Radicalii aia….

tea party

Uitati ce vor sa faca aripa radicala a partidului republican, adica cei din Tea Party!!! Teroristii si instigatorii!!

.

14 gânduri despre „Radicalii aia….

    • Tu dispretuiesti si desconsideri parerea cuiva care apartine aripei radicale Tea Party. De ce as expune-o? Crezi ca parerea mea este cea a unei nebune radicale si ca fac parte dintr-un grup format din o mina de alti nebuni ca mine. Nu iei in considerare ca exista un procentaj destul de ridicat din care fac parte oameni inteligenti si intelectuali recunoscuti in societate, care nu-l citesc numai pe Krugman, ci stiu sa gindeasca cu propriul creier. Propaganda si-a facut efectul. Asta e.

      • @Cristina
        Nu e adevarat, nu dispretuiesc parerea ta, nu cred ca parerea ta este a unei nebune radicale sau ca faci parte dintr-un grup format din alti nebuni ca si tine… Nici vorba!!

      • Asa ai scris, asa ca nu incerca sa negi. Plus, din discutiile noastre s-a vazut exact acest lucru. Citesti doar ce raporteaza media liberala fara ca sa te intrebi daca este adevarat ce spune sau daca mai este si alta fateta a monedei. Daca eu vin si-ti spun ca nu e asa, iti dau si link-uri, desconsideri acel punct de vedere. Avem definitii diferite, avem perspective diferite. Asa ca, din moment ceea ce spun eu nu este considerat valid, si nu faci diferenta dintre propaganda si adevar, eu nu sint dispusa sa fiu luata in ris. Asa ca am hotarit sa imi mai pierd timpul rectificind toata propaganda pe care o inghiti. E treaba ta sa crezi ce vrei, chiar daca sint minciuni gogonate.

      • Dar sa stii ca eu nu desconsider ce spui insa se poate intampla ca sa nu fiu de acord cu unele puncte de vedere… Eu nu te iau in ras… doar glumesc din cand in cand…

        Aici gresesti: eu ma intreb daca e adevarat ce spune sau daca mai este si alta fateta a monedei. Defapt caut sa inteleg si o alta fateta a monedei pe care, poate, nu o inteleg asa de bine. Caut sa privesc lucrurile si dintr-o alta perspectiva.

        Spui ca sunt minciuni gogonate… Deci sunt mai multe… Care e cea mai mare minciuna pe care putini o baga in seama?

      • Este o diferenta intre a nu fi de acord si a desconsidera. Nu, nu gresesc cind spun ca afirmi minciunile democratilor ca si cind ar fi adevarate. Nu intrebi daca e adevarat sau nu, ci afirmi ca asa este, pentru ca asa a spus K&K sau pentru ca asa spun democratii.

        Am spus ca TU crezi minciunile gogonate ale mediei liberale. Nu am vorbit despre altii. Dar e dreptul tau sa crezi ce vrei. Insa este foarte obositor si dupa cite vad si pierdere de timp sa tot vin si sa spun: nu, nu este asa, altul este adevarul, ca tot nu crezi nimic din ce scriu.

      • Si eu te-am intrebat: care ar fi cea mai mare minciuna a mediei liberale (e vorba despre Democrati, ca sa se inteleaga, sa nu se faca vreo confuzie) care nu e bagata in seama decat de putini?

      • Ce conteaza parerea uneia care face parte din aripa radicala? Si unde am spus eu ca vreo minciuna „nu e bagata in seama decit de putini”?? Eu am spus ca TU crezi TOATE minciunile pe care le spune media liberala.

      • Eu te-am intrebat care e cea mai mare minciuna spusa de media liberala. Ca sa stii ca si democratii spun despre ceilalti, despre republicani, ca mint. Si atunci unde e adevarul? Nu? Probabil ca e la mijloc… Nu?

      • Nu, adevarul nu e la mijloc. Nu mă interesează minciunile spuse de liberali. Eu am vorbit in contextul discuției noastre. Atita timp cit ii crezi pe ei, eu nu mă mai bag in discuție. N/are rost.

      • O dialectica naiva ne-ar putea duce la concluzia ca discutiile care nu au rost sunt cele mai interesante. Insa e demn de remarcat faptul ca avem si noi pe aici progresivisti sau cel putin vorbesc despre viziunea progresista, dar nu expun aceasta viziune… Iata un exemplu aici. Daca in urma citirii unui asemenea articol cineva m-ar intreba care e, la modul concret, fireste, viziunea progresista la care se refera autoarea, zau ca n-as stii ce sa-i raspund…

Lasă un răspuns

