Daca gindesti ca un ateu vei avea succes in facultate

Intr-un mod ilegal, Fundatia Bill Gates impreuna cu Ministerul Educatiei au decis standarde educationale care sa fie impuse la nivel national. Pina recent, doar standardele la Matematica si la Limba si Literatura Engleza au fost facute disponibile pentru analizare. Insa, luna trecuta s-au facut publice si standardele nationale la Stiinte. Aici.

Aceste noi norme dupa care trebuie sa fie predate stiintele, in care este pus accent pe schimbarile climatice provocate de om si pe evolutie, vor modifica perspectiva milioanelor de copii din scolile americane. Richard Hull, director executiv al Text and Academic Authors Association, a spus:

Elevii care sint educați în conformitate cu ele [standarde] vor avea o șansă mult mai bună de succes în facultate și în competiția de pe piața muncii decit cei cufundati în creaționism, teoria ca pămintul e nou, și alte asemenea lucruri.

Este foarte clar ca scopul standardelor nu este pentru a oferi o educatie mai buna, ca ei să evalueze critic idei si mesaje pentru a extrage adevărul, dar să îndoctrineze, pentru a opri complet orice idee sau mesaj, altul decit cel impus de guvern, necontind dacă este adevărat sau fals. Evolutia este prezentata ca fapt. Elevii vor fi învățați incorect despre știință, standardele afirmă că știința se bazează pe „dovezi empirice – însă evoluția / milioane de ani sint credințe și nu se bazează pe dovezi empirice.

Standardele nationale nu sint nimic mai mult decit inginerie sociala cu scopul de a transforma copiii nostri intr-un produs care sa indeplineasca standardele statului, nu visurile copilului sau planurile lui Dumnezeu.

Se spune că ridicarea și căderea unei civilizații rezidă în educarea tinerilor sai. Pe termen lung, nici o altă problemă nu va conta dacă următoarea generație nu știe sau nu înțelege principiile care disting Statele Unite ale Americii de alte forme de guvernare. Adica libertate vs. tiranie.

.

8 gânduri despre „Daca gindesti ca un ateu vei avea succes in facultate

  1. nu inteleg ce legatura are una cu alta. Si nici nu gasesc articolul initial pe site-ul dat de tine. Standardele sunt necesare in orice concept, dar nu trebuie impuse.. Recomandari sunt necesare, dar daca devin obligatorii, atunci se numesc reguli.

    In Belgia, jumatate din scoli ( inclusiv universitare) sunt finantate de biserica, dar si cercetare etc. Am colegi care vin au avut ore cu maicute, cu putere de interactiune si adaptare, mult ridicata celor din educatie atee.

    • America este diferita. Exista Constitutia, plus inca 3 legi care interzice ca guvernul federal sa se amestece in educatie, prin standarde, teste standardizate, manuale. Eu am trimis link la standardele impuse, sint foarte multe discutii pro si contra.

  2. @Cristina
    Da, dar uite ce scrie aici:
    http://www.nextgenscience.org/faq

    „Is the federal government involved in the development of the Next Generation Science Standards?

    No. The federal government is not involved in this effort. It is state-led, and states will decide whether or not to adopt the standards. The work undertaken by both the NRC and Achieve is being supported by the Carnegie Corporation of New York. No federal funds have or will be used to develop the standards.”

    • Dupa parerea mea, chestia asta – impunerea unor standarde pentru toate scolile, pentru ca iata ce scrie aici:
      http://www.nextgenscience.org/implementation

      „The Next Generation Science Standards identify content and science and engineering practices that all students should learn from kindergarten to high school graduation. To reap the benefits of the science standards, states should adopt them in whole, without alteration. Adoption of the standards is only the first step toward improving educational opportunities for all students. For states that adopt the standards, they will need to be implemented in every classroom.” ,

      contine si o „capcana”, daca se poate spune asa. Standardele niveleaza, adica aduc totul la acelasi nivel. Or, in felul asta e greu de crezut ca ar creste performanta, competitivitatea. Pe de alta parte, nu se poate spune ca un standard reprezinta absolutul intr-un anumit domeniu: aceste standarde pot avea si carente serioase. Aceste lipsuri si chiar erori se pot propaga in tot sistemul de invatamant, de la gradinita si pana in invatamantul liceal, in toate gradinitele si scolile. Spre exemplu, daca exista numai un singur manual la materia de Algebra de clasa a XII-a si daca acest manual ar avea carente, ar fi slab din punct de vedere calitativ (nu neaparat sa fie gresit ce scrie acolo), ar avea si lipsuri, atunci toate acestea se transmit in toate scolile din tara, la toti elevii de clasa a XII-a. Pentru ca se pot concepe, cu siguranta, si manuale mai bune. Acelasi lucru se poate intampla si cu astfel de standarde nationale.
      Si chiar daca se impun asemenea standarde asta nu inseamna ca toti elevii vor invata la fel de bine si vor avea aceleasi rezultate la invatatura. Nici vorba de asa ceva!! O ierarhizare functie de rezultate trebuie sa aiba loc – aici nu se poate nivela. Adica nu se poate pune la acelasi nivel unul care e bun la invatatura si altul care e slab la invatatura. Ar fi o mare greseala.
      Este mai bine a se imbunatati oportunitatile educationale prin ajutoare de stat, school vouchers, cum ar fi, spre exemplu, cele pentru studenti, pentru studii, decat sa nivelezi invatamantul prin impunerea unor astfel de astfel de standarde. Daca vrei sa ai un invatamant performant, care sa conduca apoi spre crestere economica, trebuie sa cheltuiesti investind in el, inclusiv statul trebuie sa faca lucrul asta. Pentru ca aceste ajutoare de stat, vouchers, am putea sa le privim drept investitii. Dar asta e una. A nivela invatamantul prin impunerea de standarde obligatorii este cu totul altceva iar rezultatul ar putea fi unul indoielnic…

      • Este exact ce am zis, standardele nu sint impuse pentu a ridica nivelul educational, ci pentru a nivela cunostintele la un standard mediu, care poate fi atins de majoritatea copiilor. Se vor cetateni docili, nu destepti.

      • eu fac paralela cu standardele belgiene: evalueaza copiii la 10 ani sa stie tabla inmultirii. Ca unii stiu si ecuatia de gradul 2, asta nu ii priveste.

      • In primul rind statul nu are voie sa impuna nici un standard. Copiii sint ai familiei si doar ea este cea care are voie sa isi impuna propriul standard.

        In al 2-lea rind, statul nu are nici o autoritate ca sa evalueze ce stie un copil. Asta este treaba parintilor. Este ca si cum ai da voie statului sa vina in casa ta si sa faca inventarul lucrurilor pe care le ai. Nu e treaba lor ca sa stie asa ceva.

    • LOLOLOL. Astea sint minciunile expuse ca sa pacaleasca oamenii. Insa daca faci niste cercetari vei vedea ca milioane de dolari au fost folositi pentru promovarea acestor standarde. Statele au fost mituite cu bani din stimulus ca sa le adopte. Standardele nici nu au fost scrise si statele au trebuit sa semneze ca le accepta, doar pentru a primi banii de care au avut nevoie.

      http://news.heartland.org/newspaper-article/2013/04/18/sen-grassley-stop-federal-funds-coercion-common-core

      SAu uite cum s-au dezvaluit minciunule:

      http://truthinamericaneducation.com/common-core-state-standards/myths-verses-facts/

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s