Socializare? Ce socializare?

Asta este prima intrebare pusa cind cineva aude de homeschooling. Cum socializezi un copil educat acasa?

O femeie de 68 de ani, care conduce autobuzul scolar intr-un district din statul New York a fost abuzata verbal de copiii din autobuz. Au facut-o grasa, au spus ca vor sa performeze anumite acte sexuale asupra ei, sa fure de la ea, ca fiul ei s-a omorit numai ca sa scape de ea.

Acesti copii reflecta procesul de socializare atunci cind lasi copiii sa fie socializati intr-un sistem scolar dedicat notiunii ca adevarul este relativ.

Cine vrea ca proprii copii sa fie socializati intr-o ASTFEL de atmosfera??

Aici.

10 gânduri despre „Socializare? Ce socializare?

  1. si eu am auzit de mentalitatea asta aberanta cu socializarea. Eu marturisesc ca atat timp cat copiii mei au fost in scoala, am avut de luptat acasa mult pentru ai debarasa de obiceiurile obtinute la scoala prin „socializare”. Copilul meu cel mic mai are 2 ani de „socializare” si deabia astept sa se termine. Nimic nu mi s-a parut mai greu de traversat cu copiii decat trecerea prin scoala. E o mare diferenta intre scoala de acum si cea pe care am frecventat-o eu . E mult mai rau decat pe acea vreme din foarte multe puncte de vedere..

    • Sa stii ca nici eu nu inteleg cum vine. Adica daca spui ca-ti trimiti copiii la scoala ca sa se socializeze (eu am crezut ca-i trimiti sa invete) inseamna ca nu-s socializati. Deci ii trimiti sa se socializeze cu alti copii nesocializati. De unde atunci invata socializarea?

      E greu pentru copil si asa, ca trebuie sa invete o gramada de lucruri, mai este obligat sa sufere si prostiile celorlalti.

  2. eu cred ca copiii aia deja sunt socializati acasa cu asemenea vocabular. Acea atitudine fata de sofer nu vine de la colegul de clasa, vine din fix discutiile de acasa, vine din respectul vazut in familie. Este mai mult decat teribilismul pubertatii si sentimentului de turma, vine din obisnuita de zi cu zi de a se purta ca o fiara.

      • pt ca nu toti sunt asa. Pt ca sunt si copii buni, mai buni la altele, si de la care va invata ceva.
        pt ca lucrul in echipa definitiveaza enorm.

        Daca aveti posibilitatea sa supliniti asta din activitati extra-scolare, atunci nici nu e nevoie.

      • Ce ar fi invatat in cazul asta? Oare erau numai copiii astia pe autobuz? In autobuz mai erau si alti copii. Probabil cei buni. Ce au facut acesti copii buni cind cei rai au insultat o femeie batrina? Au tacut chitic. Lasi. Ce ar fi invatat copiii mei de la copiii buni? Ca in fata unor copii rai taci si nu faci nimic? Ca nu trebuie sa iei apararea celor slabi? Thanks, but no thanks.

      • nu am citit articolul, banui ca era o cursa intr-un cartier rau famat.
        Probabil ca copilul tau ar fi tacut. Dar probabil ca altul, altfel educat, ar fi sarit in apararea soferitei.
        Imi place sa cred ca exista si asemenea oameni. Pt ca am vazut asemenea oameni, care sa sara.

      • Uite ca nici unul nu a sarit in apararea soferitei. Asta este una din probleme. Copiii sint responsabilitatea parintilor si trebuie supravegheati de acestia.

Lasă un răspuns

