Lectii de indoctrinare in scolile statului

Wealth-redistributionno-name

.

Aceasta este o pagina din lectia la matematica care explica principiul distributiv. Acesta este modul in care scolile publice – cu liberalii care le conduc – indoctrineaza si spala creierul copiilor ca sa accepte filosofia liberala ca fiind adevarul absolut.

Daca va uitati la poza, nu veti vedea nimic neobisnut, nu? Problema, insa, apare atunci cind realizam CUM guvernul preda aceasta lectie. Titlul acestei lectii se numeste „Distribuirea averii”. Apoi, putem vedea poza unei fetite cu codite. Ea tine un sacultet cu bani intr-o mina, in timp ce ofera bani cu cealalta mina. Da, isi distribuie averea! Dar daca va uitati mai atenti la imagine, veti observa un mesaj mai subtil. Ea nu ofera bani pe care i-a avut intr-o poseta sau intr-un portmoneu. Nu! Altfel mesajul nu s-ar intelege. Doar fiecare fata are o poseta sau un portofel, nu? Nu, fetita asta dulce are un saculet cu bani! Nu fiecare fata umbla cu sacul cu bani…deci fata asta precis e bogata! Si din moment ce e bogata, banii ei trebuie redistribuiti! Asa ca ea este o fetita bogata cuminte care, zimbind, isi imparte banii.

Acest mesaj este trimis intentionat, nu este nici o greseala. A fost gindit si planificat ca aceasta imagine sa fie adaugata la lectia de matematica care invata despre redistributie. Asta se intimpla cind lasi educatia copiilor pe mina unei institutii controlata de guvern. Cea mai raspindita forma de abuz asupra copiilor este de a trimite copilul tau pretios si scump ca sa fie educat de catre agentii guvernamentali.

33 de gânduri despre „Lectii de indoctrinare in scolile statului

  1. N-aş vrea să mă bag iar în seamă, dar nu pot să mă abţin 🙂 , mai ales fiindcă văd că pe lângă socialişti, nici liberalii nu vă sunt dragi. Tare aş fi curios cu ce ideologie sunteţi de fapt de acord (că eu am bănuit că cea anarhică, dar m-aţi contrazis).
    În rest, ce pot să vă spun. Mai cunosc pe Cineva care-i sfătuia pe alţii să-şi împartă averea:
    Marcu 10: 21Isus S-a uitat ţintă la el, l-a iubit şi i-a zis: „Îţi lipseşte un lucru; du-te de vinde tot ce ai, dă la săraci, şi vei avea o comoară în cer. Apoi vino, ia-ţi crucea şi urmează-Mă.”
    Ca să stric din faşă o viitoare polemică, ce cred că nu va duce nicăieri, ştiu că v-aţi referit la stat şi la toate ideile pe care le promovaţi pe acest blog 🙂 .

  2. Şi atunci ar trebui să vă mutaţi în Vatican, este singurul stat creştin şi în ideologie. Cel puţin aşa se laudă 🙂 . Eu tot cu biblia, dar asta nu mă face să iau ce este bun şi din altele mai „lumeşti” cum sunt astfel de ideologii.

    • Nu, un crestin trebuie sa traiasca crestineste acolo undel-a pus Dumnezeu, nu trebuie sa se mute la Vatican s-o faca. In Biblia mea scrie ca cine nu e cu DUmnezeu este impotriva Lui. Deci eu consider ca nimic din ce este lumesc si care se contrazice cu Biblia nu este bun si nu voi accepta.

      • Eu oare fac altceva? Uite, de asta nu sunt de acord cu pedeapsa capitală, fiindcă contrazice cuvintele lui Isus despre care am mai vorbit. Asta ca să vă dau un exemplu. Când am spus că iau ce e bun, mă refer şi la „e biblic” evident.

    • Pai cind spune asa: astea sint functiile statului…………Oare nu inseamna ca astea sint si nu altele? In toata Biblia nu gasesti ca functiile statului este sa aiba grija de handicapati si de educatie. Credeti ca nu putea sa spuna imparatilor Israelului s-o faca? Oare v-ati intrebat de ce Dumnezeu a dat familiei datoria de a-si educa copiii si nu statului?

      • Dvs. priviţi lucrurile din trecut cu ochii din prezent de asta nici nu înţelegeţi. Biblia nu vorbeşte despre aceste lucruri pentru că erau alte realităţi atunci, dar asta nu înseamnă că dacă nu vorbeşte expres e interzis. După cum v-am dat exemplu, spune biblia că creştinii nu au voie să se implice în politică? Nu spune, atunci înseamnă că nu au voie? Aşa şi aici.
        Dar depinde ce înţelegeţi prin educaţie. Datoria părinţilor va rămâne intangibilă indiferent de implicarea statului în ceea ce priveşte cei 7 ani de-acasă.
        Educaţia însă are mai multe sensuri.
        Educaţia în ceea ce priveşte conduita, relaţia cu Dumnezeu şi biserica, evident că asta e treaba părinţilor. Dar ce să facă părinţii în domenii din astea mai „lumeşti”, precum matematica, fizica, etc., dacă nu se pricep? Oare e greşit să-i dea undeva ca alţii să-i înveţe? Nu, nu e greşit. Chiar şi Pavel a învăţat la picioarele lui Gamaliel.

      • Eu inteleg foarte bine. Dumnezeu este acelasi, ieri, azi si in veci! Principiile si poruncile Lui nu se aplica doar ieri, doar daca au fost mentionate ca sint doar pentru ieri. Altfel, in Vechiul Testament, Dumnezeu a spus ca este impotriva felului de a trai homosexual. Oare asta inseamna ca azi lui Dumnezeu ii place acest stil de viata?

        Mai m-ati intrebat odata cu crestinii daca sa se implice in politica, si v-am spus ca da, Biblia spune ca oamenii sa se implice in politica. Deci de ce ati repetat ca Biblia nu spune daca crestinii trebuie sa se implice?

        Vedeti, acesta este un subiect care eu l-am studiat foarte mult. Educatia. Chestia cu cei 7 ani de acasa a fost facuta populara de Hitler. El a realizat ca daca controleaza mintile copiilor, va controla viitoarea generatie. Nu numai el, si Stalin, Mao si Ceausescu au facut-o. Hitler a fost cel care a mintit parintii ca sa-si dea copiii pe mina „specialistilor” care au scoala de pedagogie, stiu sa lucreze cu copiii, etc, ei parintii nu stiu…si asa s-a ajuns la „brown shirts” si toate indoctrinarile care s-au facut in acel timp, incepind de la copii.

        Nu exista domenii „lumesti”, asta este indoctrinarea comunistilor, au separat educatia academica de cea spiriruala, pacalind oamenii ca la scoala trebuie sa te duci sa inveti domeniile astea „mai lumesti” si acasa inveti restul. Asta este pacaleala secolului, pentru ca una fara alta nu se poate. Exemplu clar in poza de mai sus. Matematica nu mai este matematica, este lectie in marxism.

        Nue ste nimic gresit ca altcineva sa ajute parintii si sa invete copiii. Au fost si sint materii la care eu nu ma pricep si caut profesori care sa ma ajute. Pavel a facut la fel cu Gamaliel. Insa nu asta se intimpla in ziua de azi, statul te obliga sa accepti nu numai profesorii impusi de el, ci si programa pagina impusa de stat. Nu cred ca asa s-a intimplat cu Pavel….

  3. Eu vă întreb, face parte legea talionului din legea lui Moise? Dacă da, ce a spus Isus despre ea?
    Sunt de acord că Dumnezeu nu se schimbă şi că ceea ce a fost declarat păcat nu poate să fie mai târziu „o opţiune”, după cum aţi adus exemplul homosexualilor. Dar mai luaţi în considerare şi contextul acolo unde este cazul.
    Daţi-mi versetul unde se spune că creştinii pot să se implice în politică. Şi eu sunt de părerea dvs., nu e nimic în neregulă cu asta, dar biblia nu se referă explicit la o astfel de problemă, tocmai pentru că democraţia nu era o realitate a celor vremuri. Însă, în zilele noastre, martorii lui Iehova de pildă, cred că jocul politic nu este pentru creştin şi pur şi simplu nu poţi să-i dai dintr-a lor tocmai fiindcă nici ei nu iau în considerare contextul. Şi am avut polemici cu ei în această chestiune ca şi în altele.
    Dvs. îmi vorbiţi acum de Hitler, de Stalin, de Mao, Ceauşescu etc. Probabil că aţi citit nişte cărţi pe această temă, dar nu aţi filtrat intelectual ideile. V-am spus învăţământul public este o creaţie cu mult mai veche. Dacă nu mă înşel, Napoleon l-a introdus prima dată. Păi aceşti dictatori s-au folosit de orice, cum ar fi putut să nu se implice şi aici? Era de aşteptat. S-au implicat în orice domeniu al vieţii, asta înseamnă că trebuie să le desfiinţăm după ce am scăpat de ei? Asta înseamnă să reparăm. Eu aşa văd lucrurile. O, şi vă dau dreptate cu programa uneori stabilită după gândire evoluţioniste, multe astfel de „chichiţe”. Dar în această situaţie trebuie să ne implicăm noi ca părinţi. Asta e părerea mea, aşa cum e învăţământul actual, istoria nu ne oferă o soluţie mai bună pentru majoritatea. A, unii îşi permit hs, foarte bine, asta e altă poveste. Dar învăţământul public nu poate fi desfiinţat la momentul actual.
    Când m-am referit la domenii „lumeşti”, era doar o formulă fără anumite conotaţii.
    Părerea mea este că dacă existau şi în Israel şcoli publice,asta vorbind prin absurd că ideea asta a fost pusă în aplicare milenii mai târziu, acestea nu ar fi fost interzise.

    • Deci homosexualitatea este gresita in functie de context?? Exista context si cind e corecta? Asa cum au existat legi despre spalare, mincare, sint anumite legi care au fost date pentru poporul Israel aflat in pustie. Nici atunci nu era legea talionului asa cum se intelege astazi, dar circula pentru a promova niste chestii.

      La mine este poveste veche, nu sint de acord cu democratia. Democratia nu este egal cu lebertate, ci drumul catre tiranie. Deci ca sa evitam astfel de discutii, eu prefer sa nu deschid subiectul „democratiei”.

      Ieremia 29:7, Deut 17:14-15, 2Sam 15:1-6, etc.

      Da, probabil sint atit de proasta, nu am fost in stare ca sa filtrez intelectual ideile. Ca rezultatele nu se vad… Maria Theresa, in Austria, a fost cea care a facut educatia primara obligatorie, in 1774. Dar eu nici macar nu am vorbit despre cine a facut-o primul, din nou vreti sa schimbati discutia, eu am spus ca Hitler a facut populara chestia cu separarea dintre educatia academica si restul, a mintit parintii sa-si dea copiii pe mina pedagogilor „specialisti” pentru a putea indoctrina cu propria-i ideologie. Si practica se mentine astazi peste tot in Europa.

      Din nou, vedeti problema numai din pozitia dvs. Exista destule metode de educatie cu foarte mare succes, fara ca sa fie nevoie ca statul sa monopolizeze educatia. Dar asa cum am aratat in „graficul” de mai sus….nu vreti sa vedeti dincolo de ce va permite statul sa vedeti. Asta e, eu n-am ce face.

      • Homosexualitatea este un păcat. Punct.
        Democraţia nu duce la nici o tiranie, deşi unii ca Hitler sau Mussolini s-au folosit de ea ca să ajungă la putere. Mai degrabă regimul autoritar duce la tiranie, dar iar e o discuţie care presimt că nu va duce nicăieri.
        Hitler pur şi simplu s-a folosit de ea ca de o armă. Nu văd cum puteţi să comparaţi practica hitleristă cu ceea ce se întâmplă astăzi în Europa. Dar şi aici poate fi o altă discuţie inutilă.
        Eu am spus că trebuie să avem în vedere contextul. Chiar aţi milita pentru pedepsele antice mozaice? Aţi vrea ca oamenii să fie omorâţi cu pietre? Ştiţi că şi astăzi există state musulmane care practică mutilări ca pedepse pentru furt? Ele se ghidează de fapt după Sharia şi nu-şi pun deloc problema din perspectiva umană. Aţi vrea şi dvs. un fel de Sharia creştină? Nu cred, vedeţi, contează foarte mult să te raportezi la context.

      • Eu zic ca da, dvs spuneti ca nu. Asta e.

        Cum pot compara practica hitlerista cu ce se intimpla in Europa? Pai nu se practica la fel? Parintii isi dau copiii la scoala statului pentru ca statul stie cel mai bine sa educae copiii, parintii sint prea prosti, nu sint specializati in pedagogie si alte domenii necesare educatiei. Se separa educatia academica de cea spirituala, peste spatamina se face o educatie pagina, educatia crestina trebuie sa se faca duminica la biserica si de acolo sa nu iasa…

        Nu, nu vreau sa fie aceleasi pedepse ca atunci, dar asta nu inseamna sa nu mai avem pedepse deloc. Deci acesta este contextul, Dumnezeu are niste principii care trebuie indeplinite.

  4. Hitler nu numai pe copii i-a „spălat pe creier” prin organizaţii. De fapt asta e o practică a dictaturilor, orice categorie de oameni strânsă laolaltă şi servită dimineaţa, la amiază şi seara cu propagandă. Probabil că vă referiţi la Deutsches Jungvolk (pentru băieţi) şi Bund Deutscher Madel (pentru fete), iar pentru cei mai mari Hitlerjugend. Vă pot da exemple de alte astfel de organizaţii, precum Femeile germane sau Dopolavoro în Italia fascistă. Ştiu despre ce vorbiţi. Chiar şi noi am avut pioneri şi utecişti.
    Acum cu ce le comparaţi dvs., cu aşa zisele grădiniţe cu program prelungit (printre altele)? Dar ce alea sunt obligatorii ca să le comparaţi cu organizaţiile fasciste? E vina părinţilor până la urmă, că nu îşi fac timp pentru copii şi îi lasă pe alţii să-i educe. Până la urmă ai atâtea opţiuni de unde poţi să alegi şi eşti liber să o faci.

    • Nu, compar indoctrinarea in scoli. Asa cum Hitler a impus o ideologie in scoli, cu scopul de a indoctrina copiii, tot asa fac asta toate statele Europei, impun o ideologie in scoli si nu accepta alta varianta. Tu vezi vreo diferenta? Daca da, care?

      • Da, acum nimeni dar chiar nimeni nu te poate obliga să crezi ceva dacă nu vrei. Nu te poate închide dacă nu eşti de acord.
        Pot să fie impuse oricâte ideologii în şcoli, dacă în calitate de părinte deschizi ochii copilului, atunci toate astea vor fi apă de ploaie. Înainte în vremea nazismului era mai greu, fiindcă aceeaşi ideologie li se impunea tuturor, acum nu mai este cazul. Părinţii sunt chemaţi să-şi ghideze astfel copiii.

      • Prin diferite metode statul isi impune ideologia. Chiar daca nu crezi, trebuie sa faci cum iti porunceste statul. Altfel esti penalizat.

        Chestia cu parintii care ar trebui sa deschida ochii copiilor a fost de asemena aranjata. Prima generatie este mai greu de indoctrinat, pentru ca acasa au parinti care gindesc altfel. Dar ia uitati-va dupa 2-3 generatii de indoctrinare ca statul trebuie sa educe copiii ca altfel ramin needucati, ce vedem azi? Nici parintii nu mai gindesc altfel, cum, deci, ar putea ei sa deschida ochii copiilor?? Si ei au ochii inchisi! Parintii de azi cred ca este de datoria statului ca sa educe copiii. Ca daca statul nu ii educa vor ramine prosti. Si asa crede si generatia de azi, care vor fi viitori parinti de miine, care vor fi invatati acelasi lucru, si cercul vicios nu se mai rupe.

  5. Nu îi educă numai statul, am mai vorbit despre astfel de lucruri. Educaţia poate fi de mai multe feluri. Nimeni nu te opreşte să-ţi educi copilul dacă învaţă într-o şcoală. Nu trebuie neapărat să cunoşti fizică cuantică şi chimie anorganică, pentru a da o educaţie copilului tau.
    Părinţii care îşi ghidează viaţa după biblie, normal că vor gândi altfel şi statul nu va reuşi să-şi impună ideile care nu sunt după scripturi.
    Dacă pe tine ca părinte pur şi simplu nu te duce capul, nu ţi-a plăcut să înveţi şi nici nu ai bani să plăteşti pe alţii să fie profesorii copilului tău, atunci trebuie să nu-i oferi copilului tău şansa la cunoaştere, doar fiindcă asta ar însemna să meargă la o şcoală publică, care nu e „creştină”?
    Unii părinţi poate sunt dotaţi intelectual şi pot să ofere o educaţie solidă copilului, dar cei mai mulţi nu. Atunci da, dacă nu sunt daţi la şcoală, o să rămână „proşti” ca să folosesc termenul vostru, deşi eu îl prefer pe cel de ignorant, incult.
    Nu ştiu, vă comportaţi de parcă aţi fi descoperit „America”. Vai, dar cât de bun e hs şi cât de rău e la şcoala publică. Îndoctrinarea, îndobitocirea dacă vreţi, se face mai degrabă prin alte mijloace. De pildă, mai ales prin televiziune şi media. Mai puţin prin cărţi. Cărţile nu sunt la prea mare căutare în vremurile noastre. Au pierdut bătălia cu televiziunea. Aici e de fapt „buba”.

    • Nimeni nu te opreste sa-ti educi copilul daca invata intr-o scoala? Asta numai daca invatatura statului cu cea a parintelui se aseamana. Ce se intimpla insa atunci cind ceea ce se invata la scoala este total opus a ceea ce vrea parintele ca sa-i stie copilul? Atunci acest parinte este penalizat. Intelegi cutia in care statul tine un parinte? Iti permite sa-ti educi copilul atita timp cit este la fel cu ce zice statul. In momentul in care apar discrepante…statul penalizeaza acel parinte.

      Dupa cit se pare, statul a reusit sa impuna parintilor ideile sale. Statul le-a impus sa accepte furtul, le-a impus sa accepte educatia pagina.

      Din nou, atunci cind vrei sa discuti despre cum se poate face hs atunci cind nu te duce capul si nu ai bani putem face. Pina atunci nu are rost sa tot aduci astfe de argumente, pentru ca nu sint valide.

      HS este bun pentru ca respecta principiile biblice. Scoala publica le incalca. Poate ca cartile nu-s cautate in RO, aici se dau bani multi pe carti. Din pacate, sint multe carti care promoveaza ideologii anti-crestine, asa ca nu-s chiar nevinovate…

      • În România nu te penalizează nimeni. De pildă, copilul învaţă teoria evoluţionistă la şcoală, părinţii o resping şi deci şi copilul o respinge. Ce sancţiuni se impun în acest caz? Nici una. Nu te penalizează nimeni în România pentru alte poziţii, poate în SUA. Eu în România nu cunosc cazuri, dacă dvs. cunoaşteţi exemple atunci aduceţi-mi.
        Şi apoi şi chiar dacă te penalizează eu cred că merită să te expui riscului.
        Tot vorbiţi despre furt. Dar aşa şi dările plătite atunci de evrei romanilor nu puteau fi considerate tot furt? Şi iar vă trimit la cuvintele lui Isus.
        Ce vă face să credeţi că hs nu ar putea încălca şi el principiile biblice? Dacă un fanatic face hs cu copilul său impunându-şi idei ce se depărtează de valorile creştine nu înseamnă acelaşi lucru? Măcar la şcoală, tu ca părinte când vine copilul acasă mai poţi să mai „dregi busuiocul” cum se spune, dar în acest caz e o cauză pierdută.

      • Esti naiv 🙂 Sa iau exemplul tau. La scoala inveti teoria evolutionista. Parintii si copiii o resping. Daca la examen/test copilul raspunde conform propriilor convingeri, nu este copilul penalizat? Da, cu o nota mica. Deci daca copilul nu gindeste ca statul, este penalizat. La ce risc merita sa te opui?

        Sau, daca eu consider ca este responsabilitatea mea sa-mi educ copiii, conform propriilor convingeri, nu este copilul meu penalizat? Ba da. Cum? Prin faptul ca nu imi valideaza educatia data. Statul considera ca numai ceea ce numesc ei educatie este educatie, ce zice altcineva ca este educatie, aia nu este educatie. Penalizare.

        Da, darile date de evrei au fost furt. Isus a spus sa platesti taxele, tot asa spun si eu sa le platesti. Nu vei vedea niciodata la mine zicind sa incalci legea si sa nu platesti. Dar in acelasi timp spun ca sa schimbam politicienii care pun taxe nebiblice cu cei care fac. Ce este necrestin in asta?

        HS poate fi folosit pentru a incalca drepturile copilului, dar se poate si sa nu se incalce. In sistem de scoala publica, se incalca mult mai multe drepturi,in mod obligat, nu exista alta cale.

        Ca sa dregi busuiocul ia o munca enorma, plus ca nu stii ce idei sint implementate in clasa ca parintele nu este acolo. Dar sistemul public pleaca de la ideea socialista ca cineva are dreptul la banii, timpul si intelctul altcuiva. Ceea ce este gresit.

  6. Ştiţi ceva, şi chiar dacă dau lucrare din teoria evoluţionistă, asta nu înseamnă că trebuie să fiu neapărat de acord cu ea. E ca şi cum aş da lucrare dintr-un basm, nu mă „afectează” cu nimic asta.
    Cred şi eu că trebuie să fii penalizat dacă tu ai de relatat despre teoria evoluţionistă, dar scrii că nu eşti de acord cu ea. Asta se poate lua ca o scuză că nu ai învăţat de fapt. Exemplul nu e bun.
    A, dacă o lucrare are ca cerinţă „Spuneţi-vă părerea despre teoria darwinistă” şi tu îţi scrii convingerile şi eşti penalizat, atunci da, nu e corect. Dar nu e cazul, de obicei nu se dau astfel de lucrări.
    Şi despre celălalt exemplu am mai discutat. Statul trebuie să se asigure că fiecare are şanse egale. Iar atunci când drumurile celor din hs cu cei din scolile de stat se întâlnesc, atunci cred că e normal ca fiecare să îndeplinească aceleaşi standarde. Dar dacă este creată o legislaţie asemănătoare cu cea din SUA privitor la acest aspect, atunci eu care am învăţat la stat nu am nimic împotriva celor din hs.
    Deci mă bucur că până la urmă ne-am lămurit cum e cu dările. Măcar atât 🙂 .
    Da, ca să dregi „busuiocul” în cazul scolii de stat ia o muncă enormă, într-adevăr, dar în cazul hs e cam imposibil.

    • Discutia aici nu este daca va afecteaza sau nu teoria evolutionista, ci era un exemplu prin care se vede ca statul penalizeaza pe cei care gindesc altfel decit le este permis. Poate ca dvs dati raspunsuri la lucrare dpdv evolutionist, chiar daca nu credeti, dar poate ca eu nu vreau sa dau un raspuns mincinos, ci asa cum cred eu. De ce trebuie sa ma penalizeze statul daca gindesc altfel deci doreste el??

      Aici nu este vorba despre a relata despre teoria evolutionista, ci despre a scrie raspunsuri la intrebari care considera ca evolutia este un fapt dovedit. Daca o intrebare intreaba citi ani are pamintul si eu scriu 6000-8000 ani, cind lectia a spus ca are milioane de ani…de ce trebuie sa fiu penalizata ca nu cred prostiile din carte?

      Da, am mai discutat, dar se vede ca nu ai inteles. Faptul ca unii copii sint educati acasa nu scade sansele nimanui. Deci argumentul nu este valid.

  7. Fiindcă nu e vorba în primul rând de a gândi, ci de a şti o lecţie. Aşa pot fi invocate scuze pentru orice alte lucruri cu care nu suntem de acord. Oare profesorul nu poate ajunge la concluzia că tu pur şi simplu nu ai învăţat?
    Pentru mine este vorba mai ales de cultură generală şi tot eşti obligat să ştii.
    V-am mai spus, dacă subiectul este structurat într-o anumită postură şi tu eşti taxat chiar dacă respecţi cerinţa, atunci da, eşti penalizat pe nedrept.
    Cât despre vârsta pământului, aici sunt contradicţii chiar şi în lumea creştină. Nu toţi vă dau dreptate, deşi sunt creştini. Eu aş fi înclinat să cred mai mult în teoria asta, dar tot nu ştiu sigur cât a trăit Adam înainte de a cădea în păcat. Sunt teorii şi teorii. Eu personal nu sunt de acord cu milioane de ani, asta sub nici o formă, dar să ştiţi că despre asta în şcolile publice sunt doar 1-2 lecţii. Mai mult la facultăţile de specialitate.
    Se pare că dimpotrivă, dvs. nu aţi înţeles. Este vorba despre intrarea în facultate. Aşa e în România sistemul de aşa natură încât nu prea există universităţi private, iar acolo unde există nu li se acordă aceeaşi valoare cu cele de stat. Atunci dacă statul impune nişte reguli pentru acele facultăţi, trebuie să o facă pentru toţi nediscriminatoriu.
    Dar după cum am mai discutat, şi asta se poate schimba prin nişte măsuri şi astfel toată lumea poate fi fericită.

    • Pai eu stiu ce spune in lectia respectiva, dar nu sint de acord cu ce scrie. De ce trebuie sa fiu penalizata daca nu cred in evolutie?

      Ah, aici nu vorbim despre 1-2 lectii directe despre virsta pamintului. Sint multe lectii care pleaca de la aceasta premiza. CHiar daca se vorbeste despre alt subiect, de multe ori se poate vedea ca lectia vine din perspectiva evolutionista.

      Nu, aici vorbim despre educatie. Statul nu considera ca un copil este educat daca nu este educat conform propriei ideologii. Si astfel penalizeaza alte sisteme.

      • Pentru că după cum v-am spus, nu e vorba despre a „crede”, ci a „şti”. Trebuie să demonstrezi că ştii, că ai învăţat. Aşa am putea aduce scuze pentru orice lucru care nu am învăţat. Spunând simplu, nu suntem de acord cu asta, atunci vă aşteptaţi ca profesorii să nu ia nici o măsură? Dacă tot ţii neapărat să-ţi spui convingerile, termină lucrarea, iar apoi într-un paragraf final, scrie-ţi convingerile. Atunci profesorul va şti că tu ai învăţat şi din punctul meu de vedere nu va putea să te penalizeze.
        Vă dau dreptate despre inepţiile cu milioane, ba chiar miliarde de ani. Sunt împotriva evoluţiei. Am mai scris despre aceste lucruri pe blog. E într-adevăr o problemă cu perspectiva evoluţionistă din învăţământ, dar tot aşa, până nu se schimba asta, printr-un „artificiu” asemănător celui prezentat mai înainte în cazul lucrării, poţi să ajungi la un compromis.
        Eu personal aş legaliza hs, dar sub nici o formă nu aş desfiinţa învăţământul public, fiindcă e bine ca toţi să poată avea ocazia de a urma o şcoală, fie ea măcar cea publică.

      • Nu, nu este vorba de a sti. Daca ma intreaba virsta pamintului eu stiu ce spune in carte si nu vreau sa spun cum spune in carte, pentru ca este o minciuna. Asta arata ca trebuie sa spui cum vrea guvernul, altfel esti penalizat.

        In al 2-lea rind, nu sint de acord ca parintii sa fie fortati sa accepte profesori si materiale care promoveaza ceva cu care nu sint de acord. Asa cum vezi, pune copilul intr-o situatie in care nu ar trebui sa existe.

        Nici eu nu as desfinta invatamintul public, dar nu as lasa statul ca sa detina monopulul. Exista si altfel de solutii.

  8. Eu rămân fidel părerii că e bine să ştii. Aşa vei fi pregătit şi vei fi capabil să combaţi astfel de idei.
    Evident că nu sunt de acord să fie prezentată doar perspectiva evoluţionistă. Dacă tot se decide să fie prezentat evoluţionismul, atunci să fie adus în discuţie şi creaţionismul, eventual să fie ambele puse faţă în faţă.
    Soluţii există pentru învăţământ, dar trebuie să ştim să ne impunem folosind „armele” democraţiei şi aici e vorba ori de implicarea noastră directă, ori de un vot dat cu înţelepciune. Altfel nu avem cum.

    • Din nou, eu STIU despre evolutie, dar asta nu inseamna ca guvernul sa ma forteze sa o accept. Eu stiu despre budism, islam, hinduism…asta nu inseamna sa le accept, nu? Stiu si despre ateism…si totusi, statul ma obliga sa-l accept. Lucreaza din toate puterile ca copiii din scoli sa il accepte. Este gresit.

      Nu cred ca intelegi diferenta. Intrebarea din test nu spune: ce virsta cred unii ca are pamintul? Ci intreaba ca si cum acest lucru ar fi dovedit. Acesta este un lucru gresit.

      Sau, ca exemplu din aceasta lectie de matematica. Ce spune si ce promoveaza? Marxismul. Tu vezi sa se prezinte si alta perspectiva? Nu, doar cea marxista. Deci ori spui ce-ti impune statul, ori esti pedepsit. Asa ca statul te tine sclav ideologiei sale.

      Nu doresc democratia, deci nu vreau sa lupt nici cu „armele” sale. Doresc statul afara din invatamint.

      • Nu cred că-ţi impune neapărat să-l accepţi. Cu exemplul testului, dai testul şi apoi nimeni nu te mai întreabă de sănătate.
        Sunt multe teorii în ştiinţă, unele dintre ele care se depărtează de creştinism. Unele dintre ele se schimbă şi sunt luate de altele noi şi tot aşa. Asta e ştiinţa, schimbătoare, biblia în schimb, rămâne mereu la fel. Iar în şcoală se face ştiinţa asta de acum. Ce poţi să-i faci? Dacă nu o scoţi de tot nu prea poţi s-o „scarmeni” de astfel de teorii, iar astfel nu-ţi rămâne decât să le tolerezi până ce ele singure se dau de gol şi sunt respinse chiar de ştiinţa înseşi.
        Lecţiile de matematică sunt pur şi simplu lecţii de matematică. Cred că exageraţi puţin. Aşa şi dacă era vorba de scădere, de adunare sau înmulţire, cred că şi aşa puteaţi să le puneţi în cârca altor ideologii.
        Dacă nu lupţi cu armele democraţiei, într-un regim democratic nu vei putea realiza nimic.

      • Din nou, nu sint de acord cu democratia, deci nu am de gind sa lupt cu armele sale.

        Apoi, nu vreau sa fiu obligată sa răspund împotriva a ceea ce știu ca e adevărat. I dovada clară ca statul te vrea sclav, ca te penalizează dacă gindesti altfel de cum îți permite.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s