Copiii merg in vizita la o moschee

… cu scoala! Pe cind o vizita la o biserica protestanta???……Nu cred ca in curind… Citiva copii se roaga!!! Unde sint parintii???

 

10 gânduri despre „Copiii merg in vizita la o moschee

  1. E dureros sa vedem cit respect si reverenta se acorda unei religii demonice, infiintata de un pedofil al carui Allah cere supusilor sa verse singele nevinovat al „infidelilor”.
    Si asta in timp ce Dumnezeul Bibliei si al parintilor fondatori ai acestei tari este marginalizat sau dat afara din scoli.

    Clipul respectiv mi-a amintit de California State Fair de anul trecut, unde niste prieteni Ghedeoni n-au fost lasat sa intre inauntru cu Bibliile. Musulmanilor insa li s-a dat chiar onoarea sa aiba un book stand al lor, unde dadeau gratis Coranul la public.
    Asa am primit si eu un Coran cadou….
    Pe cind o sa inalte o moschee si in zona mea o sa fiu probabil gata educat, convertit si doritor sa-mi gasesc un nume arab…
    Quo vadis, America?

    • Foarte dureros! Si ce este inca mai dureros este faptul ca musulmanii poate reprezinta 1% din populatie, si ei, ca si homosexualii, au o voce mai puternica decit 60% care isi spun crestini….

      • Au vocea mai puternica pentru ca voi crestinii tot vreti sa-i bateti si sa-i pangariti si sa ii discriminati si tot voi va enervati ca ei au anumite drepturi in plus…faina logica 😀

      • Inchizitia a inceput treaba asta :)) A ucis homosexualii, ateii, oamenii stiintei, si pe preotii care gandeau un pic mai altfel decat cerea Biserica…si tu-mi spui mie ca eu vor sa va omoare? LOGIC! Dupa sute de ani in care i-ati discriminat pe toti, ati pus oameni pe rug si ati aruncat chibritul ca sa arda de vii, dupa zeci si sute de razboaie, revolte si crime din scopuri religioase LOGIC ca vor sa va omoare…dar nu pot…tot voi ati facut legi care sa va apere dorsalurile voastre colective ;)) Asta e cea mai faina logica :*

  2. ok poate sunt eu incuiata: ce e in neregula daca copii viziteaza o moschee? credeti ca dupa ce or sa vada cum arata una or sa aiba brusc ideea de a se converti la islamism? mie mi se pare educativ: sa vada si moschei, sa vada si sinagogi, sa vada si biserci ortodoxe si catolice si protestante si temple hiduse si temple budhiste.. de ce? ca sa isi dea seama ca exista MULTE tipuri de oameni, multe natiuni, ca toate natiile L-au cautat pe Dumnezeu: unii au avut noroc sa aiba acces la cuvantul lui altii… mai putin, astfel eu zic ca ar ajunge sa aprecieze mult mai mult religia pe care o au.. cel putin in cazul meu, abia dupa ce am aflat cum sta treaba cu celelalte religii mi-am dat seama ca nici una din celelate religii raspandite nu se compara cu crestinismul: de la statul credinciosului, la reguli, de la conceptia despre Rai si Iad la viziunea despre divinitate-pur si simplu asa mi se oare mie ca are mai mult sens

    • Sint multe probleme aici:

      – eu ca si crestina, nu ma duc sa ma rog intr-o moschee, asa cum au facut-o acei copii, fara acordul parintilor

      – statul nu da voie unui profesor sa aiba Biblia pe birou, fara s-o citeaca elevilor, dar o clasa intreaga are voie sa fie dusa intr-o moschee?

      Iti garantez ca acei copii nu au fost si nici nu vor fi dusi la o biserica crestina. Stii de ce? Pentru ca imediat sar cei cu separarea dintre biserica si stat. Dar asta numai cind vine vorba de crestinism si stat, ca vad ca nu se aplica la separarea intre islam si stat, nu?

      – se poate vorbi despre religiile lumii fara ca copiii sa fie dusi in locurile de inchinaciune respective. Exista destule videoclipuri pe youtube daca se vrea o demonstrare.

      Apoi, nu stiu daca ai inteles in engleza, dar ceea ce s-a spus despre islam in moschee au fost minciuni. Copiii nu au fost adusi aici pentru a invata despre islam, ci pentru a fi indoctrinati despre islam si pentru a fi sensibilizati cind vine vorba despre islam.

      Se tot spune ca islamul este o religie pasnica, dar nu este adevarat. Este o religie violenta, plina de ura si criminala. Asa ceva trebuie acuzat, nu imbratisat.

Lasă un răspuns

