Pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti

Din cind in cind si prea des pentru mine, primesc email-uri cu trimiteri la anumite site-uri, pe care ar fi presupus sa le citesc. Unele articole mi se par interesante, altele cu standard dublu si altele absolut inutile. Dar stiti ceva? Nu am dreptul sa spun asta. De ce? Pentru ca unora nu le place. Si acel cineva are dreptul sa-mi incalce mie dreptul. Stiti cum este: unii sint mai egali in drepturi decit altii. Nu stiu cine sint aceste persoane si nici nu ma intereseaza. Un lucru stiu despre ei: sint pro-Ton. 🙂 Ce este interesant este faptul ca nici pe blogul meu si nici pe blogurile altora nu am scris ceva pro sau contra Ton. Si totusi, uitati-va la schimbul de email-uri:
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Postul despre apelul de ajutor pentru Dorohoi este aici.

.

8 gânduri despre „Pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti

  1. Inimaginabil…si eu le-am spus ca-i chem daca am nevoie de informatiile lor si mi-a raspuns o cucoana foarte obraznic. Doar ca n-au fost atit de nerusinati ca aici…

    Acum sint la servici si cum este storm trebuie sa ajut cu informatiile …dar cind ajung acasa am sa scriu si eu ceva la subiectul asta…Greu de crezut!!!
    CUNOSTI OAMENII DE SERVICI DUPA APUCATURI. SI CEI CARE TI-AU SCRIS MESAJELE ASTEA AU TOATE ATRIBUTELE CUIVA CARE CARA GUNOIUL DACA NU SE SI HRANESTE DIN EL…NU I-A DERANJAT NIMENI…
    Si ce apucaturi de securitate…sa umble sa afle cine esti si cu ce te ocupi…Mai bine s-ar uita in Biblioteca ta sa vada cu ce te ocupi, sau sa citeasca despre ce scrii, ca sa vada cu ce te ocupi…si-or fi cumparat ceva diplome de pe internet si acuma se cred licentiati in ceva…
    Mizerabilii…si nu ai lui Hugo…ci ai romanilor…

    • Pai aici e problema, Rodica. Poate ca au citit si nu le-au plăcut. Nici lui Hitler, Stalin sau lui Ceausescu nu le-a plăcut sa fie contrazisi.

      Dacă ei nu pot sa mă asasineze (deşi cine ştie?) măcar sa-mi asasineze caracterul, cautind o poza de-a mea si atasind-o cine ştie pe unde.

  2. Dragă Cristina, Octavianus Prostgustus ăsta de la tine îi întrece pe toţi. Are un discurs fascist. Povestea cu Ţon a fost un simplu pretext. Spusa unui astfel de om nu e singulară pe net în ultima vreme şi nu e formulată le plezneală, ci mocnită de ani de zile. Ţine de educaţie- că tot eşti tu cu blogul pe tema asta :)-, de un reflex abia mascat al totalitarismului comunistoid şi al populismului de tip mussolinian.
    Ca să te atace din bun senin- vorba ta, care n-ai avut nicio legătură cu disputa în cauză-, trebuie să aibă o motivaţie, nu?
    Te-ai declarat pe faţă republicană şi fundamentalistă, aşa că la ce te puteai aştepta?
    Ca să vorbeşti cu o femeie aşa cum a făcut Octavianus Prostgustus trebuie să ai şoriciul gros, nu glumă…

  3. Si eu primesc emailuri dela acest domn dar nu le-am deschis niciodata, mi s-a parut ca nu e nimic de duh ,nu il cunosc si il scot afara din start .
    Vorba aia „fiecare da ce are”.Nu fi trista Cristina Domnul cunoaste adevarul si inima ta buna si nu cauta sa-i raspunzi nebunului dupa nebunia lui …ca sa nu se creada intelept .

    • Multumesc pentru incurajare. Nu sint trista, ci dimpotrivă, mă uimeste aroganta si tupeul acestui fel de oameni.

      Am mai primit emailuri de la Octavian, precum si de la ceilalţi colaboratori, Simona Botezan si Popa Dorel. De obicei le sterg si îmi spun la fel, ca nu are rost sa răspund nebunului după nebunia lui. Dar in continuarea acelui verset mai spune sa-i raspunzi nebunului pentru ca sa nu se creadă intelept.

      Aceşti oameni nu îşi spun doar părerea, ci ii vineaza pe aceia care nu sint de acord cu ei si îşi bat joc de ei. Asa au făcut si comunistii, thought control.

      Ei se cred mai destepti decit noi in asa fel incit ei considera ca trebuie sa ne spună noua cum si ce sa gindim. Vezi doamne, noi nu ştim sa citim si sa punem doua idei cap la cap.

      Pe linga toate astea umbla si cu minciuni si ştim cine e tata lor. Acest fel de oameni trebuie expusi, altfel duc in ratacire si pe alţii care nu ştiu cine sint.

  4. Rar mi-a fost dat sa vad un astfel de exemplu de paranoicism autentic ca cel manifestat in Octavian. E trist ca un astfel de personaj e de aceeasi religie ca si mine.De altfel,fratele Cristian Ionescu, a zis foarte bine ca daca nu suntem atenti ,datorita lui Paul Negrutiu si lui Daniel Chiu, se poate degenera intr-un conflict deschis intre baptisti si penticostali.Cred ca e de datoria Uniunii Baptiste sa-i scoata din ordinare atat pe Negrutiu cat si pe Chiu.De asemenea este datoria Cultului Penticostal de a elimina orice clona penticostala asemanatoare lui Negrutiu si Chiu din randurile noastre,in felul acesta oprind acest conflict inainte de a lua amploare.

Lasă un răspuns

