Noutati in cazul baiatului care

a venit la scoala cu un tricou pe care era desenat o arma. Am scris despre acest lucru aici.

El ar putea plati $500 amenda si un an in inchisoare. Aici. Asta pentru ca a purtat un tricou cu care nu era de acord profesorul. Unde este dreptul lui la exprimarea libera? Nu mai exista in Ameritopia lui Obama.

.

5 gânduri despre „Noutati in cazul baiatului care

  1. Din actul pe care-l prezenta Charlo Greene eu am inteles ca-i vorba sau sa plateasca parintii 500 $ { nu stiu daca-i mult , daca-i putin ,500$ acolo …pentru mine-i o avere te rog sa ma crezi !} sau sa faca pustiul 1 an d e inchisoare . 50$ to 500$ and /or up to 1 year cel putin asa am retiinut eu . Ben Waith …ala era avocatul pustiului sau procuror …deoarece nu scria decat attorney pe scroll ? La voi in USA nu exista acea procedura numita recurs ? Ceea ce se intampla azi in 2013 in ” Ameritopia ” lui Obama se intampla in urma cu multi ani si-n Romania insa…mai rar era cineva condamnat si la plata amenzii si la inchisoare mai ales ca ,erau si pe la noi prin Romania ,suficienti tipi ce sfidau anume reguli comuniste fie d-ai dracului fie …ca asa gandeau . Eu bunaoara prin ’67 am fost saltat de pe strada deoarece aveam pe mine un tricou pe care scria pe fo parte ” I Like To Be In America ” iar pe cealalta ” Peace Not War ” . Militianul care m-a luat nu stia ce inseamna …”Peace not War ” si nestiind daca-i de bine sau de rau a preferat sa ma duca la sectie . Acolo treaba s-a imputit avand in vedere cealalta …lozica . Am luat o mama de bataie la sectie …m-au cotonogit si parintii de la sectie catre casa si apoi ,acasa dar….cam atat : nu i-a pus nimeni pe parinti sa plateasca vreo amenda sau sa ma ameninte pe mine cu …scoala de corectie …ca asa se numea pe vremea aceea inchisoarea pentru delicventii minori ! Deci ceea ce se intampla pustiului din Ameritopia { precis este vorba despre United States of America si nu despre ….Congo ?} lui Obama frizeaza ridicolul si ar fi de ras daca n-ar fi de plans si mai ales de privit cu mai multa atentie politica interna a acestui Obama care cred ca doreste sa al urmeze cat mai curand pe J.F. K. ! N-are nici un drum de facut prin Dallas ? 😉 Dar oare daca nu mai ai dreptul nici macar sa umbli imbracat asa cum doresti si sa scrie pe hainele tale ce doresti { fireste in afara de ” Country Jail ” } de ce nu se umbla la Constitutie si sa fie schimbat pur si simplu numele tarii in Sovietschi Soiuz …of America ? Dar care-i treaba …ziarele din SUA nu stiu de figura sau nu le intereseaza subiectul considerand-ul un caz fara importanta ?

    • Da, părinții vor face recurs. Dar nici nu trebuia sa se ajungă aici.

      Ziarele sint, in general, pe mina cu Obama, așa ca foarte putine reporteaza astfel de cazuri. Pentru ca trebuie sa știi ca nu e singurul. Tricouri cu steagul Americii, cu Jesus loves you, cu pro-viața, tot pe ce a fost America fondate a ajuns sa fie ofensiv.

      • Care ziare …toate ?! Mi se pare de-a dreptul o nebunie ! Hai sa spunem NYT sau WP ce stie tot muritorul ca au denumirea de …PRAVDA dar chiar toate sa fie pe mana lui Obama ??? Ce dracu-i acolo Infernul lui Dante sau …Ospiciul lui Kafka ? Este a nu stiu cata oara cand, ma felicit pentru faptul ca-n ’78 cand am avut ocazia …n-am emigrat in SUA si de asemenea este a nu stiu cata oara cand , vad ca am dreptate sa „injur ” America …chiar daca-i vorba de fapt despre politica dusa de presedintii americani si nu despre America in totalitatea ei !

Lasă un răspuns

