Michelle Obama – bucatar sef

 

Prima doamna Michelle Obama, care nu a putut sa-l convinga pe Fumatorul-sef sa renunte la acest obicei ingrozitor, are citeva sugestii de sanatate pentru restaurantele din intreaga tara.

Democrata a sugerat ca americanii sint „programati” prin gusturi si reclame ca sa manince multe lucruri pe care guvernul si profesionistii stiu ca nu sint sanatoase. De aceea ea vrea ca sa faciliteze o re-programare la nivel national a preferintelor personale, cerind restaurantelor sa nu mai serveasca ceea ce comanda clientii ignoranti, ci ceea ce ar trebui sa serveasca.aici

Cit de Mao pe Obama!! Uitati-va cum ii place sa foloseasca cuvinte ca „re-educare”, „re-programare”. Robotii se re-programeaza, nu oamenii. Administratia Obama ne vrea marionetele lor.

In timp ce restaurantele sint inca locuri in care mergem pentru a marca o ocazie speciala – pentru a celebra o medie buna, o aniversare, sau un lucru bine facut – restaurantele nu sint doar pentru ce care isi pot permite.

Guvernul e mamica si taticul. Ei trebuie sa ne spuna in functie de ce fel de ocazii speciale avem voie sa mincam la restaurant. Parintii sint prea prosti ca sa stie ce sa dea de mincare copiilor lor. Uite ce-i, Michelle, eu imi scot copiii la McDonald ori de cite ori vreau eu, nu este nevoie sa-mi spui ce si cum. Atunci cind comandam o mincare, copiii mei pot sa-si aleaga absolut ce-si doresc. Intelegi? Cartofi prajiti, hamburger. Orice.

Administratia Obama este foarte aroganta sa creada ca are dreptul sa spuna cetatenilor cit unt sa folosesca, ce fel de macaroane sau ce fel de lapte sa fie consumat.

Acest regim vrea sa controleze fiecare aspect al vietii noastre. Vrea sa rationalizeze mincarea, ce se transmite la televizor, ce se serveste in restaurante, ce este voie sa se gaseasca pe internet si pe jocurile video.

Ca mama, stiu ca este responsabilitatea mea, a nimanui altcuiva, sa-mi cresc copiii. Dar noi trebuie sa ne intrebam ce putem face atunci cind multi parinti isi gasesc eforturile subminate de reclame indreptate catre copiii nostri.

Serios? Obama stie ca e responsabilitatea ei sa-si creasca copiii, dar nu da voie celorlalti parinti sa-si asume aceeasi responsabilitate? Exact asta intreb si eu: ce pot face, ca parinte, atunci cind copiii mei sint bombardati cu cerintele guvernului si care imi submineaza autoritatea de parinte?

Eu sper ca fiecare dintre voi va oferi copiilor nostri viitorul pe care stim cu totii ca-l merita.

Care viitor? Acela care l-ati cheltuit, platindu-va prietenii din sindicat? Si nu numai viitorul lor l-ati cheltuit, ci si al copiilor lor! Care viitor? Acela in care ingrijirea medicala este rationalizata si in care valoarea omului este in functie de taxele pe care le poate plati? Acel viitor? Al alimentelor pe cartela? A lampilor cu petrol?

Cit de bine a reusit sistemul etatist din celelalte tari sa ridice nivelul de trai al oamenilor? Are cineva vreun exemplu?

2 gânduri despre „Michelle Obama – bucatar sef

Lasă un răspuns

