Obama crede că NU avem nevoie de toti banii

Iar el doreste să ne ia ce avem „extra”! Draga Obama, imi pare bine sa te dezamagesc, dar am nevoie de TOTI banii mei. Iti platesc in taxe mai mult decit necesar! Daca vreau sa fac acte de caritate si sa ajut saracii, asta va fi decizia mea, nu a ta!

Problema reală este că Obama nu crede că banii apartin celor care lucreaza pentru ei. El crede ca banii sint ai guvernului si ei sint cei care au dreptul sa ne dea aprobarea să utilizam o parte din ei.

Si eu care mă întrebam ce să fac cu toţi banii mei! Slavă Domnului Obama ştie!

Marx este viu si bine, merci: „De la fiecare după puterea lui, … Pentru fiecare în funcţie de nevoile sale”

Aici.
.

Lasă un răspuns

