Sa rîzi, sau sa plîngi. Asta este intrebarea.

Acesti copii arata ca ar fi copii de liceu. Li s-au pus niste intrebari, uitati-va ce bine stiu sa raspunda:

Care este capitala statului Washington? (Olympia)
– Seattle

Numeste un candidat democrat la presedintie (Obama)
– nu stiu

Stii cine este vice-presedinte? (J. Biden)
– nu stiu, George Bush, Clinton, bin Laden

In ce razboi America si-a cucerit independenta? (Razboiul de Independenta)
– nu stiu, Razboiul Civil, British, acela, coreean, nu am fost invatat

Numeste tarile care sint la granita cu SUA (Canada si Mexic)
– America de Sud, sint prea multe, Canada?Nu, acela e un stat

Ce tara incepe cu litera U?
– Europe, Utopia

Cite stele sint pe steag? (50)
– 51, 52, 53

Fata mea de 10 ani a stiut raspunsurile la aceste intrebari. Ce arata asta?

.

14 gânduri despre „Sa rîzi, sau sa plîngi. Asta este intrebarea.

    • Este foarte trist!! Parintii isi trimit copiii la scoala siguri ca invata ceva, iar sistemul continua sa-i triseze. Iar parintii se culca pe o ureche si zic ca la scoala lor nu se intimpla asa ceva.

  1. @Cristina: „Fata mea de 10 ani a stiut raspunsurile la aceste intrebari. Ce arata asta?”
    Arata falimentul sistemului public de invatamant, arata superioritatea homeschoolingului si a educatiei acasa pe care o realizeaza parintii cu adevarat constienti si preocupati de copiii lor!

    • Astea sint intrebari de baza, pe care un american ar trebui sa le stie dintr-o suflare. Pun pariu ca daca erau intrebati care este ultima melodie a lui Lady Gaga sau cum se pune un prezervativ stiau toti sa raspunda.

      Aici nu vorbim de cei batrini, dar daca ii intrebi pe liceenii din Romania ar sti sa spuna care sint culorile de pe steag, nu?

  2. HAHAHA.Pai eu ca roman din Romania stiu raspunsul la intrebarile astea,iar ei nascuti in SUA nu stiu.Traisca sistemul de invatamant public.
    Cristina.E clar.Daca ma casatoresc si am copil,il dau la scoala privata sau fac homeschool cu el.

    • Exact!! Aici nu e vorba de educaţie. Nici eu nu i-am spus fetei mele de 10 ani aceste lucruri. Trebuie doar sa deschizi bine urechile si ochii ca sa vezi ce se întîmplă in jurul tau. Este vorba de o cultura generală pe care putini copii din şcolile de astăzi o au.

  3. E vorba ca nu trebuie sa te compari cu aia de mai jos decat tine. Ca sa ajungi mai sus, trebuie sa te compari cu cei mai presus decat tine, ca sa ajungi mai sus, nu mai jos.
    Totusi, tara cu U: USA… sa nu iti stii numele tarii, sau putina geografie e grav. Celelalte intrebari nu ma deranjeaza ca nu le-au stiut, le dau dreptate sa nu ii mai intereseze politica, subiectul mai mult te scandalizeaza.

    • Sa stii cite state are tara in care stai nu este politica. Sa stii cine iti este presedinte si vice-presedinte nu este politica, este cultura generala.

      Aici este vorba despre sistemul scolar, in care guvernul minte parintii ca daca isi dau copiii la scoala acestia vor fi educati. Conform acestui clip, dovada este contrarie.

  4. Apropo, ca sa stii de ce sunt copii educati prost in SUA. Pentru ca asa vor cei care conduc (nu politicienii). Uite doua link-uri:
    George Carlin – Life’s Worth Loosing ~ The American Dream

    Prostirea intenţionată a Americii

    Si inca unul, ca sa stii cine conduce lumea:
    Network – The World is a Business

    Si inca unul, ca sa stii ca pana si sistemul sanitar e o afacere:
    Bill Maher – Anti-Pharma Rant

    • You’re preaching to the choir. 🙂

      Da, stiu de ce educatia este unde este. Dar sa sti ca nu numai in SUA. Toata Europa este sub controlul ONU, uitat-te la scolile din Europa si nu vei vedea mare diferenta. Dimpotriva, SUA incepe sa arate tot mai mult cu Europa 😦

      • Luam tot ce e rau de la americani. SOPA si PIPA acolo, ACTA aici. „Ce sa si faci?” Din fericire, eu am nimerit la o scoala buna. Si faptul ca eu ti-am exemplificat ce e educatia in SUA nu insemna ca am spus ca in Europa e diferit… Am spus SUA, pentru ca de aceasta tara e vorba in clipuri.

      • Sa nu crezi ca e diferit in RO 🙂 Am vazut un clip in care oamenii au spus ca Biblia a fost scrisa de Eminescu sau Alecsandri 😉

        PS. Ce numesti „o scoala buna”? 🙂

Lasă un răspuns

