Ce ne-am face daca guvernul nu ne-ar spune sa ne spalam pe miini inainte de a minca?

Oricit de destepti si de cititi au fost fondatorii Americii, acestia au esuat in a ne da directii cum sa ne pregatim mincarea.

Ministrul Sanatatii ne da sfaturi foarte importante:

– trebuie sa ne tinem miinile si suprafetele de lucru curate.

– trebuie sa separam carnea cruda, ouăle şi fructele de mare de celelalte alimente.

– mincarea trebuie bagata la frigider nu mai tirziu de 2 ore dupa ce a fost preparata.

– trebuie sa gatitm alimentele la o temperatură internă adecvata.

Cum am putut noi sa traim pina acum fara ca sa avem directivele importante ale partidului? Cum am putut supravietui fara ca guvernul sa ne micro-gestioneze fiecare aspect al vietii noaste?

.

2 gânduri despre „Ce ne-am face daca guvernul nu ne-ar spune sa ne spalam pe miini inainte de a minca?

  1. Asta indica doar parerea celor pe care i-am ales sa fie acolo, despre noi…cei multi. Ne cred exact asa cum se reflecta din ce spun…prosti. Si sintem uneori…tocmai pentruca i-am ales pe ei sa fie acolo!!!
    Sarbatori fericite…

Lasă un răspuns

