Toleranta sau acceptarea pacatului?

Pe data de 30 Octombrie 2012 se va sarbatori „Mix it up”, o zi in care elevii din scoli sint sfatuiti ca sa accepte pe aceia care nu sint ca ei, dar nu bazat doar pe culoarea pielii, dar si bazat pe orientarea sexuala.

Aceasta zi nu este sarbatorita numai in America ci si in alte tari ale lumii.

Surprize, surprize!! Exista si o scoala din Romania care preia propaganda homosexuala.

COLEGIUL TEHNIC „ANGHEL SALIGNY” BACAU: BACAU, ROMANIA. Felicitari! /not

3 gânduri despre „Toleranta sau acceptarea pacatului?

  1. Eu nu stiu cine sinteti si nici cu ce scop ati scris cele de mai sus. Nu ma intereseaza citusi de putin pacatele fratelui Ionescu, le am eu destule pe ale mele de nu am nici saci si nici cenusa destula. Daca aveti ceva de adaugat la articolul prezentat sinteti bine-venit, altfel birfa nu ma intereseaza.

  2. Stimata sora de credinta ,”ADEVARUL” nu este o birfa si as face cel mai mare pacat sa birfesc.Ap.Ioan a birfit cand in evanghelia sa a scris despre Iuda ca este un hot?Sa citim doar Ioan cap 12;”4. Unul din ucenicii Sai, Iuda Iscarioteanul, fiul lui Simon, care avea sa-L vanda, a zis: 5. „De ce nu s-a vandut acest mir cu trei sute de lei si sa se fi dat saracilor?” 6. Zicea lucrul acesta nu pentru ca purta grija de saraci, ci pentru ca era un hot si, ca unul care tinea punga, lua el ce se punea in ea…”
    Azi se repeta istoria omenirii si lucrurile care se intimpla in prezent sint mai periculoase .Din ce cauza?Astfel de fapte cu astfel de persoane in pretentie aduc starea Bisericilor la stare de moarte si nu trebuie sa ne miram de ce sint azi Bisericile cum sint si ajung la starea Bisericilor descrise in cartea apocalipsei.Despre care ce ajungem sa citim ?apocalipsa cap.3;” ..”Iata ce zice Cel ce este Amin, Martorul credincios si adevarat, Inceputul zidirii lui Dumnezeu: 15. „Stiu faptele tale: ca nu esti nici rece, nici in clocot. O, daca ai fi rece sau in clocot! 16. Dar, fiindca esti caldicel, nici rece, nici in clocot, am sa te vars din gura Mea. 17. Pentru ca zici: „Sunt bogat, m-am imbogatit, si nu duc lipsa de nimic”, si nu stii ca esti ticalos, nenorocit, sarac, orb si gol,
    18. te sfatuiesc sa cumperi de la Mine aur curatat prin foc, ca sa te imbogatesti; si haine albe, ca sa te imbraci cu ele si sa nu ti se vada rusinea goliciunii tale; si doctorie pentru ochi, ca sa-ti ungi ochii si sa vezi. 19. Eu mustru si pedepsesc pe toti aceia pe care-i iubesc. Fii plin de ravna, dar, si pocaieste-te!
    20. Iata Eu stau la usa si bat. Daca aude cineva glasul Meu si deschide usa, voi intra la el, voi cina cu el, si el cu Mine.
    21. Celui ce va birui ii voi da sa sada cu Mine pe scaunul Meu de domnie, dupa cum si Eu am biruit si am sezut cu Tatal Meu pe scaunul Lui de domnie.” 22. Cine are urechi sa asculte ce zice bisericilor Duhul.”Adevarul trebuie sa il facem decunoscut fiindca in a doua epistola a lui Ioan gasim scris;” ..7. Caci in lume s-au raspandit multi amagitori…8. Paziti-va bine sa nu pierdeti rodul muncii voastre, ci sa primiti o rasplata deplina. 9. Oricine o ia inainte, si nu ramane in invatatura lui Hristos, n-are pe Dumnezeu. Cine ramane in invatatura aceasta are pe Tatal si pe Fiul. „

    • La fel scrie ca fiecare sa se cerceteze pe el însuși. Care este scopul celor scrise despre fr. Ionescu? Pot eu face ceva? Îl pot da eu afara? Datoria fiecărui credincios este sa-si vadă de datoria lui. Sint sigura ca si Dvs aveți păcate, asa ca nu sinteti cu nimic deosebit fata de alții.

      O întrebare: aveți copii? Unde merg la școala??

Lasă un răspuns

