Psalmul 23 al celor care fac homeschool

Eu sint Pastorul cel bun: Pastorul cel bun isi da viata pentru oi. (Ioan 10:11)

Domnul este pastorul meu,
Nu voi duce lipsa de nimic.
El ma ajuta sã supravietuiesc cu ore putine de somn;
Si ma calauzeste printre zgomotul multor voci.

El imi invioreaza sufletul; El ma ajuta sa predau
Lectiile corecte in fiecare zi, de dragul numelui Sãu.

Da, desi trec prin valea hainelor si vaselor nespalate
Nu ma tem de nici un rau, caci Tu esti cu mine.
Manualul profesorului cu raspunsuri ma mingaie.

Tu imi intinzi masa in prezenta
Functionarilor scolii si membrilor familiei care ne critica
Imi ungi capul cu intelepciune, si paharul meu este plin de da peste el.

Da, copiii mei educati si evlaviosi Te urmeaza
In toate zilele vietii lor, si intr-o zi voi locui cu Domnul
Într-o casã curatã, pina la sfirsitul zilelor mele.

Lãudat fie Dumnezeu ca avem un Pastor bun care ne conduce prin fiecare problemã care intimpinam cind facem homeschool si ne ajuta in orice nevoie. Cel mai important dintre toate, Pastorul nostru ne cunoaste si ne promite ca niciodata nu ne va parasi atunci cind vine lupul si incearca sa distruga.(Ioan 10:11-13)

Pe mãsurã ce ascultam la vocea Pastorului si-L urmam pe El, suntem incredintati ca primim o mare recompensa cind ajungem la pasuni verzi si copiii sint educati dupa voia lui Dumnezeu. “Si cind se va arata Pastorul cel mare, veti primi cununa slavei, care nu se poate vesteji.” (1 Petru 5:4)

2 gânduri despre „Psalmul 23 al celor care fac homeschool

Lasă un răspuns

