V-ati dat cu parasuta? Nici eu….

 

 

.

V-ati dat cu parasuta? Nici eu…

Random stuff

homeschool111Desi am zis ca nu o sa postez deloc despre chestia asta, pentru ca nu vreau sa ma justific in fata nimanui de alegerea facuta ,totusi ma maninca limba ( sau degetele ) . Si asta in urma unei discutii avute zilele astea, cu cineva. Bineinteles ,ca de-a lungul timpului am avut multe discutii pe tema asta,cu diferite persoane si mi-am auzit multe; dar vorba ‘ceea : ciinii latra, ursul merge. Cred ca daca  este ceva ce tu nu ai practicat sau nu practici, nu iti poti da cu opinia. ( e una sa pui intrebari si alta sa iti dai opinia) . Io nu m-am dat cu parasuta in viata mea,deci nu stiu cum e si pentru asta nu ii pot numi pe parasutisti nebuni sau inconstienti pentru ca o fac. Nu am crescut tripleti,asa ca nu voi da sfaturi unei mame care se chinuie cu 3 bebelasi deodata. …

Vezi articol original 285 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

