului cu bucurie, veniti cu veselie inaintea Lui.
Sa stiti ca Domnul este Dumnezeu! El ne-a facut, ai Lui sintem:
noi sintem poporul Lui si turma pasunei Lui.
Intrati cu laude pe portile Lui,
intrati cu cintari in curtile Lui!
Laudati-L si binecuvintati-I Numele.
Caci Domnul este bun; bunatatea Lui tine in veci,
si credinciosia Lui din neam in neam.
Psalmul 100

.

4 gânduri despre „5 Motive pentru care sint recunoscatoare ca fac homeschool

  1. Minunat ca ati avut aceasta sansa si minunate ganduri. De asemenea e minunat exemplu ce il dai multor parinti care probabil nu stiu de aceasta posibilitate. Sa ne rugam Domnului ca si in alte tari sa se poata asa ceva. Regret ca nu am avut posibilitatea sa fac asa ceva. Ma bucur insa si multumesc Domnului ca si in situatia data Domnul mi-a dat si imi da intelepciune cum sa le vorbesc deseori despre Adevar. Oricum daca stau si ma uit in urma la baiatul cel mare nu scoala l-a invatat tot ce stie ci eu acasa, dusul pentru el la scoala a fost o pierdere de timp si o trauma….

  2. Exact cum spuneti. De ce parintii inca ii mai cred pe aceia din ministerul (ne)educatiei care spun ca le pasa de copii si sint interesati ca ei sa invete? Daca le-ar pasa, nu ar lasa sa se intimple asa ceva cu copiii.

  3. Buna, programa pe care o voi folosi acest an scolar este afisata in coloana din stinga. Am 2 copii, de 9 si 16 ani. „Clasele” sint doar ca referinta, nu pentru a arata materia studiata.

Lasă un răspuns

