Ce invata copiii nostri?

.
Copiii noștri au avut odata vise mari.

„Cînd voi crește mare vreau să fiu medic”, „Vreau sa fiu arhitect”, „Cînd voi fi mare vreau să muncesc din greu”, „Vreau să am grijă de animale”, „Vreau sa ajut oamenii bolnavi”, „Vreau să construiesc cea mai înaltă cladire din lume”.

Ce învață astăzi copiii noștri?

„Cînd voi crește mare vreau să lucrez pentru guvern și sa însel sistemul”, „Vreau să lucrez pentru IRS”, „Vreau să fac regulile”, „Sa schimb legile”, „Am de gînd să fiu un lobbyist”, „Vreau să lucrez la Capitoliu și să fiu într-un comitet ca sa pot face legi pe placul prietenilor mei”, „Am de gînd să lupt pentru partea mea din banii contribuabililor”, „Am de gînd sa fac favoritisme”, „Cînd voi crește vreau să fiu un escroc”, „Un escroc cu foame de putere”.

Ce este un escroc?

„E ca și cum a avea un prieten foarte bun care îti oferă lucrurile altor oameni”, „Sîntem plătiti ca să nu lucram”, „Noi vom avea grijă de prietenii noștri”, „Vreau să construiesc un program guvernamental mare pentru toti prietenii mei escroci”, „Ei nu vor trebui să joace după reguli”.

„Vreau să fiu un escroc!” „Astfel putem sa cheltuim banii contribuabilului oricum vrem”, „De aceea vreau să fiu un escroc!”

De ce să fiu un platitor de taxe atunci cînd pot fi un cheltuitor de taxe?

Logic, nu?

Lasă un răspuns

