Auto Show, Detroit 2012

8 gânduri despre „Auto Show, Detroit 2012

  1. Cristina,

    m-am uitat și eu la poze și am exersat din plin „înfrânarea poftelor” 🙂
    Cred că mă mulțumesc cu ce am în garaj și mă gândesc la cei care stau la „ia-mă nene”. Când ne comparăm cu ei, suntem mult mai mulțumitori!
    Domnul cu voi!

  2. Daca as avea una din masinile respective, as vinde-o imediat la cel mai bun pret oferit si mi-as cumpara o masina folosita, cu consum si incare sa-mi incapa intreaga familie (mentalitatea de roman) 😀

    In timp ce unii tanjesc la masinile acestea, altii tanjesc sa aiba macar aparatul cu care au fost facute! 😀

    • Unele masini sint destul de accesibile, de exemplu prima poza este a unei masini Ford, care in rate este destul de usor de platit. Normal ca cele scumpe sint mai greu de cumparat, unele erau prezentate ca si concept, deci inca nu sint pe piata.

      Aparatul este un Canon EOS 60D, cadou de majorat 😉

Lasă un răspuns

