Standard dublu in scolile din SUA

public education

Un profesor din Florida a fost suspendat pentru ca a scris pe pagina personala de pe Facebook ca este crestin si crede ca homosexualitatea este pacat. Nu a spus-o in clasa, elevii nu au fost fortati ca sa asculte la parerile lui privind homosexualitatea. Profesorul are viata privata, in afara scolii, si are tot dreptul la propriile pareri. Asa ceva nu este acceptabil. Aici.

In schimb, vice-presedinta sindicatului profesorilor, Jesse Sharkey, a participat la Conferita Marxista din Midwest. Programul Conferintei aici.

Conferința a avut loc numai pentru suporterii radicali ai marxismului și oricine care se considera „că nu este comunist” a fost eliminat din sala. Evenimentul a fost plin cu profesori care au vorbit despre noua legătură găsită între socialiștii radicali și sindicatul profesorilor.

Este dreptul profesorilor ca să se asocieze cu o grămadă de revoluționari marxiști. La fel, este dreptul publicului si al parintilor de a ști ce fel de operațiune demonică este responsabila cu educarea copiilor noștri. Ne dam copiii ca sa fie „educati” de profesori care imbratiseaza marxismul, iar profesorii care isi expun parerile crestine in timpul privat sint dati afara.

Si parintii? Nimic!

.

22 de gânduri despre „Standard dublu in scolile din SUA

  1. Primul promoveaza ura si discriminarea oamenilor cu acele preferinte sexuale. A doua profesoara vrea sa fie comunista, ceea ce e ok, oricine poate sa adere oricarei forma de guvernare doreste, atat timp cat nu incalca drepturile altora. Desi noi ne-am luat-o de la comunisti, asta nu inseamna ca ar trebui interzis partidul comunist. Nici nu stiu daca e interzis sa-ti faci propriul partid comunist in Romania, daca e, e stupid, daca nu, oricum nu ai avea nici o sansa la alegeri.

    Vezi tu diferenta? Sau vezi ce vrei sa vezi?

    • Primul uraste pacatul, asa cum spune Dumnezeu. Tot asa uraste si hotia, crima si minciuna. Unde ai vazut discriminare aici?

      Profesorii din situatia a doua vor sa fie marxisti? Au dreptul, nu? Dar nu au dreptul sa indoctrineze copiii cu aceasta ideologie, ceea ce asta fac. Au intrebat respectivii profesori pe parintii copiilor daca sint de acord ca copiii lor sa fie indoctrinati de marxisti? Ma indoiesc. Deci incalca drepturile copiilor cit si parintilor. Profesorul crestin nu a incalcat drepturile nimanui, si-a spus parererile in timpul sau privat.

      Vezi tu diferenta? Sau vezi ce vrei sa vezi?

  2. In vechiul testament, acolo unde scrie ca un barbat nu are voie sa fie cu un barbat, cum este cu o femeie, mai scrie ca nici o femeie nu are dreptul sa invete barbati, ci sa stea cu capul plecat, asa ca, taca-ti fleanca, femeie!

    • Daca taceai treceai de destept…..problema este ca nu scrie asa ceva in Vechiul Testament.

      Faptul ca vorbesti asa cu o persoana pe care nici macar nu o cunosti arata caracterul tau si bunele tale maniere. Daca nu sti sa duci o conversatie decenta, de ce mai deschizi gura?

      • Scuze, noul testament. Se pare ca eu cunosc biblia mai bine ca tine.

        Timotei 2:12 „Femeii nu-i dau voie sa invete pe altii, nici sa se ridice mai presus de barbat, ci sa ramana in tacere”

        Citeste-ti biblia si apoi declara-te urmasa ei si a lui Dumnezeu.

        Am zis tacere, femeie!

      • Se pare ca n-o cunosti, din moment ce ai afirmat ca acest lucru este scris in Vechiul Testament.

        Apoi, versetul pe care il mentionezi se refera la pozitia in Biserica, femeile nu au voie sa fie preot/pastor. Deci, din nou, ai vorbit din ignoranta!!

        Hei, nu-ti convine ce scriu, mars de aici!

  3. Eu cred ca interpretezi ca sa iasa cum vrei tu. De unde ai scos-o cu ‘asta e valabil numai pentru biserica?’ -nu scrie nicaieri nota de subsol in biblie *valabil doar pentru biserica.

    Din moment ce interpretezi biblia, inseamna ca nu e adevarul absolut, ci e interpretabila. Odata ce interpretezi biblia si zici ca e interpretabila, inseamna ca totul de acolo poate fi interpretat, inclusiv ce e pacat si ce nu e pacat. Ti-ai furat singura caciula.

    Deci ai 2 variante : interpretezi pasajul, adica biblia nu e adevarul absolut sau taci din gura femeie si pleaca capul in fata barbatului!

    • Esti cu obrazul gros. Nu-mi spune barbatul meu vorbe din astea si vii tu, un nespalat, ca sa vorbesti cu mine in halul asta.

      Ai vazut tu preotese in biserica ortodoxa? Sau in cea catolica? Dumnezeu este adevarul absolut.

      Cum ti-am spus, nu-ti convine ce scriu si nu esti dispus ca sa duci o discutie decenta, te rog sa nu ma mai vizitezi.

      • Tu tot te invarti cu femei preot. Eu zic ca nu scrie in biblie nota de subsol ca “Femeii nu-i dau voie sa invete pe altii, nici sa se ridice mai presus de barbat, ci sa ramana in tacere” se aplica doar pentru asta.

        Din moment ce nu este precizat ca doar pentru femei preot, inseamna ca nu e cum interpretezi tu, ca sa iesi in castig, ci e cum scrie acolo.

        Iar atunci cand vezi ca am dreptate si iti ofer argumente logice, te ataci, exact cum face orice alt fundamentalist religios, explotezi si incepi cu atacuri la persoana, pentru ca biblia nu e de partea ta. Deja incepi sa bolborosesti prostii.

        Esti pe internet, te ‘vizitez’ cand si cum am eu chef. Odata ce te expui prin blog, e ca si cum ai tipa sa nu te filmez in public. Miorlau miorlau, in concluzie, respecta biblia si taci sau tot bombane tu aici sa ai ultimul cuvant, dar pentru asta o sa arzi in iad.

      • Este vorba de context. Stiu ca nu vrei sa intelegi ce scrie in Biblie, ci te folosesti de versete scoase din context ca sa le potrivesti caracterului tau murdar si misogin.

        Ha ha, in ce note de subsol ai citit tu ca daca eu scriu pe blog o sa ard in iad?? Normal ca eu am ultimul cuvint aici, pentru ca e blogul meu. Na, ce-o sa-mi faci acum? Mor de frica….

        Ai ceva de comentat la subiectului postului??? Esti cumva impotriva ca un crestin sa-si aiba propriile pareri? Esti de acord ca profesorii marxisti sa indoctrineze copiii?? Discuta la subiect, nu o intoarce ca la Braila!

  4. Ai probleme in a intelege basic human speech? Eu iti zic ca in biblie asa scrie, ca interpretezi tu cum iti convine, ca altfel ar fi nasol de tine ca femeie, e alta treaba.

    Eu atat iti zic, pleaca capul, femeie. Biblic esti inferioara. Din punctul meu de vedere esti la fel de inferioara, numai ca eu nu ma leg de sex, ci de modul tau de a gandi.

    Ia si mai citeste odata biblia si daca e mentionat ceva de popie 10 versete mai sus sau mai jos, ca sa fie cum zici tu, ca cica ar fi in contextul popiei, eu ma fac popa.

    • Tot in Biblie scrie:

      Coloseni 3:28 – Nu mai este nici iudeu, nici grec; nu mai este nici rob nici slobod; nu mai este nici parte barbateasca, nici parte femeiasca, fiindca toti sint una in Hristos Isus.

      Ai inteles? In fata lui Dumnezeu nu este nimeni mai superior si altul mai inferior, este vorba de rolul fiecaruia. Asa cum patronul comanda in compania sa, cei angajati trebuie sa faca ce li se spune. Nu pentru ca sint inferiori ca oameni. Tot asa si in familie, in biserica, femeia nu are voie ca sa fie „seful”, acesta este rolul barbatului, dar nu pentru ca este inferioara, ci pentru ca are alte responsabilitati. Cine este mai inferior, doctorul sau inginerul?? Dumnezeu a lasat fiecaruia propriile responsabilitati. Dar nu ma astept ca un ateu sa inteleaga aceste lucruri.

      Apoi, ca ateu, tu nu trebuie sa te legi de modul meu de gindire, doar gindirea mea a evoluat ca si a ta. Cu ce este mai buna gindirea ta decit a mea??

      • Poi daca nu am voie sa ma leg de modul tau de gandire, atunci nici tu nu ai voie sa te legi de modul meu de gandire. Eu nu cred ca o persoana gay ar trebui sa nu aiba dreptul sa ia un credit mai usor sau sa nu aiba dreptul la programul Prima Casa doar pentru ca ii plac barbatii, iar religiosii batuti in cap ca tine, care nu inteleg ca exista si alte religii si ca alti oameni gandesc la fel, ca exista si alte puncte de vedere si ca nu ar trebui sa te bagi in viata omului si ce face el cu corpul lui sar de cur in sus cand se aude de casatorii gay.

        Daca tu crezi ca ai corpul ‘inchiriat’ de la dumnezeu, altii cred ca au drept deplin asupra corpului lor. Cu ce te face pe tine mai indreptatita sa dictezi altora ce sa faca cu corpul lor?

        Si nu numai gay, dar si avorturi, dat bani la biserica din bugetul statului s.a.m.d pe care trebuie sa le inghitim toti din cauza ca am fost blestemati cu religia in niste timpuri cand oamenii o luasera razna (evul mediu).

        Exact cum vrei ca tu sa fii respectata, respecta-i si pe altii si lasa-i sa traisca, altfel ai sa ajungi marginalizata, luata in ras si vei fii obligata sa te schimbi, altfel vrei ramane singura.

        PS : deci biblia se contrazice

      • De ce o persoana gay are dreptul sa ia un credit mai usor ca altii?

        Eu ma bag in viata omului, sau homosexualii se baga in viata crestinilor? Homosexualii ii obliga pe crestini sa le accepte stilul de viata!! Pe mine nu ma intereseaza ce face un barbat cu alt barbat, atita timp cit nu ma obliga pe mine sa le accept pacatele. Eu nu am dreptul sa fac ce vreu, numai homosexualii??

        Se pare ca homosexualii dicteaza crestinilor ce sa faca si ce sa creada. De ce crezi ca asta e ok?? Se pare ca ei nu respecta religia crestina!

        Hei, eu sint de acord ca banii contribuabililor sa nu se dea la biserica, dar nici pentru alocatie, concediu de maternitate, scolarizare, ajutor de inmormintare, pensii etc.

        PS. Biblia nu se contrazice, nu faci diferenta intre rolul fiecaruia in familie si in societate??

    • Apoi ca sa vezi ce spune in „nota de subsol” al versetului din 1Timotei 2:12, care face trimitere la versetele din 1Corinteni 14:34, 35, care spune:

      Femeile sa taca in adunari, caci lor nu le este ingaduit sa ia cuvintul in ele. Daca voiesc sa capete invatatura asupra unui lucru, sa intrebe pe barbatii lor acasa; caci este rusine pentru o femeie sa vorbeasca in Biserica

      Na, te faci popa acum?? Ca ti-am aratat ca se refera ca femeia sa nu invete pe altii in Biserica.

  5. In fiecare cos de mere gasesti unu stricat. Pun pariu ca sunt si chemari in judecata unde rolurile sunt inversate.

    Eu cred ca ai voie sa-ti selectezi clientii, atat timp cat exista alternative (de ex. nu mi se pare corect ca o companie de electricitate sa refuze clienti pe baza de discriminari).

    Deeeci, nu te speria, nu o sa vina gay-ii sa faca sex pe masa ta dimineata cand iei micul dejun cu familia, nu o sa te oblige sa zici la sfarsit de rugaciune ‘doamne miluieste-i pe gay’.

    • Daca pui pariu, de ce nu gasesti un link in care sa se vada ca homosexualii sint dati in judecata de catre crestini pentru ca sint homosexuali??

      Ti-am dovedit ca homosexualii nu-s chiar asa de blinzi si de nevinovati pe cit ii crezi tu. Ei nu ii lasa pe crestini sa-si traiasca credinta, ei sint cei intoleranti! Si nu numai ca ii forteaza pe crestinii care detin afaceri, ci se baga si in scoli si isi incep propaganda de acolo. Un crestin nu are voie sa-si expuna parerea in timpul liber ca e dat afara, homosexualii au voie sa isi prezinte materialele in salile de clase, au materii scolare in aceasta privinta! Dar un crestin? Nici sa nu pomeneasca de ceva crestineste!

      Nimeni nu a vorbit aici ca vin homosexualii la micul meu dejun, ti-am dovedit ca esti neinformat. Crestinii ii lasa in pace pe homosexuali, homosexualii sint cei care nu-i lasa in pace pe crestini. Cine cui dicteaza aici??

      • Meh, ce sa-ti fac, daca esti adult si crezi in zei? Din toti zeii care au existat si toate cartile scrie despre ei, inainte si dupa biblie, fix ti-ai gasit sa crezi ca zeul asta chiar exista. Tu nu ridiculizezi un adult care crede in mos craciun sau iepurasul de pasti? Sau hai Zeus, un zeu mai vechi decat Dumnezeu.

        Cu timpul, oamenii vor intra in mainstream si nu vor mai fi decat o mana de fundamentalisti, care probabil, scosi din societate si marginalizati, vor fi teroristii de maine.

        Dumnezeul tau e mandru de mine ca nu cred in el, inseamna ca mi-am folosit gandirea rationala cu care m-a inzestrat si, mi-am pus intrebari, i-am aratat ca nu sunt slab si nu am nevoie de un conducator suprem.

        Te las in boala ta. Papa.

      • Din păcate nu ți-ai pus nici o întrebare despre existența lui Dumnezeu. Altfel ai fi găsit ca sint mai multe dovezi ca exista Dumnezeu decit sint dovezi ca nu exista.

        Din nou, ai dat dovada de ignoranta. Crezi ce ești condiționat ca sa crezi. Te inseli singur crezind altfel.

      • Fiecare are dreptul sa creada ce vrea. Din nou, ti-am dovedit ca nu-ti folosesti inteligenta asa cum spui. Prima data ai spus ca versetul respectiv era in Vechiul Testament, cind era in Noul Testament. Apoi ai spus ca versetul nu se refera la vorbitul in biserica, apoi ti-am dovedit ca nu-i asa. Dupa aceea ai afirmat ca homosexualii vor sa se casatoreasca la stat, dar nu in biserica. Din nou ti-am dovedit ca nu-i asa. Ai spus ca nu se va intimpla niciodata faptul ca vor sa se casatoreasca in biserica. Ti-am dovedit ca deja s-a intimplat. Ai spus ca exemplele sint doar niste mere stricate, asa se intimpla si cu crestinii. Te-am provocat sa-mi gasesti un exemplu. Nu l-ai gasit. Ceea ce dovedeste inca o data ca nu stii despre ce vorbesti, nu esti informat, esti plin de ura fata de femei si crestini.

        Pina acum nu ai dovedit ca ti-ai folosit gindirea rationala, ci ai adus numai insulte. Pina acum ai aratat ca tu ai o boala, deci eu te las in boala ta.

Lasă un răspuns

