Michelle Obama: eu spun ce trebuie sa mincati!

Urmatoarea batalie a lui M. Obama in razboiul ei impotriva obezitatii este piata libera. Ea a fortat controlul federal in cantina scolilor si acum isi duce razboiul in restaurantele de pe piata. Cit va mai dura pina cind M. Obama ne va spune ce sa gatim in propria bucatarie?

Prima Doamna face presiuni asupra restaurantelor pentru a servi portii mai mici si meniurile copiilor sa aiba mai multe fructe si legume.

De unde isi ia Michelle autoritatea ca sa spuna restaurantelor ce sa serveasca? Oare familia Obama nu isi cunoaste limitele? Chiar vreti ca guvernul federal sa se amestece in ce fel de mincare ai voie sa comanzi la restaurant?

Obama a dus guvernul intr-o directie in care a ajuns sa ne dicteze ce alegeri avem voie sa facem. Este primul pas catre controlul guvernului de a ne limita ceea ce mincam. Michelle crede ca guvernul trebuie sa ne spuna ce fel de mincare avem voie sa mincam, cind avem voie sa mincam si in ce cantitati.

Ea inca nu spune ca guvernul ar trebui sa ne forteze, dar pregateste terenul pentru asa ceva. De unde stim asta? Pai sotul ei ne forteaza sa cumparam asigurare medicala neconstitutionala. De ce nu ne-ar forta sa acceptam mandat federal cu privire la dieta noastra?

Sa vedeti cit de ipocriti sint Obama:

11 gânduri despre „Michelle Obama: eu spun ce trebuie sa mincati!

  1. Ai stricat poza frumoasei regine, punand fata acelei maimute negre africane. Nu exista nici o dovada ca Maria Antoaneta este aceea „maree printesa” la care se refera Jean-Jacques Rousseau in „Visarile unui hoinar singuratic”, ca ar fi spus parizienilor revoltati sa manance cozonac, daca nu au paine. Oricum esti foarte inteligenta pentru o crestina fanatica.

  2. Nu se aseamana Maria cu aceea maimuta ce este „Prima Doamna a USA”. Maria era o femeie extravaganta, in schimb Michelle este doar cretina, ca orice maimuta africana.

  3. Maria, la fel ca si Maresalul Antonescu n-a acceptat in anturajul sau „lingaii”, astfel si-a creat multi dusmani, care nu au ezitat sa se razbune in momentul in care au avut ocazia.
    Doresc si familiei Michelle si Husein Obama sa impartaseasca soarta lui Ludovic al XVI si a Mariei.

  4. Ca si atee sint surprinsa ca crezi asa ceva. Ei nu au voie la parerea lor?

    Eu nu doresc moartea nimanui, ci doar sa ma lase in pace si sa-mi traiesc viata asa cum doresc eu.

  5. Nici Ludovic, si nici alti regi nu au fost vreodata suverani absoluti. Au fost limitati la tarile pe care le-au ocupat.

    Unul insa este Suveranul universului si de El nu scapam. Nu iti doresc moartea, pentru ca nici Dumnezeu nu doreste moartea pacatosului. Nu esti fata, doar un barbat serios mutilat. Cromozomii tot de barbat sint, oricite operatii ai avea.

    Ca toti ceilalti pacatosi, si tu ai nevoie de Dumnezeu, si tu ai nevoie sa vi la El si sa-ti ceri iertare ca ai lasat niste dorinte sa iti controleze gindirea si viata.

    Eu vreau sa-mi traiesc viata asa cum consider eu ca este corect si nu accept ca una ca Michelle sa vina sa-mi spuna ce sa maninc. Daca tie-ti place, n-ai decit sa te supui.

  6. Istoria iti spune ca Ludovic al XVI-lea era un monarh absolutist, adica un tiran (dictator).
    Cromozomii mei sunt si de femeie si de barbat. Am cromozomi cat pentru ambele sexe. La femeile biologice este XX, iar la barbatii biologici XY. Eu am XXXY. Mental si emotional (psihic) nu sunt cu nimic diferita de tine, tie ti-ar convenii ca toti cei din jur sa iti spuna ca esti barbat, cand tu sti ca esti o fata?
    Nu am nici o operatie, pentru ca nu am bani (100000 de EURO) sa imi fac operatia care mi-ar putea salva viata. Imi doresc din tot sufletul sa fiu si eu o fata obisnuita la fel ca tine. Nu mai pot sa traiesc stiind ca toti cei care ma cunosc ma urasc si ma considera un monstru. Stiai ca pentru o persoana transsexuala probabilitatea sa fie ucisa este de 47000 de ori mai mare decat pentru orice alta persoana.
    De ce spui ca sunt „pacatos”, pentru ca nu cred intr-o entitate care daca ar exista m-ar ura?
    Desi ma chinui cat pot sa imi reprim gesturile feminine , foarte des mi se spune ca „merg ca o femeie”, „stau ca o femeie” sau „mananc ca o femeie”. Chiar si persoanele cu care am discutat pe forumuri (folosind nume de utilizator masculin si trecand la sex masculin) mi-au spus ca „vorbesc mult si prost ca o pizda”. Daca arat si ma comport ca o fata, de ce trebuie ca toti sa imi spuna ca sunt barbat?

    • Dacă ai cromozomii asa cum ai spus, de unde sti dacă eşti fata sau bărbat? Doar pentru ca I inclinatii de femeie nu te face femeie.

      Dumnezeu exista si ştie prin ce treci. El spune ca nu uraste oamenii, doar faptele lor rele. Dumnezeu spune ca toţi oamenii sint pacatosi pentru ca toţi mostenesc, prin naştere, pacatul pe care l-a făcut Adam.

      Te sfatuiesc sa-L cauti pe Dumnezeu, pentru ca numai El îţi poate da pacea de care ai nevoie.

  7. Preotul se uita la mine destul de ciudat, si nu prea ii convine ca nu cred in dumnezeu. Eu merg pe la biserica, pentru ca popa imi da idei de campanie anti-avort, dar daca ar sti el ca vreau sa ma operez, sigur mi-ar spune sa nu mai trec pe la el. Doar pe Internet am avut curajul sa marturisesc ceea ce simt si, in general am primit raspunsuri de genul: daca te gasim te omoram in chinuri.

Lasă un răspuns

