Toata lumea are dreptul la mingi de golf

Cam asa ar decurge discutia intre o receptionista a guvernului care este platita sa inscrie oamenii la noua asigurare medicala Obamacare si un client:

Receptionista – Bună ziua, bine ati venit la ObamaGolf. Numele meu este Trina. Cum va pot ajuta?
Clientul – Bună ziua, am primit un e-mail de la Golfsmith care mă informeaza că comanda mea de V1 Pro a fost anulata și că ar trebui să va contactez pentru a o comanda din nou. Am incercat site-ul vostru dar se pare ca nu functioneaza, asa ca am hotarit sa va sun direct.

Receptionista – Da, îmi pare rău în legătură cu site-ul. Ar trebui să fie functionabil pe la sfirșitul anului 2014. Dar eu te pot ajuta.
Clientul – Multumesc, vreau sa comand niște mingi de golf Pro V1.

Receptionista – Domnule, mingile Pro V1 nu îndeplinesc standardele noastre minime, dar voi fi fericita să vă ofer mingi de Pinnacle, TopFlite sau Callaway Blue.
Clientul – Multumesc, dar am jucat cu ProV1 de ani de zile si imi plac.

Receptionista – Guvernul a stabilit că V1s Pro nu mai sint acceptabile, așa că ia comandat firmei Titleist sa opreasca fabricarea lor. TopFlites sint mai bune, sint sigura că vă vor place.
Clientul – Dar mie îmi plac Pro V1. Cu ce sint TopFlites mai bune?

Receptionista – Asta este tot scris în cele 2700 pagini are legii ” Mingi de Golf accesibile” semnata de Congres.
Clientul – Ei bine, cit costa aceste TopFlites?

Receptionista – Depinde domnule, vrei pachetul de Bronz, Argint, Aur sau Platina?
Clientul – Care este diferența?

Receptionista – 12, 24, 36 sau 48 de mingi.
Clientul – Pachetul de argint suna bine; cit costa?

Receptionista – Depinde, domnule; care este venitul dumneavoastra lunar ?
Clientul – Ce are asta de-a face cu mingile de golf?

Receptionista – Am nevoie de asta pentru a determina subvenția guvernului pentru mingile de golf. Atunci eu pot determina cit de mult va fi costul dvs. Dar, în cazul în care venitul dumneavoastră este sub nivelul de sărăcie, s-ar putea sa va calificati pentru o subvenție totala. În acest caz, trebuie sa vă transfer la departamentul nostru de Ajutor Pentru Mingi de Golf.
Clientul – Ajutor Pentru Mingi de Golf?

Receptionista – Da, mingile de golf sint un drept, toată lumea are dreptul la mingi de golf. Deci, dacă nu ti le poti permite, atunci guvernul ti le va furniza gratuit.
Clientul – Cine a spus că sint un drept?

Receptionista – Congresul a trecut legea, președintele a semnat-o și Curtea Supremă a constatat că este constituționala.
Clientul – Stati un pic ….. nu-mi amintesc să fi văzut ceva în Constituție cu privire la mingile de golf ca fiind un drept.

Receptionista – Nu există nici o mențiune explicită în Constituție privind mingile de golf, dar președintele Obama a predat Constituția și el consideră că ar fi fost inclusa daca Constituția nu ar fi fost scrisa de un grup de barbati de culoare alba care au detinut sclavi. Democratii din Congres și Curtea Supremă sint de acord cu președintele că mingile de golf sint un drept garantat de Constituție.
Clientul – Nu cred asa ceva …

Receptionista – Este legea tarii. Acum, guvernul a anticipat ca cei mai mulți oameni ar prefera pachetul de Argint, deci care este venitul dvs lunar?
Clientul – Las-o baltă, cred că voi renunța la mingi in acest an.

Receptionista – În acest caz, domnule, tot am avea nevoie de venitul dvs lunar.
Clientul – De ce ?

Receptionista – Pentru a determina care este costul de „neparticipare”.
Clientul – CE? Nu mă poți taxa daca nu cumpăr mingi de golf!

Receptionista – Este legea tarii, domnule, aprobata de către Curtea Supremă. Este 49.50 dolari sau 1 % din venitul dvs lunar …..
Clientul – Acest lucru este ridicol, voi plăti cei 49.50 dolari.

Receptionista – D-le, este 49.50 dolari sau 1% din venitul dvs lunar, oricare dintre acestea este mai mare.
Clientul – Glumiti? Acesta este jaf curat!

Receptionista – De fapt, domnule, este o afacere bună. Anul viitor va fi 2%.
Clientul – Uitati, am de gind sa sun la deputatul meu pentru a afla ce se întimplă aici. Acest lucru este ridicol. Eu nu am de gind să plătesc.

Receptionista – Îmi pare rău să aud asta, domnule, de aceea am ceru ca NSA sa urmăreasca acest apel și sa obțina marca și modelul de telefon mobil pe care îl utilizați.
Clientul – De ce are nevoie NSA să știe ce fel de telefon mobil am folosit?

Receptionista – Ca sa va ia coordonatele GPS, domnule.

(Suna cineva la ușă, urmat imediat de o bătaie tare )

Receptionista – Acesta este IRS (FISC), domnule. Vă mulțumim pentru apel la ObamaGolf, sa aveti o zi frumoasă … Dumnezeu să binecuvinteze pămintul celor liberi si tara celor curajosi!

Aceasta este o descriere perfecta a ceea ce inseamna asigurarea de sanatate Obamacare. Carui om sanatos la cap ii place asa ceva?

2 gânduri despre „Toata lumea are dreptul la mingi de golf

Lasă un răspuns

