Zi nationala de rugaciune

prayer

.
Astazi, 2 Mai, crestinii vor aduce America la tronul lui Dumnezeu si vor cere har si indurare. Alaturati-va si voi.

.

5 gânduri despre „Zi nationala de rugaciune

  1. America va ajunge fara discutie la Tronul lui Dumnezeu insa…pentru judecata, si numai atunci cand se va crede de cuvinta adica la ” sfasitul veacurilor ” ce poate venii ” oricand , ca un hot …noaptea ” !!! Nu „crestinii ” vor face asta ci…insusi Domnul Iisus Hristos …asa cum sta scris in Holly !!!

  2. Salut Cristina!
    Stiu ca nu are legatura cu subiectul postarii tale, dar am intrat la tine cu dorinta de a-ti cere ajutorul. Am aflat ca luna aceasta sunt mari reduceri la cartile pt HS, prin urmare ma gandeam sa cumpar si eu ceva pentru copiii mei. Dar nu stiu catre ce editura sa ma indrept. Mi-ar prinde bine niste recomandari, daca ai putea sa imi dai, desi am vazut ca ai multe link-uri in acest sens , tot nu stiu ce sa aleg. Eu cautam ceva pentru clasa 1 si 4. Niste kituri complete,poate.

    • Ah, asta este una din intrebarile grele cu care se confunda un parinte. Ceea ce merge la un copil, nu merge la altul. Apoi, aici in America, s-a nationalizat invatamintul si guvernul impune niste standarde foarte proaste. Unele edituri accepta aceste standarde, altele nu. Deci depinde si in functie de ce vrei sa faci, sa cumperi manuale aliniate cu ce zice guvernul sau nu.

      Ce ai facut pina acum? Ce te incinta? Ce ai schimba?

Lasă un răspuns

