Razboiul Civil

Muzeul din Plymouth, Michigan a avut un program instructiv pentru copii privind Razboiul Civil. Am invatat multe lucruri noi despre Abraham Lincoln si razboi.

.
Pusca folosita:

.

.

.

.

Dupa atitea lucruri invatate despre Lincoln si Razboiul Civil am mers la biblioteca si am imprumutat 13 carti despre aceste subiect. Doar nu o sa opresc atita interes, nu?

.

9 gânduri despre „Razboiul Civil

  1. Scuze daca am jignit…chestia este ca mi-a placut prima fata din prima poza…fiind pozata aproape…si pentru asta am zis…ca imi place fara sa explic mai multe!

    • Thanks 🙂

      Da, Nicole a fost tare entuziasmata sa invete mai multe despre Razboiul Civil. Nici nu ne-am dat seama cum Nordul a prezentat razboiul si cum a fost prezentat de Sud. Unii spun ca razboiul a avut loc din cauza sclavilor, altii spun ca pentru drepturile statelor. Foarte interesant sa vezi ambele pozitii.

Lasă un răspuns

