Pentru LOL

Comentatorul „LOL” si-a lasat capodopera. Anumite lucruri trebuie clarificate, ca altfel „LOL” se crede mai destept decit este.

In primul rind „LOL” trebuie informat ca Google este o companie privata si celebreaza pe cine vrea si ce vrea. Fiecare companie, organizatie si persoana are dreptul sa-si aleaga prioritatile. Asa cum Google isi alege prioritatile, asa am si eu dreptul sa mi le aleg. Dar „LOL” nu imi recunoaste acest drept, pentru ca comentariul lasat este plin cu insulte.

„LOL” intreaba ce am eu cu Ronald Reagan? O sa-i raspund daca imi raspunde ce am eu cu:

.
Frida Kahlo

.

Sau ce am eu cu Edvard Munch:

.

.
Sau cu Batman si Wonder Woman sau Plastic Man:

.

.

Sau ce am eu Darwin?

.

.
Ziua Veteranilor sau a lui Ronald Reagan, Google nu o comemoreaza, dar a curvarului JF Kennedy da:

.

.
Celebrarea zeului fals al indienilor este mai importanta decit cea a propriului Presedinte?

.

.
Repet: Google isi alege prioritatile cum vrea. La fel fac si eu. Pentru mine Ronald Reagan e mai mare ca toti cei de sus impreuna. Asa ca „LOL” fugi de aici ca esti de risul lumii!!

.

Lasă un răspuns

