Un absolvent educat acasa

Părinţii ar trebui să fie preocupati de copiii lor, că nu se încadrează în societate?
Multi mi-au pus această întrebare. Ca şi creştini, într-un fel, noi nu trebuie sa ne încadram în cultură, noi nu trebuie sa ne potrivim cu lumea, noi ar trebui să fim diferiti. În acest fel, educaţia la domiciliu oferă o unicitate, ceva diferit, pentru ca ne dăm seama că credinţa noastră creştină ne face diferiti, într-un fel. Este important pentru copii ca să aibă interacţiune socială, sa fie capabili de a avea prieteni, să fie capabili să interacţioneze cu oamenii. Homeschool oferă posibilitatea de a alege şi a fi selectiv cu tipul de socializare pe care copiii il primesc. Atunci cînd sînt în sălile de clasă, uneori, nu poti alege cu ce fel de colegi intra în contact pentru ca nu orice fel de socializare este buna.

Care sînt unele din lucrurile de bază pe oamenii au nevoie să le ştie dacă doresc să faca homeschool?
Unii întreaba, de unde iei curicula? Exista 2400 de companii educationale care publică materiale pe care le vînd la homeschoolers. Altii intreaba, Sînt oare calificat? Un părinte care isi iubeşte copiii şi vrea să preia aceasta responsabilitate o poate face excelent… Statisticile arată acest lucru. Cît de mult timp ia? Eu intreb: Cît timp este nevoie pentru a fi parinte? Faptul de a fi părinte este un loc de muncă cu normă întreagă, dacă faci homeschool trebuie să-ti rearanjezi programul, există o mulţime de lucruri care trebuie să fie rearanjate, dar opinia mea este că copiii sînt o prioritate pentru noi, vom lucra în jurul lor pentru a ne asigura că investim în ei şi că le dam cea mai bună educaţie posibila.

Cîte ore pe zi, trebuie să faci homeschool cu copilul?
Mă uit la homeschool ca la o extensie a fi părinte. Homeschool iti da tie puterea sa-i inveti ca versetul din Deuteronom 6, cind vei fi acasa, cind vei pleca in calatorie, cind te vei culca si cind te vei trezi. Principalul lucru este de a învăţa la fiecare oportunitate şi părinţii se pot uita dupa orice moment educabil.

Ce spui unui părinte epuizat?
Oricine este părinte a avut acest sentiment, un pic frustrat, un pic epuizat. De asemenea, fac homeschool pentru că EU am nevoie. Pentru că atunci cînd te uiţi la Deut. 6:6 poruncile trebuie sa le ai in inima ta. Eu vreau ca copiii mei să aibă un caracter evlavios, dar eu nu pot transmite un caracter evlavios, dacă eu nu-l am. Educaţia la domiciliu este ca o oala sub presiune. Cînd sînt toata ziua cu copiii mei, apar defecte de caracter. Apoi, trebuie să ma pocăiesc. Trebuie să mă duc la copiii mei şi să-mi cer iertare, astfel că le ofer un model despre cum se face.

Părinţii care îşi trimit copiii la şcoală publică nu pot sa-si invete copiii din perspectiva biblica?
Părinţii care au copii în şcoli conduse de guvern au de refacut foarte mult. Cînd ai un copil într-o şcoală in care educatia sexuala nu vine dintr-o perspectivă creştină, care se preda evolutia sau oferă o vedere umanista asupra vieţii, care il scoate pe Dumnezeu din ecuaţie, părinţii trebuie să lucreze foarte mult ca sa refaca gindirea copilului, cred ca părinţii în homeschool nu trebuie să deprogrameze la fel de mult, e mai mult uşor.

Ce spui despre activităţile extra-curriculare?
Există o mulţime de locuri si grupuri în care poti fi implicat. Ai avantajele activităţilor extra-curriculare, dar faci aceste lucruri cu persoanele cu care iti împărtăşesti credinţa, convingerile, valorile. Copiii sînt într-un context de socializare mai bun decât daca ar fi la şcoală.

După terminarea educatiei la domiciliu, vor fi pregătiţi să ştie să fie o lumină, sare?
Atunci cînd ii învata pe oameni cum să recunoască banii falşi nu li se arata bani falşi, ci li se arată bani reali. Dacă iti înveti copiii ceea ce este adevarat, atunci ei vor şti ce este greşit atunci cînd vor fi pusi in aceasta situatie.

Este mult mai important sa stii ce cred copiii tăi decît să ştii ceea ce ştiu.

.

Lasă un răspuns

