Crescind cu doua mame: din perspectiva unui copil

Sa cresti cu parinti homosexuali este greu. Cel putin asa spune cineva care a trait astfel. Mi-a placut un paragraf in special:

Copiii noştri nu se nasc cu imunitate juridică curata. Ca un om, deşi eu sunt bisexual, eu nu arunc mama copilului meu ca si cum ar fi un incubator folosit. A trebuit sa-mi ajut soţia, cind a trecut prin dificultăţile sarcinei şi prin depresia postnatala. Atunci când ea se lupta cu discriminarea faţă de femei saumame la un loc de muncă sexist, a trebuit să fiu rabdator şi să ascult. Eu trebuie să-i indeplinesc nevoile sale sexuale. Odată am devenit tată, mi-am pus deoparte trecutul meu homosexual şi am promis ca niciodată să nu divorţez de soţia mea sau de a fi cu o altă persoană, bărbat sau femeie, înainte de a muri. Am luat acest angajament cu scopul de a-mi proteja copiii de a avea de-aface cu o drama dăunătoare, chiar si cind cresc pentru a fi adulţi. Când esti părinte, intrebarile etice gravitează în jurul copiilor tai şi iti pui deoparte propriul interes. . . pentru totdeauna.

Lasă un răspuns

